SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
Dat was een ingesproken filmpje op het BB account volgens mij. Zal wel min of meer verplicht zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:53 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ze had al een instagrampost gedaan dacht ik
Was op Twitter.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was een ingesproken filmpje op het BB account volgens mij. Zal wel min of meer verplicht zijn.
Nee zoals minister de Jonge van de week met pilsje naar de persconferentie keek, zo had zij die foto bewerkt met sloffen aan en dat big brother op tv was.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was een ingesproken filmpje op het BB account volgens mij. Zal wel min of meer verplicht zijn.
Zoon van een rijke zelfstandige waar hij "commercieel directeur" is - lees plaatsje in bedrijf gekregen.. Doet wat hij wil uiteraard. Verwend nest, en laat een scharrel zo opzij liggen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:44 schreef Flow3r het volgende:
Dimi gaat ook zo gezellig tegenover Vera zitten![]()
[ afbeelding ]
Ja ik zie dat ik het mis hadquote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nee zoals minister de Jonge van de week met pilsje naar de persconferentie keek, zo had zij die foto bewerkt met sloffen aan en dat big brother op tv was.
Of misschien was het van een fan account of zo. Ik volg dat verder ook niet.
omdat ze geen salade bij de boodschappen hadden gekregen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef mario390 het volgende:
zo te zien hebben ze maar toch veel
gegeten
en vraag waarom hebben ze nie
en salat??
bij onz thuis komt bijna naarquote:Op zondag 16 januari 2022 18:58 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat ze geen salade bij de boodschappen hadden gekregen.
een beetje anorexiahoofd, net als Julie vorig jaar.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
GrootOogje mag naast LangNekje op de Efteling gaan staan wat mij betreft
[ afbeelding ][ afbeelding ]
je praat de hele dag onzinquote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hebben nog geen boodschappen gekregen, alleen aanvulling van de basis productenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:58 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat ze geen salade bij de boodschappen hadden gekregen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
dat weet je toch nu nietquote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef Verida het volgende:
[..]
een beetje anorexiahoofd, net als Julie vorig jaar.
Wel nee ook weer een huispak, alleen een ander kleurtjequote:Op zondag 16 januari 2022 18:57 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ziet er wel beter uit dan in het huis
Met die lucifer armpjes en dan stellig beweren dat ze elke ochtend Pizza eet...quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef Verida het volgende:
[..]
een beetje anorexiahoofd, net als Julie vorig jaar.
Ik vind haar leukquote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Slechte eter dusquote:Op zondag 16 januari 2022 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met die lucifer armpjes en dan stellig beweren dat ze elke ochtend Pizza eet...Ze is de zoveelste BS'ter
quote:
Peterquote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch iemand die kiwi´s eet zonde schil
hou eendlijk op je weet toch niet,je zeurt overquote:Op zondag 16 januari 2022 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met die lucifer armpjes en dan stellig beweren dat ze elke ochtend Pizza eet...Ze is de zoveelste BS'ter
ja niks mis mequote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Eindelijk gevonden
https://www.facebook.com/hanne.ioculano
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Eindelijk gevonden
[ afbeelding ]
Nawel ookquote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch iemand die kiwi´s eet zonde schil
Ik had aan 10sec Mario al genoeg om te weten...quote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
hou eendlijk op je weet toch niet,je zeurt over
mensen de je niet kennt
Is haar eigen account volgens mij aan de tweets te zien. Opzich nog best grappig dit, al zal ze het niet zelf hebben gemaakt.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nee zoals minister de Jonge van de week met pilsje naar de persconferentie keek, zo had zij die foto bewerkt met sloffen aan en dat big brother op tv was.
Of misschien was het van een fan account of zo. Ik volg dat verder ook niet.
Ik zou het kind ff geblurred hebben!!quote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Eindelijk gevonden
[ afbeelding ]
whut?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Iemand niet gezien dat Amy heel raar van tafel holde stream 1 op 47 minuten en dat ze terug kwam Kristof iets zei van metoo ofzo ,dacht te horen dat leroy aan haar zat
Of ben ik nou gek
Je naam had Gekkie moeten zijnquote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Iemand niet gezien dat Amy heel raar van tafel holde stream 1 op 47 minuten en dat ze terug kwam Kristof iets zei van metoo ofzo ,dacht te horen dat leroy aan haar zat
Of ben ik nou gek
je weet helemal niksquote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had aan 10sec Mario al genoeg om te weten...
Ik heb het gehoord maar niet begrepen. Amy zei zelf ook nog iets over aan een kont zitten. Het was erg vaag.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Of ben ik nou gek
Ze heeft mooie ogen, maar dat "grote-ogen-effect" is meestal door contactlenzen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Precies dit. Wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik begrijp dat kiwi eten met schil nog steeds niet. Alsof je een slecht geschoren k** beft.
Half Italiaanse of zo?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Eindelijk gevonden
[ afbeelding ]
ik hou van beter als met enquote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik begrijp dat kiwi eten met schil nog steeds niet. Alsof je een slecht geschoren k** beft.
Vera zit in de openhaard maar van de trui vond ze denk ik zondequote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is haar eigen account volgens mij aan de tweets te zien. Opzich nog best grappig dit, al zal ze het niet zelf hebben gemaakt.
[ twitter ]
Weet alleen niet wat de trui van Vera daar doet.
Nou heb expres terug gespoeld hoor ,Grace ging achter haar aanquote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je naam had Gekkie moeten zijn
O.K. nodig je favoriete Cossers uit om bij jou eens te komen eten in Oostenrijk. Krijg honger !quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij onz thuis komt bijna naar
elke eten salat bij
maar een heel mager bekkie met een puntige, vooruitstekende kin. Vandaar mijn opmerking dat het een anorexia koppie lijktquote:Op zondag 16 januari 2022 19:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze heeft mooie ogen, maar dat "grote-ogen-effect" is meestal door contactlenzen.
Had deze ook gevonden, maar twijfelde nog. Nu niet meer.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Eindelijk gevonden
[ afbeelding ]
Vandaar dat Chinezen altijd een bril hebben ipv lenzen!quote:Op zondag 16 januari 2022 19:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze heeft mooie ogen, maar dat "grote-ogen-effect" is meestal door contactlenzen.
dat is haar pak hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is haar eigen account volgens mij aan de tweets te zien. Opzich nog best grappig dit, al zal ze het niet zelf hebben gemaakt.
[ twitter ]
moet je mutti vragenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
O.K. nodig je favoriete Cossers uit om bij jou eens te komen eten in Oostenrijk. Krijg honger !
Waar komt hij vandaan?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:08 schreef engine het volgende:
Leroy kan volgens mij ook niet tegen stilte![]()
Dat blijft ook maar ratelen
geen lullig huisjequote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ twitter ]
In de buurt van Den Bosch.quote:
yana klingt niet echt italienischquote:Op zondag 16 januari 2022 19:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Half of heel denk ik ja.
Insta: https://instagram.com/hanne_yana
De Jaloerse CockBlokkers staan klaar met comments..quote:Op zondag 16 januari 2022 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
vera en dimi gaan douchen en nouchine gaat dus ook in de badkamer staan
Misschien wil vera dit juist???quote:Op zondag 16 januari 2022 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
Die twee krijgen ook echt geen privacy van de mensen daar. Rot op uit die badkamer denk ik dan dat ze kunnen praten
Wat zijn slutogen?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
yana klingt niet echt italienisch
kind heeft toch bijna slutoogen
Als je meedoet heb je sowieso geen privacyquote:Op zondag 16 januari 2022 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
Die twee krijgen ook echt geen privacy van de mensen daar. Rot op uit die badkamer denk ik dan dat ze kunnen praten
Mama Mario390, nodig mario's favoriete Cossers uit om bij jullie eens te komen eten in Oostenrijkquote:Op zondag 16 januari 2022 19:09 schreef mario390 het volgende:
nodig je favoriete Cossers uit om bij jou eens te komen eten in Oostenrijk
Nee dat wordt niks, Dimi kan met goed fatsoen haar kant niet op kijkenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
Achternaam is Ioculano, dat is wel een Italiaanse naam.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
yana klingt niet echt italienisch
kind heeft toch bijna slutoogen
Donequote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik zou het kind ff geblurred hebben!!
Evil ine bij mij...quote:Op zondag 16 januari 2022 19:14 schreef MacDeMarco het volgende:
ik denk dat nu kitty weg is, nouchine voor mij het meest ergerlijk is
Nawel hier. Met heel grote afstand.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Je ziet idd zo, dat het gefotoshopt is wel grappig gedaanquote:Op zondag 16 januari 2022 19:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk dat je de referentie mist.![]()
http://twitter.com/hugodejonge/status/1482054345466208262
ja dat dann welquote:Op zondag 16 januari 2022 19:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Achternaam is Ioculano, dat is wel een Italiaanse naam.
Precies dat. Ga naar huis Nouchine, en neem dat kutgeluidje van je mee.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:14 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:
ik hoor nouchine het meest schreeuwenquote:
Is de woonkamer van Hugo de Jongequote:Op zondag 16 januari 2022 19:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Geloof nooit dat het haar huis is
quote:
En wat is dat?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:16 schreef mario390 het volgende:
Slutoogen is en typfout![]()
het zou slitoogen zijn
Ze heeft verteld dat ze half-italiaans is.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Achternaam is Ioculano, dat is wel een Italiaanse naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |