Logisch welquote:Op zondag 16 januari 2022 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat er fel gemod werd op jouw dubieuze post.
Ja wij waren allemaal braaf op @Cyan9 aan het wachten, conform de duidelijke orders van @BillDauterivequote:
Was ik er dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wij waren allemaal braaf op @:cyan9 aan het wachten, conform de duidelijke orders van @:BillDauterive
Nee maar als Billie zegt dat we op jou moeten wachten, dan doe ik dat!quote:
Flut die had ik gemist, kwam enthousiast binnenvallenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wij waren allemaal braaf op @:cyan9 aan het wachten, conform de duidelijke orders van @:BillDauterive
Dat gaat er bij mij niet in, maar het kan dat ze niet de omvang en diepte van alles wist.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het apart dat Anouk er niks van wist.
Ik heb de indruk dat de Anouken, Manen en Samantha’s iets anders in de wedstrijd zitten, als ze de vraag krijgen of er even geneukt kan worden voor een stap hogerop.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat gaat er bij mij niet in, maar het kan dat ze niet de omvang en diepte van alles wist.
Dan zou Wiwibloggs ook wel volgen denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ook op songfestival websites nu
Sowieso dat er buitenlanders zijn die dit gaan lezen als "Anouk heeft sexual abuse gedaan".quote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ook op songfestival websites nu
Diepte.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat gaat er bij mij niet in, maar het kan dat ze niet de omvang en diepte van alles wist.
Nou ja, je kan vinden van The Voice wat je wil. En met coaches van het niveau Lil’Kleine en Glennis heeft het natuurlijk niet meer de grandeur van het begin. Maar zelfs de aflevering van vrijdag, de 4e slechtst bekeken aflevering ooit, had nog 1,6 miljoen kijkers. Dat soort aantallen pakt RTL 4 met maar heel weinig andere programma’s.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:08 schreef molloot200 het volgende:
Hoe ze bij RTL Boulevard ook benoemen dat RTL nu miljoenen aan vrijdagavondprogrammering TOT AAN DE ZOMERSTOP door het putje moet spoelenZe hebben gewoon géén vrijdagavondprogrammering meer voor de komende 6 maanden op schap liggen terwijl dat wel een avond is waar ze het van de inkomsten moeten hebben volgens mij
Maar ook sowieso dat ze 5 minuten aan het lullen waren over WAT DIT ALLEMAAL WEL NIET KOSTquote:Op zondag 16 januari 2022 19:08 schreef molloot200 het volgende:
Hoe ze bij RTL Boulevard ook benoemen dat RTL nu miljoenen aan vrijdagavondprogrammering TOT AAN DE ZOMERSTOP door het putje moet spoelenZe hebben gewoon géén vrijdagavondprogrammering meer voor de komende 6 maanden op schap liggen terwijl dat wel een avond is waar ze het van de inkomsten moeten hebben volgens mij
Geeft ook wel aan dat het niet zomaar wat is om zo'n programma per direct van de buis te halenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar ook sowieso dat ze 5 minuten aan het lullen waren over WAT DIT ALLEMAAL WEL NIET KOST
Ja nee dat is op dag 2 van dit schandaal wel het belangrijkste
Nick en Simon of Roel van Velzen zou mij echt verbazenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef zorro28 het volgende:
Maar goed, is er 1 (voormalig) mannelijke Voice coach die jullie wel vertrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |