SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdDienst Justitiële Inrichtingen ?
Nee omdat die 2 mutsen daar weer in hun nest liggenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat altijd de selfden lawaii maken
Wa hedde gij tegen Boschenarenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:25 schreef Flow3r het volgende:
Leroy heeft meegedaan aan Lang Leve de Liefde
En het is nog een Bosschenaar ook
Hij is wel scherpquote:
koekwausenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wa hedde gij tegen Boschenaren
Bossche bollenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:25 schreef Flow3r het volgende:
Leroy heeft meegedaan aan Lang Leve de Liefde
En het is nog een Bosschenaar ook
Daar kan ze weinig tegen hebbenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wa hedde gij tegen Boschenaren
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
Gullie mot oewe bakkus houwe ok ?![]()
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
Gullie mot oewe bakkus houwe ok ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een westerling die al jaren in het zuiden woont maar ook het noorden en midden van het land zijn mij niet vreemd.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:31 schreef just me het volgende:
Als westerling kan ik jullie best verstaan
wereld reizigerquote:Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben een westerling die al jaren in het zuiden woont maar ook het noorden en midden van het land zijn mij niet vreemd.
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vandaar ook de TT
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
1 doet het bij mij wel, 2 net nietquote:Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef RobjeGeus het volgende:
Meer mensen last dat stream 1 het niet doet?
Doet t hier primaquote:Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef RobjeGeus het volgende:
Meer mensen last dat stream 1 het niet doet?
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef Flow3r het volgende:
Behalve de bollen van Jan dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nein!quote:Op zondag 16 januari 2022 17:35 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Hier ook, stream 2 doet het niet..bij jou ?
O, vandaarquote:Op zondag 16 januari 2022 17:35 schreef UtopiaFreak het volgende:
Ehh, iedereen heeft gemist dat Kristof op de rode knop drukte? vandaar SL op 2
Nee hoor. Hij is in de DBK nu.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:35 schreef UtopiaFreak het volgende:
Alweer?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:35 schreef UtopiaFreak het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4x ?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe vaak heeft die Kristoffel nu wel niet op die knop gedrukt?
2x ?quote:Op zondag 16 januari 2022 17:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe vaak heeft die Kristoffel nu wel niet op die knop gedrukt?
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Krist moet tot 1000 tellen omdat ie op de knop heeft gedrukt
Misschien moet hij wel secondes tellen ergens voorquote:Op zondag 16 januari 2022 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Krist moet tot 1000 tellen omdat ie op de knop heeft gedrukt
Ja klopt. Ze gokken maar wat.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Misschien moet hij wel secondes tellen ergens voor
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze hier problemen mee. Hoop het
Hoop dat ie klaar is voor het einde van BBquote:Op zondag 16 januari 2022 17:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Kristoff moet tellen hoe vaak Kitty heeft gescholden op zichzelf
ik wist het wel, ik wist het welquote:Op zondag 16 januari 2022 17:49 schreef MacDeMarco het volgende:
Dan lieg je toch de boel bij elkaar. Als je weer dat je in t huis mag, dan kijk je toch zoveel mogelijk de live stream zodat je weet wat er allemaal in zit.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: Ik ben er gewoon puur ingestapt, je kan ook de livestream kijken, maar dat heb ik niet veel gedaan.
Ik stik zowat in mijn koffie!quote:Op zondag 16 januari 2022 17:49 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:51 schreef engine het volgende:
Ik hoop dat hij een telfout maakt en opnieuw moet beginnen
Ja dat zei Julio bijv. wel. "Ik wist dat ik erin ging dus wilde me toch een beetje voorbereiden". Die heeft behoorlijk wat gezien wat ik tot nu toe begrijp.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:50 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Dan lieg je toch de boel bij elkaar. Als je weer dat je in t huis mag, dan kijk je toch zoveel mogelijk de live stream zodat je weet wat er allemaal in zit.
quote:
Volgens Grace is die fout al gemaakt, "Fokking Shit" riep Kristquote:Op zondag 16 januari 2022 17:51 schreef engine het volgende:
Ik hoop dat hij een telfout maakt en opnieuw moet beginnen
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens Grace is die fout al gemaakt, "Fokking Shit" riep Krist
Dat was wel leuk geweestquote:Op zondag 16 januari 2022 17:54 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ze hadden hem op het scherm in de woonkamer moeten laten zien
Nieuwe regel, niet voor 22.30 uur naar bed. Je zit daar om tv te makenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dus die snakepit gaat de hele nacht zitten roddelen.
Vervolgens zijn ze moe.
Eisen ze om eerder te eten zodat ze naar bed kunnnen?
BB doe er wat aan!
Het was wel een regel dat ze overdag niet in bed mochten liggen. Eerste dagen hielden ze zich daar goed aan maar het wordt steeds losser.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nieuwe regel, niet voor 22.30 uur naar bed. Je zit daar om tv te maken
over wie roddelen ze nuquote:Op zondag 16 januari 2022 17:56 schreef Angelflush het volgende:
De gezusters roddel en achterklap zitten weer met 3 buiten.
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben een echte KuBo ja
@:ruudpuntenel
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:46 schreef just me het volgende:
Wie luistert aan de wand, hoort zijn eigen schand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |