SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdDienst Justitiële Inrichtingen ?
Nee omdat die 2 mutsen daar weer in hun nest liggenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat altijd de selfden lawaii maken
Wa hedde gij tegen Boschenarenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:25 schreef Flow3r het volgende:
Leroy heeft meegedaan aan Lang Leve de Liefde
En het is nog een Bosschenaar ook
Hij is wel scherpquote:
koekwausenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wa hedde gij tegen Boschenaren
Bossche bollenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:25 schreef Flow3r het volgende:
Leroy heeft meegedaan aan Lang Leve de Liefde
En het is nog een Bosschenaar ook
Daar kan ze weinig tegen hebbenquote:Op zondag 16 januari 2022 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wa hedde gij tegen Boschenaren
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
Gullie mot oewe bakkus houwe ok ?![]()
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
Gullie mot oewe bakkus houwe ok ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een westerling die al jaren in het zuiden woont maar ook het noorden en midden van het land zijn mij niet vreemd.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:31 schreef just me het volgende:
Als westerling kan ik jullie best verstaan
wereld reizigerquote:Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben een westerling die al jaren in het zuiden woont maar ook het noorden en midden van het land zijn mij niet vreemd.
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vandaar ook de TT
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
1 doet het bij mij wel, 2 net nietquote:Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef RobjeGeus het volgende:
Meer mensen last dat stream 1 het niet doet?
Doet t hier primaquote:Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef RobjeGeus het volgende:
Meer mensen last dat stream 1 het niet doet?
quote:Op zondag 16 januari 2022 17:32 schreef Flow3r het volgende:
Behalve de bollen van Jan dan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nein!quote:Op zondag 16 januari 2022 17:35 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Hier ook, stream 2 doet het niet..bij jou ?
O, vandaarquote:Op zondag 16 januari 2022 17:35 schreef UtopiaFreak het volgende:
Ehh, iedereen heeft gemist dat Kristof op de rode knop drukte? vandaar SL op 2
Nee hoor. Hij is in de DBK nu.quote:Op zondag 16 januari 2022 17:35 schreef UtopiaFreak het volgende:
Ehh, iedereen heeft gemist dat Kristof op de rode knop drukte? vandaar SL op 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |