SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donder lekker op Rutte, het is niet spannend meer.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Precies.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:02 schreef Noppie2000 het volgende:
Nee, daar is geen begrip voor Markie.zie email 27 oktober![]()
Totaal geen enkel begripOp zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Ja! Ik kreeg ook een Luckytv gevoelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:01 schreef Jor_Dii het volgende: Dit lijkt nep.. of eerder opgenomen ofzo
![]()
![]()
Waarom wordt dit zo close in beeld gebracht?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
In de hoop (lol)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Rutte klinkt heel anders dan alle voorgaande keren
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
#NederlandGaatOpen Horeca en Cultuur over 10 dagenAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Lekker bruinquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:02 schreef Gehrman het volgende:
Ligt het aan mijn scherm of heeft Irma een raar kleurtje.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Stadions nog steeds niet.
OPRUTTE!1!!1[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja hij moet wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef heywoodu het volgende:
Rutte klinkt heel anders dan alle voorgaande kerenzie email 27 oktober![]()
Grote onzekerheden? Ja, of de ziekenhuizen volgende week al leeg zijn of die week erna. Dat is nog onzeker.![]()
Bye Bye Sneeuwbal festival
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ander ELANGENOTquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef heywoodu het volgende:
Rutte klinkt heel anders dan alle voorgaande keren[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ook gewoon doodleuk doen alsof je nu ineens briljante nieuwe inzichten hebt, terwijl die er een jaar geleden al hadden moeten zijn.![]()
Handen wassen is niet meer nodig, mondkapje ineens een icoontje.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ja het klopt gewoon nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit lijkt nep.. of eerder opgenomen ofzo
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Gaat hij ook aankondigen dat er tribunalen komen?
Dat heb ik vernomen namelijk."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Die bordjes hangen nu bij Ernstquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Handen wassen is niet meer nodig, mondkapje ineens een icoontje.![]()
![]()
Sport gaat open, zonder wedstrijden, zonder tijdslimiet, met QRwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Rot op met je kapjes!Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Alleen binnen de eigen club wedstrijden GODVERDOMME!!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Binnen tennissen mag weer
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Hebben ze hem stiekem vervangen door een androidquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef heywoodu het volgende:
Rutte klinkt heel anders dan alle voorgaande keren
_____
Soort Trijntje maar dan iets knapper.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter inzoomen op IrmaGod. Geil wijf toch?![]()
SEKSWERKERS OPEN[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Oh winkelen is toch niet op afspraak?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat wat geen beperkingen in de gym alleen QR (wat al kut genoeg is natuurlijk)?Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Ik zap toevallig langs (Gordon Ramsay is leuker) maar uitbreiding mondkapjes. Why.quote:Where law ends, tyrrany begins.![]()
Ben allang blij dat ik weer mag trainen eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Alleen binnen de eigen club wedstrijden GODVERDOMME!!
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh winkelen is toch niet op afspraak?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Hoeren open zal een hoop frustratie wegnemen uit de samenlevingYou can learn anything, the secret lies in discipline.
heywoodu
![]()
Ik bedoel niet qua inhoud he. De hele feeling van de persco is totaal anders, helemaal opgefrist ofzoquote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Goedemorgen Hansquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh winkelen is toch niet op afspraak?![]()
jeeeej ik kan morgen weer naar een sekswerker, zoals het een echte Fok!er betaamd![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Echt belachelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Binnen de eigen club wedstrijden
Thanks man“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Met Mark de Jquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Kan Djokovic mooi tennissen in zijn cel.![]()
idd, geen 20.00 uur gehoordquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef _serial_ het volgende:
Sport gaat open, zonder wedstrijden, zonder tijdslimiet, met QR![]()
Ik moest gisteren mijn team klaarstomen voor de FPCL en vandaag ook weer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
graag zie ik het RIVM-model over het aantal extra IC opnames bij supermarkten tot 22.00 i.p.v. 20.00![]()
![]()
![]()
![]()
Is ze op tijd thuis om te kokenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De moeder van @:caland kan weer aan het werk. Wel maar tot 17:00. Keer wat anders.![]()
Wennen aan de stem ffJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ik gebruik mijn gezonde verstand. Weg met Rutte dus."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ernst is geen sterke spreker, dat hoor ik nu al. Dat wordt een feest in de kamer.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Vaccineren![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Ernst Kuipers zegt "Koorona" en "Oowmikron"![]()
Bring back HugoVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ernst klinkt als een corona leijerKein gewalt! Wir sind das volk!
Jezus Ernst ziet er nog bleker uit dan normaal
ZONNEBANKEN OPEN NUVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarom praat Ernst zo traag alsof die tegen een groep beperkten praat?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik ga denk ik een stevige cursus gebarentaal volgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Ernst is geen sterke spreker, dat hoor ik nu al. Dat wordt een feest in de kamer.Tap tap tap![]()
Nee, geen geweldige spreekbeurt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het tempo bij zijn eigen persco's lag een stuk hogerquote:
Kan iemand even aan de pitch draaien?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ernst is bloednerveus, of praat ie altijd zo apart.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
Mis Hugo nu al
_____
"We moeten leren leven met het virus."
Hoe dan? Als niks mag..."Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
onze nieuwe minister is terminaal of wat"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Dit is voor de mensen die het niet allemaal snel kunnen verwerken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het tempo bij zijn eigen persco's lag een stuk hoger
Kan iemand even aan de pitch draaien?Tap tap tap![]()
Nou, ik geloof het wel weerOp zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Wat een lijk eigenlijk die ventZie 'm kijken
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Hoe lang gaat het duren voordat Ernst een Bruno'tje doet?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik mis een Y-as legenda
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Is Ernst ziek?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
En weer de focus op het aantal besmettingen ... ! Waarom zo krampachtig vasthouden aan quarantaines?![]()
Hij is veel te intelligent om zulke infantiele teksten uit te spreken.
Hugo was wel infantiel genoeg.![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef cherrycoke het volgende:
onze nieuwe minister is terminaal of wat![]()
![]()
Niet lang. Je ziet aan alles dat hij bomvol spanning zit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat Ernst een Bruno'tje doet?zie email 27 oktober![]()
Ach, Lenny zal het wel niet erg vinden (benieuwd of ze tegen CORREDZWOLLE iets kunnen).quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stadions nog steeds niet.
OPRUTTE!1!!1´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Dacht al willen ze ons weer gijzelen met allerlei grafieken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef trein2000 het volgende:
Weer dat domme wijzen naar het buitenland.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Hahaa ik heb ook altijd het idee dat ik naar een zombiefilm zit te kijken als ik hem zie,quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef Discombobulate het volgende:
Wat een lijk eigenlijk die ventZie 'm kijken
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
Pleur die boel dan helemaal open...wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ben jij stiekem mijn vriendin? Die riep dit net ook al.quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weer geen versoepelingen voor de hoeren. Zo jammer dit!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Magnesium en latex en ziekenhuisvoer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:08 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ruik gewoon die klinische ziekenhuislucht door het scherm bij Ernst.Tap tap tap![]()
Misschien moet hij even wennen aan dit hele gebeuren. Tis niet niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet lang. Je ziet aan alles dat hij bomvol spanning zit.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Krijgt die straks ook een briefje toegeschoven?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat Ernst een Bruno'tje doet?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Denk bewust anders volgen simpele burgers hem niet meer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het tempo bij zijn eigen persco's lag een stuk hoger
Kan iemand even aan de pitch draaien?
Die grafieken pakken nog niet goed uit.![]()
Met een Rode das had Ernst wat meer kleur gehad."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Maar de hoeren gaan openquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:09 schreef Djeez het volgende:
Weer geen versoepelingen voor de hoeren. Zo jammer dit!![]()
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef trein2000 het volgende:
Weer dat domme wijzen naar het buitenland.![]()
Donder toch op met die mondkapjes. Ik ga echt niet meer een mondkapje op doen dan ik nu al doe.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dit is niet goed hoor jongens. Uitstraling en manier van spreken is als minister bijna je halve werk. Hier staat een zak aardappelen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Wie heeft dat grafiekje bij de hand met verwachte opnames tov werkelijk?
Dat is de enige die die moest laten zien.![]()
Goed zo, een mooi advies. Ik bepaal zelf verder wel of ik dat ding opzet.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
'vragen'
Doen we niets mee.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Dit, en weer ANGST AnGSTquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is niet goed hoor jongens. Uitstraling en manier van spreken is als minister bijna je halve werk. Hier staat een zak aardappelen.![]()
Die update over de ziekenhuizen deed hij anders altijd prima, en aan talkshowtafels ook wel, dus apart.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is niet goed hoor jongens. Uitstraling en manier van spreken is als minister bijna je halve werk. Hier staat een zak aardappelen.Koel en donker bewaren![]()
Eerste keer joh.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is niet goed hoor jongens. Uitstraling en manier van spreken is als minister bijna je halve werk. Hier staat een zak aardappelen.![]()
Nee, dan lunch je.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel maar tot 17:00. Hoe moet dat? Moet ik dan even tijdens mijn lunchpauze gaan?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Er lijkt een stalen pin in het pak van Ernst te zitten om hem overeind te houden.
Week 1.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Willem Engel wil niet leven maar dansen met het virus."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Dames en heren, ik krijg net een bericht dat er weer een dode is gevallen door corona. Mensen, knoop dit in uw oren, het virus is gevaarlijk!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgt die straks ook een briefje toegeschoven?![]()
Ik, betaald vrij genotquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Quarantaine. Deed iemand dat nog dan?~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Een 5.5 voor de moeite bij deze spreekbeurt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:10 schreef Discombobulate het volgende:
Lekker Powerpointje ook, echt groep 8 niveau[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
JJe zou bijna denken dat een deskundige er meer van weet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:11 schreef Slobeend het volgende:
Hij is wel duidelijker dan Hugo hoor.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat een moordend tempo, dit is toch niet te volgen bijna?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hoppa meteen met een gestrekt been erin de eerste vraag, dat belooft wat.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
heywoodu
![]()
Hoera, infantiele vragen die gelijk weer over het buitenland gaan.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
5 minuten is genoeg toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel maar tot 17:00. Hoe moet dat? Moet ik dan even tijdens mijn lunchpauze gaan?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
80.000 besmettingen per dag
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Arme Ernst, stuur die man op een goeie cursus spreken in het openbaar oid, anders krijg ie het nog moeilijk.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
BURN!!!Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Beter dan Hugo maar het is geen spreker, dat helpt niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:11 schreef Slobeend het volgende:
Hij is wel duidelijker dan Hugo hoor.
Hij zou wat kunnen leren van een Zambiaanse legerleider over het volk aanspreken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Treinen vol naar Antwerpen?
Dus iedereen verplaatsen buiten de regioEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
80000 per dag, ik ga die wel even onthoudenEn dat is in het huidige maatregelenpakket, dus volle lockdown.
![]()
Nog een goede vervolgvraag ook, moet niet gekker worden.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Eigenlijk onderbouwen ze echt helemaal niks en is het puur druk vanuit de samenleving.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
JA MAAR WAAROM KAN HET DAN WEL IN ANDERE LANDEN ANTWOORD EENS OP DE VRAAGVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
100.000 slachtoffersKein gewalt! Wir sind das volk!
ONZINquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
100.000 besmettingen per dag, klinkt prima 👍![]()
![]()
Lange termijnvisie: We leven met het Cojonavirus!
Dank U wel!
Vragen?NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Rutte gaat echt niet zeggen dat we te weinig bedden hebben."Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Dat zou een mooie vervolgvraag zijn jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:13 schreef RipCity het volgende:
Dus iedereen verplaatsen buiten de regioMakkelijk eerste![]()
Gelegenheidsargumentquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:13 schreef RipCity het volgende:
Dus iedereen verplaatsen buiten de regiozie email 27 oktober![]()
Beetje inzicht geven kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:12 schreef Modus het volgende:
Welke kutmongool heeft die grafische extraatjes bedacht![]()
![]()
Daarna 3 tot 4 keer 35.000.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:12 schreef trein2000 het volgende:
75 - 85 duizend per dag, die noteren we even.sig verwijderd door FA![]()
Ja rookgordijn opwerpen, dat is rutte.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En wederom geen antwoord op de vraag.
Stop dan maar gewoon hoor. Tyfus Rutte.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
75000 = 35000 keer drie, keer VIERWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Net zolang bullshit lullen dat je de vraag vergeten bent, knap!Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Echt he, gadverdamme. Wat kan die man altijd extreem om vragen heen draaien.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:13 schreef Caland het volgende:
JA MAAR WAAROM KAN HET DAN WEL IN ANDERE LANDEN ANTWOORD EENS OP DE VRAAG![]()
De andere sectoren gaan keihard moord en brand schreeuwen komende week. Hier is geen houden meer aan na dit lulverhaal tijdens deze persco.Zonder wrijving geen glans![]()
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
100.000 besmettingen per dag, klinkt prima 👍Tap tap tap![]()
Woedend
Ik ga maar boodschappen doen WANT DAT KAN OOK MAAR TOT 8 GODVERDOMMEVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik denk dat we daar nu al aanzitten eigenlijk, veel mensen gaan niet meer naar de ggdquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:13 schreef Noppie2000 het volgende:
80000 per dag, ik ga die wel even onthoudenEn dat is in het huidige maatregelenpakket, dus volle lockdown.
![]()
Letterlijk elk antwoord op de vragen van journalisten gaat een ontwijking of leugen zijn heh?
Ongekend.![]()
Tjonge jonge, wat een traagheid weer alhier. Een totaal demasqué van FOK!Put these foolish ambitions to rest.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: