SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donder lekker op Rutte, het is niet spannend meer.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Precies.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:02 schreef Noppie2000 het volgende:
Nee, daar is geen begrip voor Markie.zie email 27 oktober![]()
Totaal geen enkel begripOp zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Ja! Ik kreeg ook een Luckytv gevoelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:01 schreef Jor_Dii het volgende: Dit lijkt nep.. of eerder opgenomen ofzo
![]()
![]()
Waarom wordt dit zo close in beeld gebracht?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
In de hoop (lol)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Rutte klinkt heel anders dan alle voorgaande keren
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
#NederlandGaatOpen Horeca en Cultuur over 10 dagenAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Lekker bruinquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:02 schreef Gehrman het volgende:
Ligt het aan mijn scherm of heeft Irma een raar kleurtje.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Stadions nog steeds niet.
OPRUTTE!1!!1[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja hij moet wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef heywoodu het volgende:
Rutte klinkt heel anders dan alle voorgaande kerenzie email 27 oktober![]()
Grote onzekerheden? Ja, of de ziekenhuizen volgende week al leeg zijn of die week erna. Dat is nog onzeker.![]()
Bye Bye Sneeuwbal festival
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ander ELANGENOTquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef heywoodu het volgende:
Rutte klinkt heel anders dan alle voorgaande keren[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ook gewoon doodleuk doen alsof je nu ineens briljante nieuwe inzichten hebt, terwijl die er een jaar geleden al hadden moeten zijn.![]()
Handen wassen is niet meer nodig, mondkapje ineens een icoontje.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ja het klopt gewoon nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit lijkt nep.. of eerder opgenomen ofzo
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Gaat hij ook aankondigen dat er tribunalen komen?
Dat heb ik vernomen namelijk."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Die bordjes hangen nu bij Ernstquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Handen wassen is niet meer nodig, mondkapje ineens een icoontje.![]()
![]()
Sport gaat open, zonder wedstrijden, zonder tijdslimiet, met QRwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Rot op met je kapjes!Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Alleen binnen de eigen club wedstrijden GODVERDOMME!!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Binnen tennissen mag weer
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Hebben ze hem stiekem vervangen door een androidquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef heywoodu het volgende:
Rutte klinkt heel anders dan alle voorgaande keren
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Soort Trijntje maar dan iets knapper.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter inzoomen op IrmaGod. Geil wijf toch?![]()
SEKSWERKERS OPEN[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Oh winkelen is toch niet op afspraak?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat wat geen beperkingen in de gym alleen QR (wat al kut genoeg is natuurlijk)?Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Ik zap toevallig langs (Gordon Ramsay is leuker) maar uitbreiding mondkapjes. Why.quote:Where law ends, tyrrany begins.![]()
Ben allang blij dat ik weer mag trainen eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Alleen binnen de eigen club wedstrijden GODVERDOMME!!
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh winkelen is toch niet op afspraak?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Hoeren open zal een hoop frustratie wegnemen uit de samenlevingYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ik bedoel niet qua inhoud he. De hele feeling van de persco is totaal anders, helemaal opgefrist ofzoquote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Goedemorgen Hansquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh winkelen is toch niet op afspraak?![]()
jeeeej ik kan morgen weer naar een sekswerker, zoals het een echte Fok!er betaamd![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Echt belachelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Binnen de eigen club wedstrijden
Thanks man“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Met Mark de Jquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Kan Djokovic mooi tennissen in zijn cel.![]()
idd, geen 20.00 uur gehoordquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:04 schreef _serial_ het volgende:
Sport gaat open, zonder wedstrijden, zonder tijdslimiet, met QR![]()
Ik moest gisteren mijn team klaarstomen voor de FPCL en vandaag ook weer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
graag zie ik het RIVM-model over het aantal extra IC opnames bij supermarkten tot 22.00 i.p.v. 20.00![]()
![]()
![]()
![]()
Is ze op tijd thuis om te kokenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De moeder van @:caland kan weer aan het werk. Wel maar tot 17:00. Keer wat anders.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: