quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef cherrycoke het volgende:
onze nieuwe minister is terminaal of wat
Niet lang. Je ziet aan alles dat hij bomvol spanning zit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat Ernst een Bruno'tje doet?
Ach, Lenny zal het wel niet erg vinden (benieuwd of ze tegen CORREDZWOLLE iets kunnen).quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stadions nog steeds niet.
OPRUTTE!1!!1
Dacht al willen ze ons weer gijzelen met allerlei grafieken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef trein2000 het volgende:
Weer dat domme wijzen naar het buitenland.
Hahaa ik heb ook altijd het idee dat ik naar een zombiefilm zit te kijken als ik hem zie,quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef Discombobulate het volgende:
Wat een lijk eigenlijk die ventZie 'm kijken
Ben jij stiekem mijn vriendin? Die riep dit net ook al.quote:
Magnesium en latex en ziekenhuisvoer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:08 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ruik gewoon die klinische ziekenhuislucht door het scherm bij Ernst.
Misschien moet hij even wennen aan dit hele gebeuren. Tis niet niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet lang. Je ziet aan alles dat hij bomvol spanning zit.
Krijgt die straks ook een briefje toegeschoven?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat Ernst een Bruno'tje doet?
Denk bewust anders volgen simpele burgers hem niet meer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het tempo bij zijn eigen persco's lag een stuk hoger
Kan iemand even aan de pitch draaien?
Maar de hoeren gaan openquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:09 schreef Djeez het volgende:
Weer geen versoepelingen voor de hoeren. Zo jammer dit!
Preciesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef trein2000 het volgende:
Weer dat domme wijzen naar het buitenland.
Dit, en weer ANGST AnGSTquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is niet goed hoor jongens. Uitstraling en manier van spreken is als minister bijna je halve werk. Hier staat een zak aardappelen.
Die update over de ziekenhuizen deed hij anders altijd prima, en aan talkshowtafels ook wel, dus apart.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is niet goed hoor jongens. Uitstraling en manier van spreken is als minister bijna je halve werk. Hier staat een zak aardappelen.
Eerste keer joh.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Nee, dan lunch je.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel maar tot 17:00. Hoe moet dat? Moet ik dan even tijdens mijn lunchpauze gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |