Niet lang. Je ziet aan alles dat hij bomvol spanning zit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat Ernst een Bruno'tje doet?
Ach, Lenny zal het wel niet erg vinden (benieuwd of ze tegen CORREDZWOLLE iets kunnen).quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stadions nog steeds niet.
OPRUTTE!1!!1
Dacht al willen ze ons weer gijzelen met allerlei grafieken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef trein2000 het volgende:
Weer dat domme wijzen naar het buitenland.
Hahaa ik heb ook altijd het idee dat ik naar een zombiefilm zit te kijken als ik hem zie,quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef Discombobulate het volgende:
Wat een lijk eigenlijk die ventZie 'm kijken
Ben jij stiekem mijn vriendin? Die riep dit net ook al.quote:
Magnesium en latex en ziekenhuisvoer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:08 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ruik gewoon die klinische ziekenhuislucht door het scherm bij Ernst.
Misschien moet hij even wennen aan dit hele gebeuren. Tis niet niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet lang. Je ziet aan alles dat hij bomvol spanning zit.
Krijgt die straks ook een briefje toegeschoven?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat Ernst een Bruno'tje doet?
Denk bewust anders volgen simpele burgers hem niet meer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het tempo bij zijn eigen persco's lag een stuk hoger
Kan iemand even aan de pitch draaien?
Maar de hoeren gaan openquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:09 schreef Djeez het volgende:
Weer geen versoepelingen voor de hoeren. Zo jammer dit!
Preciesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef trein2000 het volgende:
Weer dat domme wijzen naar het buitenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |