Flesjes bier smaken toch ook prima? Er zijn veel verknochte horecabezoekers die weer smachten naar een consumptie met vrienden aan een tafeltje. Bier uit een flesje zullen ze evengoed kunnen waarderen als eentje uit het vat. Lekker schaaltje frituur erbij en hun dag kan niet meer stuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:45 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja ik heb het nog geeneens over boetes, maar bijvoorbeeld het aansluiten van een heel nieuw vat bier voor 1 dag open heeft totaal geen zin voor een cafe.
Ja geen idee manquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:53 schreef KingRadler het volgende:
Burgerlijke ongehoorzaamheid. Hoe heeft het zover kunnen komen.
Veel van die kroegen zijn van een brouwerij. Weet niet precies hoe dat zit maar dan mag je geen flesjes serveren oidquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:51 schreef Nia het volgende:
[..]
Flesjes bier smaken toch ook prima? Er zijn veel verknochte horecabezoekers die weer smachten naar een consumptie met vrienden aan een tafeltje. Bier uit een flesje zullen ze evengoed kunnen waarderen als eentje uit het vat. Lekker schaaltje frituur erbij en hun dag kan niet meer stuk.
Superspreadevent.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb al een spam mailtje van een lokale kledingzaak, MORGEN GAAN WE OPEN, WINTERCOLLECTIE HALVE PRIJS. Dat wordt morgen pakken wat je pakken kan
Wintersale piekquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb al een spam mailtje van een lokale kledingzaak, MORGEN GAAN WE OPEN, WINTERCOLLECTIE HALVE PRIJS. Dat wordt morgen pakken wat je pakken kan
Toen deze pandemie begon waren we allemaal ongevaccineerd... Als er iets of iemand als schuldige aangewezen kan worden is het de communistische dictatuur China.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En ongevaccineerden bedankt dat we door jullie in deze shit zitten!
Ik vind deze persco heel spannendquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:58 schreef Simmertje het volgende:
Minister Dijkgraaf van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap zegt dat het kabinet heeft gesproken over versoepelingen van de coronamaatregelen voor jongeren. Dijkgraaf: "Het onderwijs zit in een heel moeilijke situatie. Dat heeft veel impact op jongeren en levert veel stress op. We hebben in de ministerraad uitgebreid gesproken over versoepelingen, en dat in een tijd van oplopende besmettingen. Dus het is heel spannend."
Daar issie al
Het is toch altijd heel mooi hoe bewindspersonen de dingen op zichzelf betrekken. Net als De Jonge die het allemaal voor geen goud had willen missen. We hebben het over een periode waarin zelfmoorden onder jongeren zijn toegenomen door de maatregelen. En de verantwoordelijken poseren voor fotoshoots, vinden het 'spannend' en spreken over de 'heftige periode' die ze hebben doorgemaakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:58 schreef Simmertje het volgende:
Minister Dijkgraaf van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap zegt dat het kabinet heeft gesproken over versoepelingen van de coronamaatregelen voor jongeren. Dijkgraaf: "Het onderwijs zit in een heel moeilijke situatie. Dat heeft veel impact op jongeren en levert veel stress op. We hebben in de ministerraad uitgebreid gesproken over versoepelingen, en dat in een tijd van oplopende besmettingen. Dus het is heel spannend."
Daar issie al
Jaaaa, het begint.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
ITS HAPPENING @:fetx @:scrummie @:gurneyisbestoke @:adolfhitler
Genot.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
quote:Hotel- en restaurantketen Van der Valk gooit mogelijk al zijn restaurants open als er "geen passend perspectief" wordt geboden. Dat zegt de keten, goed voor circa 75 locaties in Nederland, in een brandbrief aan het kabinet. ,,Wij respecteren de regels tot nog toe, maar kunnen niet garanderen dat wij ons daaraan blijven houden zonder dit perspectief." Een aantal restaurants zal zaterdag bij wijze van protest al opengaan.
Volgens de keten is een verlenging van de maatregelen voor de horeca niet langer te accepteren. ,,De maatregelen eisen een onredelijk hoge tol voor onze branche en zijn bedrijfseconomisch en sociaal niet meer te verantwoorden", aldus Van der Valk in een verklaring.
Van der Valk is naar eigen zeggen de grootste horecawerkgever in Nederland met 15.000 werknemers. De keten vreest dat meer personeel zijn heil elders zoekt. Afgelopen zomer konden al niet alle locaties open door een gebrek aan personeel.
Angstquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:25 schreef Bolasie het volgende:
In de Randstad geen horeca open? WALGELIJK
Snap ik ook niet, toch weer een soort van verkapte avondlockdown in willen voeren, ongetwijfeld vanwege de reisbewegingen? Misschien sportscholen weer om 1700 dicht, net als de winkels, en de kappers dan gok ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Buiten sporten mag weer maar tot 20:00.
Krijg de toch de tering kut OMT
Na 20:00u is het virus op z'n sterkst, dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)jk-aangekondigd.html
Klap in het gezicht van iedereen die werkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik ben dit weekend zowel in Amsterdam als Rotterdam. Eerstgenoemde kunnen we al afstrepen (zie https://www.nhnieuws.nl/n(...)-aan-de-regels-houdt) nu ome Abou nog even meewerken bitte.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat ?! serieus? krijg toch lekker de tering OMTquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Feyenoord-Sparta met publiek dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat een onzin, de werkende mens mag alsnog niet in de avond sporten :-|quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:35 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wat ?! serieus? krijg toch lekker de tering OMT
Dat zal voor binnensporten net zo zijn ben ik bang.
Kunnen we weer niet trainen in de avonden met de senioren.
Virus woedt enkel savonds, gr gr wetenschappers van omt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Zoals verwacht. Gelukkig wordt het virus pas na 20 uur gevaarlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Wir sind das Volk!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:23 schreef MissionPhailed het volgende:
Nu nog de boosterdrang en QR-code van de baan, en dan zijn we deze maand toch een verrassend eind richting de oude normaal opgeschoten!
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zie ik nu 3+3 nieuwe kaartjes op het bordes
angsthazen daar, ga gewoon open of wil je soms failliet gaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend zowel in Amsterdam als Rotterdam. Eerstgenoemde kunnen we al afstrepen (zie https://www.nhnieuws.nl/n(...)-aan-de-regels-houdt) nu ome Abou nog even meewerken bitte.
BESTUUR TEGEN DE MUUR
Eens. Walgelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
angsthazen daar, ga gewoon open of wil je soms failliet gaan?
Aboutaleb moet niet zo zeuren, het gaat beregezellig worden met Sparta op bezoek en als Abou nou gewoon erin mee gaat mag hij ook een sleutelpuntjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:22 schreef Caland het volgende:
Aboutaleb zal wel weer niet akkoord gaan met de stadionpoorten open
Gelukkig hebben we doorgaans zelf een sleutel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:39 schreef Anton91 het volgende:
Proficiat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat gebeurt als je gewoon een uurtje doorgaat, komt dan de blauwe wegens illegaal sporten?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:35 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wat ?! serieus? krijg toch lekker de tering OMT
Dat zal voor binnensporten net zo zijn ben ik bang.
Kunnen we weer niet trainen in de avonden met de senioren.
Positief testenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een proleet ben je dan.
De plaatselijke verkoper zal wel balen nu er een grootverbruiker geen persconferenties meer geeft.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:38 schreef BasEnAad het volgende:
Eindelijk af van die man met die grote pupillen en die rare schoenen.
Dat werd godverdomme tijd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mooi, man. Lekker bewijsje pakken, jatog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
sterkte met je verkoudheid, gefeliciflapstaart met je gratis 12 mnd QR-codeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go Omicronquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:41 schreef Zipportal het volgende:
Van 27 december tot en met 2 januari.
Variant percentage verschil met vorige meting
Omikron
63,4%
35,3 meer
Delta
36,6%
35,2 minder
@:Oliver23
Afstand, Lucht, Mondkapje.quote:
Voetbal is cultuurquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:42 schreef Monolith het volgende:
Die voetbalstadions kunnen me gestolen worden, als de horeca en cultuursector maar weer gewoon open kunnen.
ik zou wel live een camera erbij willen hebben, kijken hoe Hugo reageert.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:39 schreef Bolasie het volgende:
Hoe zou Hugo vanavond kijken? Met een wijntje in zijn hottub met vrouwlief erbij?
Voetbal is cultuurquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:42 schreef Monolith het volgende:
Die voetbalstadions kunnen me gestolen worden, als de horeca en cultuursector maar weer gewoon open kunnen.
Enige reden dat ik positief getest ben is omdat het een verplichte test op het werk was.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Positief testen
Wat een proleet ben je dan.
Permanent fans weigeren inderdaad, niemand wil dat zien.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:42 schreef Monolith het volgende:
aan het werk blijvenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:41 schreef halfway het volgende:
Geen quarantaine meer na Booster of Herstel!
Wat verzinnen ze nu weer?
Niets is verplicht.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:42 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Enige reden dat ik positief getest ben is omdat het een verplichte test op het werk was.Ook gelijk 4 man tegelijk.
Ja heb er alleen niks aan want 5 januari mijn booster al gehadquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Mooi, man. Lekker bewijsje pakken, jatog.
Welke branche zit je?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:42 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Enige reden dat ik positief getest ben is omdat het een verplichte test op het werk was.Ook gelijk 4 man tegelijk.
Zet maar een DVDtje op. Da's in Rotterdam sowieso in het gros van de jaren de enige manier om een kampioenschap te vieren.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetbal is cultuur religie
Kom vegte dan
hoeveel dagen mag je nu gamen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:42 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Sodeju, benieuwd of user @Caland dit te boven komt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zet maar een DVDtje op. Da's in Rotterdam sowieso in het gros van de jaren de enige manier om een kampioenschap te vieren.
Ai, weinig plezier dan van die boosterquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:44 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ja heb er alleen niks aan want 5 januari mijn booster al gehadEnige wat zou kunnen is dat een infectie langer gaat tellen omdat het omicron specifiek is, waar een booster dat niet is
@Caland komt uit Nijmegen, dus dit is erg jammer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zet maar een DVDtje op. Da's in Rotterdam sowieso in het gros van de jaren de enige manier om een kampioenschap te vieren.
Best opvallend dat er nog best wat Delta rond dwaalt, in ZA was de switch binnen 2 weken gemaakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:41 schreef Zipportal het volgende:
Van 27 december tot en met 2 januari.
Variant percentage verschil met vorige meting
Omikron
63,4%
35,3 meer
Delta
36,6%
35,2 minder
@:Oliver23
en jij was er niet bij!!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:45 schreef DonDruiper het volgende:
JAA HEEL NEDERLAND KOMT IN OPSTAND.
PROOST!
Was alweer 5 jaar geleden daar op de Coolsingel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zitten wel meer cokesnuivers in de Haagse politiek hoor. Veel meer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:38 schreef BasEnAad het volgende:
Eindelijk af van die man met die grote pupillen en die rare schoenen.
Komt door alle maatregelen natuurlijk, dan kan omikron niet snel om zich heen grijpen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Best opvallend dat er nog best wat Delta rond dwaalt, in ZA was de switch binnen 2 weken gemaakt.
Dit was wel de periode waarin de dip na de delta golf er was. Pas erna is het door het dak gegaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Best opvallend dat er nog best wat Delta rond dwaalt, in ZA was de switch binnen 2 weken gemaakt.
We hebben een insider, dames en heren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zitten wel meer cokesnuivers in de Haagse politiek hoor. Veel meer.
Zal inmiddels wel meer 80/20 zijn toch, bijna 2 weken verder?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit bericht moet wel door een fok OMT'er geschreven zijnquote:In de ziekenhuizen gaan steeds meer operatiekamers open. Maar voor het inhalen van uitgestelde zorg is nog geen ruimte. "We kunnen amper opschalen omdat personeel besmet raakt en in quarantaine moet. Hierdoor wordt de ziekenhuiscapaciteit kleiner."
Waar in december en de eerste week van januari nog tussen de 40-45 procent minder operatiekamers in gebruik waren dan normaal, gaat dat nu om 35 procent. Dat blijkt uit cijfers van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).
Mag hopen bijna 99/1, weg met deltaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zal inmiddels wel meer 80/20 zijn toch, bijna 2 weken verder?
Lenny heeft dat geschreven denk ikquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dit bericht moet wel door een fok OMT'er geschreven zijn![]()
![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lossing-wachtlijsten
Gezellig voor je vrienden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik zit as we speak in een kroeg te bieren boi
Pics.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik zit as we speak in een kroeg te bieren boi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |