Angstquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:25 schreef Bolasie het volgende:
In de Randstad geen horeca open? WALGELIJK
Snap ik ook niet, toch weer een soort van verkapte avondlockdown in willen voeren, ongetwijfeld vanwege de reisbewegingen? Misschien sportscholen weer om 1700 dicht, net als de winkels, en de kappers dan gok ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Buiten sporten mag weer maar tot 20:00.
Krijg de toch de tering kut OMT
Na 20:00u is het virus op z'n sterkst, dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)jk-aangekondigd.html
Klap in het gezicht van iedereen die werkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik ben dit weekend zowel in Amsterdam als Rotterdam. Eerstgenoemde kunnen we al afstrepen (zie https://www.nhnieuws.nl/n(...)-aan-de-regels-houdt) nu ome Abou nog even meewerken bitte.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat ?! serieus? krijg toch lekker de tering OMTquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Feyenoord-Sparta met publiek dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
ITS HAPPENING @:fetx @:scrummie @:gurneyisbestoke @:adolfhitler
Wat een onzin, de werkende mens mag alsnog niet in de avond sporten :-|quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:35 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wat ?! serieus? krijg toch lekker de tering OMT
Dat zal voor binnensporten net zo zijn ben ik bang.
Kunnen we weer niet trainen in de avonden met de senioren.
Virus woedt enkel savonds, gr gr wetenschappers van omt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Zoals verwacht. Gelukkig wordt het virus pas na 20 uur gevaarlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Wir sind das Volk!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:23 schreef MissionPhailed het volgende:
Nu nog de boosterdrang en QR-code van de baan, en dan zijn we deze maand toch een verrassend eind richting de oude normaal opgeschoten!
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zie ik nu 3+3 nieuwe kaartjes op het bordes
angsthazen daar, ga gewoon open of wil je soms failliet gaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend zowel in Amsterdam als Rotterdam. Eerstgenoemde kunnen we al afstrepen (zie https://www.nhnieuws.nl/n(...)-aan-de-regels-houdt) nu ome Abou nog even meewerken bitte.
BESTUUR TEGEN DE MUUR
Eens. Walgelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
angsthazen daar, ga gewoon open of wil je soms failliet gaan?
Aboutaleb moet niet zo zeuren, het gaat beregezellig worden met Sparta op bezoek en als Abou nou gewoon erin mee gaat mag hij ook een sleutelpuntjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:22 schreef Caland het volgende:
Aboutaleb zal wel weer niet akkoord gaan met de stadionpoorten open
Gelukkig hebben we doorgaans zelf een sleutel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |