Je kan er maar 1 bedanken en dat is het virus zelf. Omicrongod.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Gevaccineerden en boosteraars bedankt dat we nu waarschijnlijk een stuk sneller uit deze shit komen (voor deze winter) dankzij jullie
En ongevaccineerden bedankt dat we door jullie in deze shit zitten!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Gevaccineerden en boosteraars bedankt dat we nu waarschijnlijk een stuk sneller uit deze shit komen (voor deze winter) dankzij jullie
En hier gaan we hem verder invoeren en aanscherpen gok ik zoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:10 schreef Johannes788 het volgende:
Goed nieuws, in de UK wordt de coronapas deze maand nog afgeschaft:
https://www.thetimes.co.u(...)5#Echobox=1642145255
Wij hebben elke tweede zaterdag van de maand een lockdownborrel. De laatste keer was die bij @dick_laurent in Spanje, heel gezellig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:30 schreef Zwansen het volgende:
Al besproken in het vorige topic, maar wanneer is de post-COR-Fok!(gezellige users only)-borrel?
Of is die al geweest en ben ik niet uitgenodigd?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En hier gaan we hem verder invoeren en aanscherpen gok ik zo
Als ik dit lees, ben ik daar ook bang voorquote:‘We hebben er uitvoerig over gesproken. Vanavond komt er een langetermijnperspectief.’
Dat zei iemand in Rotterdam ook al.quote:
Was wel tof dat Chratnox de jet had gecharterd!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wij hebben elke tweede zaterdag van de maand een lockdownborrel. De laatste keer was die bij @:dick_laurent in Spanje, heel gezellig.
Ik kijk enigszins sceptisch naar beloften, perspectief en routekaarten die gepresenteerd worden op persconferentiesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Als ik dit lees, ben ik daar ook bang voor
Ik zie nog meer in dat aangescherpte mondkapjesadvies/plicht dan die kansloze ctbquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Als ik dit lees, ben ik daar ook bang voor
Maar mensen kunnen weer winkelen, wat meer sporten en naar de kapper, dus de grootste druk op de politiek is er nu wel vanaf helaas.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:36 schreef Bugno3 het volgende:
De horeca en cultuursector weer flink geCUCKed.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie nog meer in dat aangescherpte mondkapjesadvies/plicht dan die kansloze ctb
Die staat altijd voor jullie klaar op Rotterdam Airport, geen enkel probleem hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:39 schreef zalkc het volgende:
[..]
Was wel tof dat Chratnox de jet had gecharterd!
Heel erg benieuwd naar de "journalisten" bij de persco vandaag.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar mensen kunnen weer winkelen, wat meer sporten en naar de kapper, dus de grootste druk op de politiek is er nu wel vanaf helaas.
Die gaan zich nu met klimaat, stikstof en wonen bezig houden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:28 schreef halfway het volgende:
Wat trouwens te doen met dat incapabele OMT?
Dit is de eerste keer sinds het begin dat het aantal positieve testen werkelijk ontkoppeld lijkt te zijn van de hoeveelheid ziekenhuisopnames.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:16 schreef Benny het volgende:
De huidige besmettingspiek is -op z'n zachtst gezegd- bijzonder te noemen als je die vergelijkt met de opnamegrafiek
[ afbeelding ]
Ikke niet en da's niet eerlijk. Waar heb jij je booster gehaald ?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:27 schreef halfway het volgende:
[..]
Graag gedaan jong(ik geef nu wel licht in het donker)
Hopelijk vraagt iemand even wat nou het verschil is tussen met 30 man in de primark staan of 100 in het rijksmuseum (wat weer veel groter is dus verhoudingsgewijs is de bezetting vast hetzelfde).quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heel erg benieuwd naar de "journalisten" bij de persco vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |