Zie geen snorretje...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet overal iets in te zien he.
Ja wel in de supermarkt. Ga niet meedoen aan de buitenplicht, en geef ook geen cent uit aan medische meuk. Als men wil dat ik die op doe dan betaal ze maar ook. In before 'skere armoedzaaier, die dingen kosten niks', ik ben inderdaad behoorlijk aan de arme kantquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En draag je ze ook daadwerkelijk?
Ik vind het eigenlijk nog een van de stomste maatregelen. Maar aan de andere kant ook geen last van omdat ik ze nooit draag (alleen als ze er specifiek naar vragen en dat was alleen in het begin heel af en toe).
Horeca personeel met een 0 uren contract zijn allang vertrokken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:36 schreef Remco het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat openen van de Horeca voor 1 dag maar het is alleen maar om een statement te geven. Ik denk dat de gemiddelde zaak geld verliest op 1 dag open, laat staan wat voor een geregel het allemaal is(inkoop, personeel, verspil).
Je horecatent openen en eventuele boetes laten betalen door middel van crowdfunding?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:36 schreef Remco het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat openen van de Horeca voor 1 dag maar het is alleen maar om een statement te geven. Ik denk dat de gemiddelde zaak geld verliest op 1 dag open, laat staan wat voor een geregel het allemaal is(inkoop, personeel, verspil).
Ja ik heb het nog geeneens over boetes, maar bijvoorbeeld het aansluiten van een heel nieuw vat bier voor 1 dag open heeft totaal geen zin voor een cafe.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:42 schreef Nia het volgende:
[..]
Je horecatent openen en eventuele boetes laten betalen door middel van crowdfunding?
Flesjes bier smaken toch ook prima? Er zijn veel verknochte horecabezoekers die weer smachten naar een consumptie met vrienden aan een tafeltje. Bier uit een flesje zullen ze evengoed kunnen waarderen als eentje uit het vat. Lekker schaaltje frituur erbij en hun dag kan niet meer stuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:45 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja ik heb het nog geeneens over boetes, maar bijvoorbeeld het aansluiten van een heel nieuw vat bier voor 1 dag open heeft totaal geen zin voor een cafe.
Ja geen idee manquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:53 schreef KingRadler het volgende:
Burgerlijke ongehoorzaamheid. Hoe heeft het zover kunnen komen.
Veel van die kroegen zijn van een brouwerij. Weet niet precies hoe dat zit maar dan mag je geen flesjes serveren oidquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:51 schreef Nia het volgende:
[..]
Flesjes bier smaken toch ook prima? Er zijn veel verknochte horecabezoekers die weer smachten naar een consumptie met vrienden aan een tafeltje. Bier uit een flesje zullen ze evengoed kunnen waarderen als eentje uit het vat. Lekker schaaltje frituur erbij en hun dag kan niet meer stuk.
Superspreadevent.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb al een spam mailtje van een lokale kledingzaak, MORGEN GAAN WE OPEN, WINTERCOLLECTIE HALVE PRIJS. Dat wordt morgen pakken wat je pakken kan
Wintersale piekquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb al een spam mailtje van een lokale kledingzaak, MORGEN GAAN WE OPEN, WINTERCOLLECTIE HALVE PRIJS. Dat wordt morgen pakken wat je pakken kan
Toen deze pandemie begon waren we allemaal ongevaccineerd... Als er iets of iemand als schuldige aangewezen kan worden is het de communistische dictatuur China.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En ongevaccineerden bedankt dat we door jullie in deze shit zitten!
Ik vind deze persco heel spannendquote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:58 schreef Simmertje het volgende:
Minister Dijkgraaf van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap zegt dat het kabinet heeft gesproken over versoepelingen van de coronamaatregelen voor jongeren. Dijkgraaf: "Het onderwijs zit in een heel moeilijke situatie. Dat heeft veel impact op jongeren en levert veel stress op. We hebben in de ministerraad uitgebreid gesproken over versoepelingen, en dat in een tijd van oplopende besmettingen. Dus het is heel spannend."
Daar issie al
Het is toch altijd heel mooi hoe bewindspersonen de dingen op zichzelf betrekken. Net als De Jonge die het allemaal voor geen goud had willen missen. We hebben het over een periode waarin zelfmoorden onder jongeren zijn toegenomen door de maatregelen. En de verantwoordelijken poseren voor fotoshoots, vinden het 'spannend' en spreken over de 'heftige periode' die ze hebben doorgemaakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:58 schreef Simmertje het volgende:
Minister Dijkgraaf van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap zegt dat het kabinet heeft gesproken over versoepelingen van de coronamaatregelen voor jongeren. Dijkgraaf: "Het onderwijs zit in een heel moeilijke situatie. Dat heeft veel impact op jongeren en levert veel stress op. We hebben in de ministerraad uitgebreid gesproken over versoepelingen, en dat in een tijd van oplopende besmettingen. Dus het is heel spannend."
Daar issie al
Jaaaa, het begint.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
ITS HAPPENING @:fetx @:scrummie @:gurneyisbestoke @:adolfhitler
Genot.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
ITS HAPPENING @:fetx @:scrummie @:gurneyisbestoke @:adolfhitler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |