Als ze 1x goud wint, mag ze in zo'n doldwaze sport als shorttrack al blij zijn, denk ik. Ik heb het gevoel dat Kim Boutin uit Canada haar dit toernooi sowieso een paar keer voor gaat blijven. Op de relay hoop ik echt dat de Nederlandse damesploeg geen rare dingen doet en gewoon twee keer volle bak vanaf kop gaat rijden, dan zouden ze echt goud moeten kunnen winnen. Geen enkel ander land heeft een betere relay in de breedte.quote:
Ingehaald door Xandra en Selma.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:23 schreef AgnesGru het volgende:
Yara alleen maar relay? Wat is daar gebeurd?
Ja. Al kan ze dat deels in eigen hand houden door steeds van voren te rijden of hooguit alleen echt aan het begin dat niet te doen omdat dan het risico nog klein is. Ze is ook het meest succesvol als ze zelf de boel aan gort rijdt.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:03 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Als ze 1x goud wint, mag ze in zo'n doldwaze sport als shorttrack al blij zijn, denk ik. Ik heb het gevoel dat Kim Boutin uit Canada haar dit toernooi sowieso een paar keer voor gaat blijven. Op de relay hoop ik echt dat de Nederlandse damesploeg geen rare dingen doet en gewoon twee keer volle bak vanaf kop gaat rijden, dan zouden ze echt goud moeten kunnen winnen. Geen enkel ander land heeft een betere relay in de breedte.
Breeuwsma dus niet eens reserve.quote:
1 van de beter sportdocumentaires en wat een mentaal beest die kerelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:56 schreef borisz het volgende:
De docu over de laatste jaren van De Sjink nu op NL1
De betere Liu ookquote:
De positieve coronatest zijn nog geen definitieve streep door hun deelname aan de Winterspelen, maar het wordt wel een race tegen de klok. Zaterdag 5 februari staan de eerste shorttracknummers op het programma in Peking.quote:
Zelfde als de normale maar dan korter?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is het principe van de mixed relay? Het is maar 2.000 meter?
Een ieder (twee mannen en twee vrouwen) komt twee keer in actie lees ik nu en de mannen sluiten af.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelfde als de normale maar dan korter?
Wat zou er mis zijn met Bob de Jong en wat heeft dat met het shorttrack te maken?quote:
Het circus is geopend.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:37 schreef Aguero het volgende:
Zitten jullie klaar voor de penalty's? Inside out, arm block
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Sjinkie is gebrand op een overwinning.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja he, net als Sjinkie. Shorttrack is schaatsen voor tokkies.
Straks vlammen!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sjinkie is gebrand op een overwinning.
Ik zag het vuur in zijn ogen ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sjinkie is gebrand op een overwinning.
Hij gaat iedereen het vuur aan de schenen leggen!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag het vuur in zijn ogen ja.
Ik houd van truttig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:46 schreef BasEnAad het volgende:
Jezus wat ziet Jorien er truttig uit zeg.
Zo ja. En dan straks meteen onderuit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Er wordt al lekker gejinxed door de NOS
Heya Seessie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:50 schreef Zipportal het volgende:
Cees met een C. Vroeger werden die Kees genoemd.
als het van Cornelis komt wel, wanneer het een afkorting van Caesar is niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:50 schreef Zipportal het volgende:
Cees met een C. Vroeger werden die Kees genoemd.
Ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:50 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een kneuzenkermis zeg, trekt shorttrack alleen maar dutsen aan?
Kun je Twan en Toine dan ook duiden?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
als het van Cornelis komt wel, wanneer het een afkorting van Caesar is niet.
Neen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:50 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een kneuzenkermis zeg, trekt shorttrack alleen maar dutsen aan?
Antoine Bodarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kun je Twan en Toine dan ook duiden?
Toine van Peperstratenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Antoine Bodar
Antwan Tolhoek
Antwanet de Jong
Twan Poels.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Toine van Peperstraten
Twan Huys
Twan van Gendt
RIP Heinze Bakkerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:57 schreef Jason22 het volgende:
Toen gaf Heinze Bakker nog commentaar.
Frank Verhoeven en Avalon Aardoom.quote:
Het zou mij niets verbazen dat ze in ieder geval hartstikke blij is dat ze hier mag zitten.quote:
Een man met een rare stem en een vrouw.quote:
So das lang geleden. Ik ben echt oud aan het worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:58 schreef Toby56 het volgende:
De Velzeboertjes tegen de Ossendrijvertjes.
Dat waren nog eens tijden.
Vier op elkaar scheldende meiden.
Toptelevisie.
Twan eet poepquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Toine van Peperstraten
Twan Huys
Twan van Gendt
Daar kom ik niet meer. En zo te zien mis ik niks. Wordle aids heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tijdje al niet gekeken, normaal als jij in de VBL SC postte
Regionale Opleidingscentra.quote:
Arno Vermeulen ook heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:05 schreef Salina het volgende:
Die Chinees is wel fan van shorttrack.
Het is op YouTube geloof ik nergens te vinden, maar het staat op mijn netvlies gebrand.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:03 schreef Salina het volgende:
[..]
So das lang geleden. Ik ben echt oud aan het worden.
Na een snelle Google search krijgt Avalon een welverdiendequote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Frank Verhoeven en Avalon Aardoom.
Zonde dat Avalon vroeg moest stoppenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Frank Verhoeven en Avalon Aardoom.
Ze kan zonder schmink een lijk spelen in Baantjer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Na een snelle Google search krijgt Avalon een welverdiende.
Kim Boutin lijkt op Emma Wortelboer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Na een snelle Google search krijgt Avalon een welverdiende.
Vandaar het plakplaatje?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Was een talent. Moest alleen stoppen ivm hartproblemen.
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kim Boutin lijkt op Emma Wortelboer.
Schulting zelf.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:12 schreef EinarBoe het volgende:
Niemand kan Schulting kloppen dit toernooi.
Nou nou nou nou.quote:
En de vrouwen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:21 schreef trein2000 het volgende:
Nederland met drie man door, prima.
Snelschaatster?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een dommige naam voor?
The Red Iglo's (terwijl ze een geel pak hebben).quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor de heats is dat prima.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje matig zo op world rankingWeinig duels
The Belgian Bladezzzzz?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen kleine qquote:
Is ook pas de eerste serie.quote:
Deelt hier een flink mokerslag uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wu DajingMokerhard kan ie rijden
Ze zouden ook rolletjes voor passiviteit moeten uitdelenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:53 schreef Marcoss het volgende:
Het blijft wel een sport van duwtje hier, strafje hier, duwtje daar en strafje daar he?
Och, weet Joris veel. Gun hem zijn pleziertje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:55 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom is dit zo knap? De deur wordt wagenwijd opengezet.
Ook bij het rodelen hebben ze een fan zie ik nu.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:05 schreef Salina het volgende:
Die Chinees is wel fan van shorttrack.
Tuurlijk, ik ben er toch altijdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:monkyyy kijkt mee.![]()
@:Wereldgozer
Doen ze niet zo moeilijk over daar geloof ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:02 schreef Slobeend het volgende:
Krueger is een Hongaar nu? Wat lelijk.
Dennis?quote:
Like gegeven voor de vergeten-voetballerreferentie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dennis?
Oh nee, dat was Den Turk.
Avalon Aardoom.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:04 schreef Ronzz het volgende:
Wie is de vrouwelijke commentator op discovery+?
Avalon Aardoom.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:04 schreef Ronzz het volgende:
Wie is de vrouwelijke commentator op discovery+?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |