Twan eet poepquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Toine van Peperstraten
Twan Huys
Twan van Gendt
Daar kom ik niet meer. En zo te zien mis ik niks. Wordle aids heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tijdje al niet gekeken, normaal als jij in de VBL SC postte
Regionale Opleidingscentra.quote:
Arno Vermeulen ook heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:05 schreef Salina het volgende:
Die Chinees is wel fan van shorttrack.
Het is op YouTube geloof ik nergens te vinden, maar het staat op mijn netvlies gebrand.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:03 schreef Salina het volgende:
[..]
So das lang geleden. Ik ben echt oud aan het worden.
Na een snelle Google search krijgt Avalon een welverdiendequote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Frank Verhoeven en Avalon Aardoom.
Zonde dat Avalon vroeg moest stoppenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Frank Verhoeven en Avalon Aardoom.
Ze kan zonder schmink een lijk spelen in Baantjer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Na een snelle Google search krijgt Avalon een welverdiende.
Kim Boutin lijkt op Emma Wortelboer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Na een snelle Google search krijgt Avalon een welverdiende.
Vandaar het plakplaatje?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Was een talent. Moest alleen stoppen ivm hartproblemen.
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kim Boutin lijkt op Emma Wortelboer.
Schulting zelf.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:12 schreef EinarBoe het volgende:
Niemand kan Schulting kloppen dit toernooi.
Nou nou nou nou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |