SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdUtopia Freak @ Dailymotion ;)
Als ik was dan zou ik zeggenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:15 schreef Krambo het volgende:
Zou Kitty nog gaan koken vanavond? Heeft ze daar al iets over gezegd?
Dat durft ze niet....ze wil dan niet eten en kan niet het was lekker zeggen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als ik was dan zou ik zeggen
[ link | afbeelding ]
Oepsie, twijfelde al maar zie vaak spoilers.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
@ TT : spoilers mogen niet
@:Dotteke, @:Benny
Hear hear.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:22 schreef Flow3r het volgende:
Vera praat alleen maar mee als het om jongens gaan, heeft geen andere gespreksstof, typische saaie muts die moet leunen op een kerel
Kitty slaapt overdag op de bank, 'snachts kan ze niet slapen omdat ze wakkerquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:17 schreef Thorelf het volgende:
kitty kan toch ook gaan werken ....ik bedoel ze heeft nog niet de pensioen leeftijd.
of kan ze niet werken omdat ze iets heeft.
Ze had gehoopt de geldprijs te winnen of een restaurantdeal te krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:17 schreef Thorelf het volgende:
kitty kan toch ook gaan werken ....ik bedoel ze heeft nog niet de pensioen leeftijd.
of kan ze niet werken omdat ze iets heeft.
Bij de introductie was er ook iets over geen vriendinnen kunnen houden oid bij haar. Pin mij er niet op vast.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:22 schreef Flow3r het volgende:
Vera praat alleen maar mee als het om jongens gaat, heeft geen andere gespreksstof, typische saaie muts die moet leunen op een kerel
ja toen het uit was met haar laatste vriend had ze geen vriend/innen meerquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:27 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Bij de introductie was er ook iets over geen vriendinnen kunnen houden oid bij haar. Pin mij er niet op vast.
Restaurantdealquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze had gehoopt de geldprijs te winnen of een restaurantdeal te krijgen.
Ook niet goed, want dan is ze weer alleenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:28 schreef zodeju het volgende:
Nee Kitty blijf vooral je zelf.....dus het is niks voor jouw daar. Zo'n goed mens en dan in BB weer de kous op je kop krijgt. Je hoort daar niet.
Dat spel wat ze gewonnen had?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:27 schreef Tourniquet het volgende:
Wisten jullie al dat Kitty echt een knauw heeft gekregen van het ballonnenspel en dat ze het echt een mindf*ck vindt?
maar nu hou ik erover op hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:29 schreef Burner82 het volgende:
Het is een complot tegen haar!!! Sercan deed ook aan complotten tegen haar!! Iedereen die haar niet aanbidt, zit in een complot tegen haar!!!
![]()
![]()
Eerder een liedje van Fokkoquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:28 schreef Yolk het volgende:
[..]
Klinkt als een heel slecht liedje van Maan.
Ja. Eindelijk een spel waar ze goed in was en wat ze door KEIHARDE inzet had gewonnen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:29 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dat spel wat ze gewonnen had?
in en in triest idd je slaat de spijker op zn ..quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:29 schreef Thorelf het volgende:
wat is kitty toch een trieste vrouw zonder enige zelfkennis
Zeker voor iemand van haar leeftijd zou je toch wat meer verwachten inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:29 schreef Thorelf het volgende:
wat is kitty toch een trieste vrouw zonder enige zelfkennis
Kitty gaat niet verliezen van Peterquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:32 schreef BB-King het volgende:
Zou Kitty soms een 2de Ed (BB2) worden?
"Big Brother, ik ga niet weg... ik blijf."
Ik heb het gezien, niet gehoord wat ze zei, maar dat zal wel in de uitzending zitten. Was echt een Judas-knuffel. Maar ook van andere overigens..Hypocriet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:32 schreef Ireth het volgende:
Iemand dit gezien/gehoord???![]()
[ afbeelding ]
Dierenarts moet eerst met 'n verdovingspistool langs komen om Kitty plat te schieten/spuitenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:31 schreef zodeju het volgende:
Ze wil niet weg.....zie nog dat ze opgehaald wordt in een dwangbuis.
Bron?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Kitty gaat niet verliezen van Peter
Idd doet ze vaker ook bij Peter.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:33 schreef Angelflush het volgende:
Eveline legt t wel.goed uit.
Je bent genomineerd om wie je ben dus misschien moet je daar wat mee doen.
Maar Kitty lult er gewoon over heen.
Als je Inderdaad steeds zo op je bek gaat zoals zij t ervaart , dan moet je dus wat aan jezelf veranderen.
Ze zorgt echt voor iedereen maar legt ook haar wil op en daar zit ze fout.
En ze heeft overal verstandvan
Historische tvquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:32 schreef BB-King het volgende:
Zou Kitty soms een 2de Ed (BB2) worden?
"Big Brother, ik ga niet weg... ik blijf."
Precies dit dusquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Idd doet ze vaker ook bij Peter.
Ze wil niets aannemen, leren, luisteren, door laten dringen.
Het enige waar ze van overtuigd is is haar eigen gelijk.
Dat ze daarmee niet verder komt en in het negatieve blijft hangen, heeft ze niet door
Als je het buitenleven net zo ervaart moet er toch een lichtje gaan branden.....van hoe kan dat nou.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:33 schreef Angelflush het volgende:
Eveline legt t wel.goed uit.
Je bent genomineerd om wie je ben dus misschien moet je daar wat mee doen.
Maar Kitty lult er gewoon over heen.
Als je Inderdaad steeds zo op je bek gaat zoals zij t ervaart , dan moet je dus wat aan jezelf veranderen.
Ze zorgt echt voor iedereen maar legt ook haar wil op en daar zit ze fout.
En ze heeft overal verstandvan
Dus als je een band met haar aangaat mag je dat niet met andere hebben??quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:34 schreef Flow3r het volgende:
Ze snapt niet waarom Grace op Vera heeft gestemd want ze vindt Grace een toppertje en denkt dat ze een band met Grace heeft
Maar ik zie haar zelden samen met Grace
1,5 meter was niet genoegquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:37 schreef Ireth het volgende:
Ik begrijp nu ineens waarom ze andere kleding hebben gekregen! Geraldine en Peter hebben bij voorbaat al geweigerd om de live-uitzending te doen naast het roze pak van Kitty!
Een van zijn twee condooms opgeblazen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:34 schreef BB-King het volgende:
Waar haalt Dimitri die ballon vandaan?
Als Kitty het maar niet ziet. Meteen weer een gevalletje PTSS.
Dan was het bananensmaak want deze was geel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Een van zijn twee condooms opgeblazen?
Eindelijk een spel waar ze goed in was, en dan wordt je zo benadeeld!?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:38 schreef Was-beer het volgende:
Kitty nogmaals dat ze het ballonnenspel gewonnen had
Ze was juist de eerste verliezerquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:38 schreef Was-beer het volgende:
Al eerder gezegd: Kitty zou zelfs boos zijn als ze tijdens Russisch Roulette de kogel niet krijgt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:38 schreef Was-beer het volgende:
Daar kan je al merken dat andere ook dingen kunnen en willen maken...tuurlijk zitten daar een paar die het heerlijk vinden dat ze niet hoeven te koken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:39 schreef Angelflush het volgende:
Ze zal zo wel weer booswoest worden , Vera , die ze echt haat denk ik, staat brood te maken.
Pakt ze ook al weer af van dr.
"Kijk Dimitiri, ik heb jouw piemel nagemaakt in deeg!"quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:40 schreef Jockari het volgende:
Ze komen overdag ook al closer
[ afbeelding ]
Tja, Vera is alles wat Kitty niet is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:42 schreef Angelflush het volgende:
Ze heeft echt een hekel aan Vera.
Zegt dat ze geprobeerd heeft contact te maken.
Wat dus helemaal niet waar is, ze heeft vanaf begin al een hekel aan dr.
De teleurstelling komt van haar gefaalde manipulatiequote:Op donderdag 13 januari 2022 13:42 schreef BB-King het volgende:
"Eveline is een goede. Zag het meteen toen ze binnenkwam."
Wat een mensenkennis heeft Kitty.
Iemand wurgen is geen klagen hequote:Op donderdag 13 januari 2022 13:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kitty stopt nu met klagen,
Tot ze Vera, in haar keuken, in haar kledingkleur met haar spullen ziet
En ziet er wel goed uit in roze.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, Vera is alles wat Kitty niet is.
Jong, knap, rustig, ligt goed in de groep.
Zo tegenstrijdig, ze ziet alles zo goed en ze wist het.......waarom dan diep beledigd zijn en geschokt dat je genomineerd bent.... Je wist het toch. Vooral dat mensen het een zeggen en het andere doen....quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:42 schreef BB-King het volgende:
"Eveline is een goede. Zag het meteen toen ze binnenkwam."
Wat een mensenkennis heeft Kitty.
pinkquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
En ziet er wel goed uit in roze.
Mij ook. Probleem is alleen dat Kristof vaak de dames aansteekt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:45 schreef Ireth het volgende:
Op de een of andere manier hoor ik liever de mannen zingen dan de vrouwen![]()
Liever allebei niet, maar de mannen irriteren me minder
niet gehoortquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze noemt zich zelf varken en mongool..dus varkens roze
Een pink is een varken kalf van 1 jaar oud, en de kleinste vinger aan je hand.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb ook pinke ui
pinke balken
Ach hij doet er niemand kwaad mee, en het maakt het komisch voor mij...vooral met al die spiegels. Die jongen heeft het hardstikke druk. En gelukkig kan hij er zelf om lachen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
ik vind het gewoon eng worden hoe obsessief salar beig is met zijn haar, niet gezond
aan de schandpaal ermee, in haar eigen topicquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
ik vind het gewoon eng worden hoe obsessief salar beig is met zijn haar, niet gezond
Koequote:Op donderdag 13 januari 2022 13:49 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Een pink is een varken van 1 jaar oud, en de kleinste vinger aan je hand.
Zijn het ontsmettingstent alvast aan het opbouwen voor het geval Kitty eruit moetquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij zitten alle gordijnen/luxaflex weer dicht. Weer opbouw in de tuin?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Dat doen heel veel vrouwen!quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Haha sorry Mario, was een grapje.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik je gescheld? ik zei pink is in
duits ook pink,niet roze
Vera staat daar een beetje cheerleader te zijn. Zwaaien met d'r ballon, beetje juichen, beetje mooi zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
Op stream 2 de grootste nachtmerries van Kitty Vera en een balloon
niet gnoom zeggenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:54 schreef MacDeMarco het volgende:
vera is eigenlijk een soort gnoom, die lag ook vrij snel met tjoek in bed
Die is nu weer kwaad dat ze met zijn alle zoveel lol hebben en niet in een grafstemming zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:57 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty doet ook nooit mee aan dit soort activiteiten en dan achteraf boos op iedereen dat ze geen contact met haat zoeken
Tja, is ook het type die het gewoon niet kan hebben als andere mensen lol hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:57 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty doet ook nooit mee aan dit soort activiteiten en dan achteraf boos op iedereen dat ze geen contact met haat zoeken
vera toont wel veel gelijkenissen met gnoompje, ook qua gedrag. beetje lachen enz.quote:
nquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die is nu weer kwaad dat ze met zijn alle zoveel lol hebben en niet in een grafstemming zijn.
Want dit is weer een dolk in haar rug.
nu staat ze boos in de keuken achter vera, geweldig shotquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, is ook het type die het gewoon niet kan hebben als andere mensen lol hebben.
Iedereen moet net zo in misère leven als zij.
had zo familie kunnen zijnquote:
Weet niet meer wie gnoompje is maar zie in haar eentje die eigenlijk heel onzeker is en in mindere maten bij mannen. Maar bij vrouwen lijkt wel of ze moeite moet doen van hoe moet ik reageren. Gelukkig heeft ze Grace en is ze wel zichzelfquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
vera toont wel veel gelijkenissen met gnoompje, ook qua gedrag. beetje lachen enz.
Te broeden op haar volgende sliding....quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
n
[..]
nu staat ze boos in de keuken achter vera, geweldig shot
THE GAME IS ON!quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Te broeden op haar volgende sliding....
naomi uit utopia 1quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet meer wie gnoompje is maar zie in haar eentje die eigenlijk heel onzeker is en in mindere maten bij mannen. Maar bij vrouwen lijkt wel of ze moeite moet doen van hoe moet ik reageren. Gelukkig heeft ze Grace en is ze wel zichzelf
Moedercomplexquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:04 schreef Burner82 het volgende:
En Nouchine hangt weer aan haar tiet.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, mijn geheugen....Heb 1 helemaal gevolgd en kan er geen gezicht bij plaatsen.
Och, beetje hangen op de bank/hottub is ook maar zo saai om te zienquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:06 schreef RobjeGeus het volgende:
Ben dat domme geschreeuw en gezang wel zat..
heugen geleugen met birgit mauslandquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, mijn geheugen....Heb 1 helemaal gevolgd en kan er geen gezicht bij plaatsen.
Ja, ik dacht al....quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:06 schreef KnalPoenani het volgende:
Die vegan met dat zeikstemmetje.
Edit; nee sorry dat was uit BB;(
[..]
Ja maar het is ook allemaal zo oneerlijkquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:06 schreef MacDeMarco het volgende:
het gezicht van kitty staat niet op onweer, maar op de apocalypse
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:06 schreef MacDeMarco het volgende:
het gezicht van kitty staat niet op onweer, maar op de apocalypse
Om te blijven Gerriequote:Op donderdag 13 januari 2022 14:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Weet kitty eigenlijk al dat Nouch ook op haar gestemd heeft dan kan ze weer van voor of an beginnen
Nog steeds maar vrij beperkt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:08 schreef MacDeMarco het volgende:
jammer dat de helft nog in huispakken/pyama's leeft. ik dacht dat ze u fatsoenlijke eigen kleren hadden?
Nouch heeft toch niet op haar gestemd....Ze weet het wel van Grace en vindt dat ze het één zegt en het andere doet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Weet kitty eigenlijk al dat Nouch ook op haar gestemd heeft dan kan ze weer van voor of an beginnen
Kitty slaapt ook nog in haar dag kleding als ik het goed heb.....dat vind ik helemaal belachelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:08 schreef MacDeMarco het volgende:
jammer dat de helft nog in huispakken/pyama's leeft. ik dacht dat ze u fatsoenlijke eigen kleren hadden?
Bal is nu vies. Moet dus in de was. Ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij geen was ... heb daar geen bijen gezien.
Ja, zelfs Tobias denk ik nu.....terwijl ze die zo hoog had zitten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:10 schreef Whuzz het volgende:
Noes en Salar zijn de enigen die nog in Kitty's goede gratie zijn toch?
Al die andere "mongolen" zijn afgeschreven door het monster.
Ok ja ik dacht andersom stomquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nouch heeft toch niet op haar gestemd....Ze weet het wel van Grace en vindt dat ze het één zegt en het andere doet.
de nieuwe met donker haar heeft voorlopig ook de goedkeuring van kittyquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:10 schreef Whuzz het volgende:
Nee Evelien ook volgens mij, dat zag Kitty meteen toen ze binnenkwam. Ze heb mensenkennis hèquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:10 schreef Whuzz het volgende:
Ook nadat ze tegen kitty heeft gezegd dat haar gedrag misschien wel de reden is dat het niet zo lekker loopt?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
de nieuwe met donker haar heeft voorlopig ook de goedkeuring van kitty
Ze werd niet genomineerd, maar Vera werd vrijgesteldquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:09 schreef spapaars het volgende:
Eigenlijk best wel zielig voor Klitty. denk je populair te zijn bij je huisgenoten, wordt je keihard genomineerd.
Dat zegt op zich ook al genoeg tochquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:10 schreef Whuzz het volgende:
Alle deelnemers hebben een flink portie van hypocrisie in zich.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:10 schreef Whuzz het volgende:
Niet! Kijk maar op insta! Allemaal mooi, leuk, gezellig, prachtig, lekker, lief en fantastisch.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:16 schreef Flow3r het volgende:
Maar mens0n, dit is een RLS he, real life, in het echte leven wordt ook gezeurd, geroddeld en gejankt
Als ik kumbaya wil zien kijk ik wel naar Chantal Janzen
Chantal is net zo saai als Veraquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:16 schreef Flow3r het volgende:
Maar mens0n, dit is een RLS he, real life, in het echte leven wordt ook gezeurd, geroddeld en gejankt
Als ik kumbaya wil zien kijk ik wel naar Chantal Janzen
In real life hebben we ook te dealen met types als Whuzz, jammer johquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet! Kijk maar op insta! Allemaal mooi, leuk, gezellig, prachtig, lekker, lief en fantastisch.
Chantal Janzen is lekker
Ik zet ze net met diezelfde gedachten als jij uit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:06 schreef RobjeGeus het volgende:
Ben dat domme geschreeuw en gezang wel zat..
Zo waar wat je daar zegt......ze kan zich niet eens voorstellen dat als je aardig doet tegen haar maar dan toch voor een ander gaat.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ze werd niet genomineerd, maar Vera werd vrijgesteld
En volgens Kitty hoort zij bij iedereen op de eerste plaats
Zeg ik toch? Ik ben mooi, leuk, gezellig, prachtig, lekker, lief en fantastisch.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:19 schreef Flow3r het volgende:
ooi, leuk, gezellig, prachtig, lekker, lief en fantastisch.
DIe is er hoor. In haar eentje. In de keukenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef Flow3r het volgende:
We neeeeeeeed a Kitty in da houseeeee
Jammer dat je al met greys gaat dan;)quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zeg ik toch? Ik ben mooi, leuk, gezellig, prachtig, lekker, lief en fantastisch.
Zie jij geen mentions?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zet ze net met diezelfde gedachten als jij uit.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Iedereen moet hier van kunnen genieten!quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:21 schreef KnalPoenani het volgende:
Ja
[..]
Jammer dat je al met greys gaat dan;)
Nee, niet gezien wat dan?quote:
Nou Kitty, we kunnen de helft van je wens inwilligen......quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:23 schreef Rhosyn het volgende:
Kitty heeft ook al benoemd dat ze wil blijven en hoeft niet te winnen.
"Laat mij gewoon hier zijn en ik hoef niet het geld".
Best wel zielig eigenlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:23 schreef Rhosyn het volgende:
Beste bewoners, Kitty is vanaf nu meubilair.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:23 schreef Rhosyn het volgende:
hequote:Op donderdag 13 januari 2022 14:21 schreef KnalPoenani het volgende:
Ja
[..]
Jammer dat je al met greys gaat dan;)
DIe heb ik wel gezien maar zie geen spoiler in de TTquote:
Ze hoopt op schnabbels, en een boekdeal, daar zit het echte geldquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:23 schreef Rhosyn het volgende:
Ja, t'is een beetje tussen dat of "wat een KUTSPEL"quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:26 schreef greysbones het volgende:
ik zet de streams aan en het eerste wat je hoort is nawel die zegt
ik ben een beetje moe
Wat zijn spoilers dan volgens jou?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik wel gezien maar zie geen spoiler in de TT
Dat zal best. Daarom is 14 dagen te kort.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hoopt op schnabbels, en een boekdeal, daar zit het echte geld
Kitty en Peter genomineerd is nogal een spoiler als je geen streams volgt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik wel gezien maar zie geen spoiler in de TT
beter als ik ben een facking idiootquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, t'is een beetje tussen dat of "wat een KUTSPEL"
Dat is natuurlijk een hele rare opmerking die nergens op slaat.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:23 schreef Rhosyn het volgende:
vogens @Benny welquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:28 schreef Flow3r het volgende:
Hoezo spoilers, dit is Cos, je bent live aanwezig bij wat er op de streams gebeurt, als je er niet bij bent kijk je dus niet live en kan je ook geen commentaar op de streams geven , spoilers bestaan niet bij live chatten
Dan heb je ook niks te zoeken in de Cos ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kitty en Peter genomineerd is nogal een spoiler als je geen streams volgt.
O bedoel je dat, ik dacht een bericht onder de spoilerquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kitty en Peter genomineerd is nogal een spoiler als je geen streams volgt.
Topic Titels reiken verder dan alleen CoS. Woorden van @Benny ... verder maakt het me niks uit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:28 schreef Flow3r het volgende:
Hoezo spoilers, dit is Cos, je bent live aanwezig bij wat er op de streams gebeurt, als je er niet bij bent kijk je dus niet live en kan je ook geen commentaar op de streams geven , spoilers bestaan niet bij live chatten
Nog sterker, soms is het wel handig. Ik heb best veel gemist vandaag door een Ziggo storing.. Hierdoor was ik vrij snel weer up to datequote:Op donderdag 13 januari 2022 14:28 schreef Flow3r het volgende:
In de TT wel, ook mensen die hier niet meelezen kunnen die TT zien.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:28 schreef Flow3r het volgende:
Ja, dat dacht ik ook, als je hier mee leest dan zie je het overal in de berichten staan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:28 schreef Flow3r het volgende:
hou op pfffquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:30 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie Kitty in de keuken. Oh nee het is Vera.
Ze lijken op elkaar
euhhhh niet mopperen en dan weglopen hequote:Op donderdag 13 januari 2022 14:31 schreef D. het volgende:
[..]
In de TT wel, ook mensen die hier niet meelezen kunnen die TT zien.
Niet mijn regel hoor
Maar goed, ben al weg
Bij een feestje zie ik die wel op elkaar duiken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:28 schreef BubblySnowflake het volgende:
Is Tobias into Grace? Hoe hij naar haar kijkt is echt intens....
Doe eens niet zo obsessief. Vera gaat toch met Dimi neuken, dus is niks voor jou.quote:
Dimi had de ballon immers niet voor niets gevonden, bij gebrek aan andere voorbehoedsmiddelenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe eens niet zo obsessief. Vera gaat toch met Dimi neuken, dus is niks voor jou.
Marioquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef mario390 het volgende:
ik geloof als er chantal binnen word zijn
of birgit mausland of ellemieke verdingsbums
hadde mijn lul geen rust
en whuzz werd zij doenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe eens niet zo obsessief. Vera gaat toch met Dimi neuken, dus is niks voor jou.
Het gaat alleen over de TT, niet over de posts zelf.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:32 schreef spapaars het volgende:
Dan zou vrijwel alles achter een spoiler moeten.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:32 schreef spapaars het volgende:
Dan zou vrijwel alles achter een spoiler moeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Lekker bezig pikquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef mario390 het volgende:
hadde mijn lul geen rust__!
![]()
De TT jokt ook wel eens he. Het is niet altijd de waarheid.
Je kan van alles verzinnen:
Kitty over de muur van BB gegooid...
Poep in de broek
Peter en Kristof kussen
Het eten is op
etc etcNo mercy for animal abusers![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@BennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
smeerlapquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef mario390 het volgende:
hadde mijn lul geen rustKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Al gedaan. Je dacht toch niet dat ik haar als maagd het huis in liet gaan he?quote:
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Laat Kitty het niet horen. Zo oneerbiedig met haar etenswaren omgaanquote:
je bent ook zo en whuzz van de almquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Al gedaan. Je dacht toch niet dat ik haar als maagd het huis in liet gaan he?![]()
Ik weet er niets van, zal het overleggen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Topic Titels reiken verder dan alleen CoS. Woorden van @:Benny ... verder maakt het me niks uit.
BB heeft het trouwens zelf ook op de site staan
https://bigbrothernederla(...)-immuniteitspin-weg/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nawel verstopt wel meer.quote:
Vaak vinden de meiden iets van hun in de kast van Nawel. En die zegt dan heel onschuldig: dat wist ik echt nietNo mercy for animal abusers![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nawel heeft popcorn verstopt.
Nawel is een dief.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Wou het typen. She is growing on him. Heel benieuwd hoe zich dat ontwikkelt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:28 schreef BubblySnowflake het volgende:
Is Tobias into Grace? Hoe hij naar haar kijkt is echt intens....![]()
Dat is een fan sitequote:Op donderdag 13 januari 2022 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet er niets van, zal het overleggen.
BB heeft het trouwens zelf ook op de site staan
https://bigbrothernederla(...)-immuniteitspin-weg/![]()
Nawel is een beetje luiquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:38 schreef BB-King het volgende:
Nawel heeft popcorn verstopt.
Nawel is een dief.
en een beetje stiekemThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is wel een optie natuurlijk. Beetje extra klikwerk, dat wel.
En makkelijk om te pranken.
Zo dus.
Stop met klikken, gekkie!![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent ook zo en whuzz van de almSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
omg! Niet ontspoileren! Dan raakt iedereen gespoilered!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En een beetje nepquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel is een beetje lui
en een beetje stiekem![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Het is dus al te vinden via googlequote:
Maar ik heb het voorgelegd, weet van deze regel niets.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je niet Cost heb je in deze afdeling niks te zoeken![]()
Alleen tijdens de uitzending of de live, dan zijn deze topics allang gezakt
Als je hier toch spiekt, eigen schuld![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:42 schreef MacDeMarco het volgende:
als hij leeg is staat het erbij heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
kut fokquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij leeg is staat het erbij he
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Daar ben ik trots op en blij mee xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:43 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Lavenderrquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij leeg is staat het erbij heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij ook hierquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik trots op en blij mee x
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik trots op en blij mee x
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:44 schreef Flow3r het volgende:
mag daar een waarschuwing bij!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:44 schreef Flow3r het volgende:
Schrik me doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:44 schreef spapaars het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: