pinkquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
En ziet er wel goed uit in roze.
Mij ook. Probleem is alleen dat Kristof vaak de dames aansteekt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:45 schreef Ireth het volgende:
Op de een of andere manier hoor ik liever de mannen zingen dan de vrouwen![]()
Liever allebei niet, maar de mannen irriteren me minder
niet gehoortquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze noemt zich zelf varken en mongool..dus varkens roze
Een pink is een varken kalf van 1 jaar oud, en de kleinste vinger aan je hand.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb ook pinke ui
pinke balken
Ach hij doet er niemand kwaad mee, en het maakt het komisch voor mij...vooral met al die spiegels. Die jongen heeft het hardstikke druk. En gelukkig kan hij er zelf om lachen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
ik vind het gewoon eng worden hoe obsessief salar beig is met zijn haar, niet gezond
aan de schandpaal ermee, in haar eigen topicquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
ik vind het gewoon eng worden hoe obsessief salar beig is met zijn haar, niet gezond
Koequote:Op donderdag 13 januari 2022 13:49 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Een pink is een varken van 1 jaar oud, en de kleinste vinger aan je hand.
Zijn het ontsmettingstent alvast aan het opbouwen voor het geval Kitty eruit moetquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij zitten alle gordijnen/luxaflex weer dicht. Weer opbouw in de tuin?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Dat doen heel veel vrouwen!quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Haha sorry Mario, was een grapje.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik je gescheld? ik zei pink is in
duits ook pink,niet roze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |