SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdUtopia Freak @ Dailymotion ;)
Als ik was dan zou ik zeggenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:15 schreef Krambo het volgende:
Zou Kitty nog gaan koken vanavond? Heeft ze daar al iets over gezegd?
Dat durft ze niet....ze wil dan niet eten en kan niet het was lekker zeggen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als ik was dan zou ik zeggen
[ link | afbeelding ]
Oepsie, twijfelde al maar zie vaak spoilers.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
@ TT : spoilers mogen niet
@:Dotteke, @:Benny
Hear hear.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:22 schreef Flow3r het volgende:
Vera praat alleen maar mee als het om jongens gaan, heeft geen andere gespreksstof, typische saaie muts die moet leunen op een kerel
Kitty slaapt overdag op de bank, 'snachts kan ze niet slapen omdat ze wakkerquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:17 schreef Thorelf het volgende:
kitty kan toch ook gaan werken ....ik bedoel ze heeft nog niet de pensioen leeftijd.
of kan ze niet werken omdat ze iets heeft.
Ze had gehoopt de geldprijs te winnen of een restaurantdeal te krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:17 schreef Thorelf het volgende:
kitty kan toch ook gaan werken ....ik bedoel ze heeft nog niet de pensioen leeftijd.
of kan ze niet werken omdat ze iets heeft.
Bij de introductie was er ook iets over geen vriendinnen kunnen houden oid bij haar. Pin mij er niet op vast.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:22 schreef Flow3r het volgende:
Vera praat alleen maar mee als het om jongens gaat, heeft geen andere gespreksstof, typische saaie muts die moet leunen op een kerel
ja toen het uit was met haar laatste vriend had ze geen vriend/innen meerquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:27 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Bij de introductie was er ook iets over geen vriendinnen kunnen houden oid bij haar. Pin mij er niet op vast.
Restaurantdealquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze had gehoopt de geldprijs te winnen of een restaurantdeal te krijgen.
Ook niet goed, want dan is ze weer alleenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:28 schreef zodeju het volgende:
Nee Kitty blijf vooral je zelf.....dus het is niks voor jouw daar. Zo'n goed mens en dan in BB weer de kous op je kop krijgt. Je hoort daar niet.
Dat spel wat ze gewonnen had?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:27 schreef Tourniquet het volgende:
Wisten jullie al dat Kitty echt een knauw heeft gekregen van het ballonnenspel en dat ze het echt een mindf*ck vindt?
maar nu hou ik erover op hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:29 schreef Burner82 het volgende:
Het is een complot tegen haar!!! Sercan deed ook aan complotten tegen haar!! Iedereen die haar niet aanbidt, zit in een complot tegen haar!!!
![]()
![]()
Eerder een liedje van Fokkoquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:28 schreef Yolk het volgende:
[..]
Klinkt als een heel slecht liedje van Maan.
Ja. Eindelijk een spel waar ze goed in was en wat ze door KEIHARDE inzet had gewonnen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:29 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dat spel wat ze gewonnen had?
in en in triest idd je slaat de spijker op zn ..quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:29 schreef Thorelf het volgende:
wat is kitty toch een trieste vrouw zonder enige zelfkennis
Zeker voor iemand van haar leeftijd zou je toch wat meer verwachten inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:29 schreef Thorelf het volgende:
wat is kitty toch een trieste vrouw zonder enige zelfkennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |