Kitty gaat niet verliezen van Peterquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:32 schreef BB-King het volgende:
Zou Kitty soms een 2de Ed (BB2) worden?
"Big Brother, ik ga niet weg... ik blijf."
Ik heb het gezien, niet gehoord wat ze zei, maar dat zal wel in de uitzending zitten. Was echt een Judas-knuffel. Maar ook van andere overigens..Hypocriet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:32 schreef Ireth het volgende:
Iemand dit gezien/gehoord???![]()
[ afbeelding ]
Dierenarts moet eerst met 'n verdovingspistool langs komen om Kitty plat te schieten/spuitenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:31 schreef zodeju het volgende:
Ze wil niet weg.....zie nog dat ze opgehaald wordt in een dwangbuis.
Bron?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Kitty gaat niet verliezen van Peter
Idd doet ze vaker ook bij Peter.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:33 schreef Angelflush het volgende:
Eveline legt t wel.goed uit.
Je bent genomineerd om wie je ben dus misschien moet je daar wat mee doen.
Maar Kitty lult er gewoon over heen.
Als je Inderdaad steeds zo op je bek gaat zoals zij t ervaart , dan moet je dus wat aan jezelf veranderen.
Ze zorgt echt voor iedereen maar legt ook haar wil op en daar zit ze fout.
En ze heeft overal verstandvan
Historische tvquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:32 schreef BB-King het volgende:
Zou Kitty soms een 2de Ed (BB2) worden?
"Big Brother, ik ga niet weg... ik blijf."
Precies dit dusquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Idd doet ze vaker ook bij Peter.
Ze wil niets aannemen, leren, luisteren, door laten dringen.
Het enige waar ze van overtuigd is is haar eigen gelijk.
Dat ze daarmee niet verder komt en in het negatieve blijft hangen, heeft ze niet door
Als je het buitenleven net zo ervaart moet er toch een lichtje gaan branden.....van hoe kan dat nou.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:33 schreef Angelflush het volgende:
Eveline legt t wel.goed uit.
Je bent genomineerd om wie je ben dus misschien moet je daar wat mee doen.
Maar Kitty lult er gewoon over heen.
Als je Inderdaad steeds zo op je bek gaat zoals zij t ervaart , dan moet je dus wat aan jezelf veranderen.
Ze zorgt echt voor iedereen maar legt ook haar wil op en daar zit ze fout.
En ze heeft overal verstandvan
Dus als je een band met haar aangaat mag je dat niet met andere hebben??quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:34 schreef Flow3r het volgende:
Ze snapt niet waarom Grace op Vera heeft gestemd want ze vindt Grace een toppertje en denkt dat ze een band met Grace heeft
Maar ik zie haar zelden samen met Grace
1,5 meter was niet genoegquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:37 schreef Ireth het volgende:
Ik begrijp nu ineens waarom ze andere kleding hebben gekregen! Geraldine en Peter hebben bij voorbaat al geweigerd om de live-uitzending te doen naast het roze pak van Kitty!
Een van zijn twee condooms opgeblazen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:34 schreef BB-King het volgende:
Waar haalt Dimitri die ballon vandaan?
Als Kitty het maar niet ziet. Meteen weer een gevalletje PTSS.
Dan was het bananensmaak want deze was geel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Een van zijn twee condooms opgeblazen?
Eindelijk een spel waar ze goed in was, en dan wordt je zo benadeeld!?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:38 schreef Was-beer het volgende:
Kitty nogmaals dat ze het ballonnenspel gewonnen had
Ze was juist de eerste verliezerquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:38 schreef Was-beer het volgende:
Al eerder gezegd: Kitty zou zelfs boos zijn als ze tijdens Russisch Roulette de kogel niet krijgt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:38 schreef Was-beer het volgende:
Daar kan je al merken dat andere ook dingen kunnen en willen maken...tuurlijk zitten daar een paar die het heerlijk vinden dat ze niet hoeven te koken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:39 schreef Angelflush het volgende:
Ze zal zo wel weer booswoest worden , Vera , die ze echt haat denk ik, staat brood te maken.
Pakt ze ook al weer af van dr.
"Kijk Dimitiri, ik heb jouw piemel nagemaakt in deeg!"quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:40 schreef Jockari het volgende:
Ze komen overdag ook al closer
[ afbeelding ]
Tja, Vera is alles wat Kitty niet is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:42 schreef Angelflush het volgende:
Ze heeft echt een hekel aan Vera.
Zegt dat ze geprobeerd heeft contact te maken.
Wat dus helemaal niet waar is, ze heeft vanaf begin al een hekel aan dr.
De teleurstelling komt van haar gefaalde manipulatiequote:Op donderdag 13 januari 2022 13:42 schreef BB-King het volgende:
"Eveline is een goede. Zag het meteen toen ze binnenkwam."
Wat een mensenkennis heeft Kitty.
Iemand wurgen is geen klagen hequote:Op donderdag 13 januari 2022 13:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kitty stopt nu met klagen,
Tot ze Vera, in haar keuken, in haar kledingkleur met haar spullen ziet
En ziet er wel goed uit in roze.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, Vera is alles wat Kitty niet is.
Jong, knap, rustig, ligt goed in de groep.
Zo tegenstrijdig, ze ziet alles zo goed en ze wist het.......waarom dan diep beledigd zijn en geschokt dat je genomineerd bent.... Je wist het toch. Vooral dat mensen het een zeggen en het andere doen....quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:42 schreef BB-King het volgende:
"Eveline is een goede. Zag het meteen toen ze binnenkwam."
Wat een mensenkennis heeft Kitty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |