O bedoel je dat, ik dacht een bericht onder de spoilerquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kitty en Peter genomineerd is nogal een spoiler als je geen streams volgt.
Topic Titels reiken verder dan alleen CoS. Woorden van @Benny ... verder maakt het me niks uit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:28 schreef Flow3r het volgende:
Hoezo spoilers, dit is Cos, je bent live aanwezig bij wat er op de streams gebeurt, als je er niet bij bent kijk je dus niet live en kan je ook geen commentaar op de streams geven , spoilers bestaan niet bij live chatten
Nog sterker, soms is het wel handig. Ik heb best veel gemist vandaag door een Ziggo storing.. Hierdoor was ik vrij snel weer up to datequote:Op donderdag 13 januari 2022 14:28 schreef Flow3r het volgende:
Hoezo spoilers, dit is Cos, je bent live aanwezig bij wat er op de streams gebeurt, als je er niet bij bent kijk je dus niet live en kan je ook geen commentaar op de streams geven , spoilers bestaan niet bij live chatten
In de TT wel, ook mensen die hier niet meelezen kunnen die TT zien.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:28 schreef Flow3r het volgende:
Ja, dat dacht ik ook, als je hier mee leest dan zie je het overal in de berichten staan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:28 schreef Flow3r het volgende:
hou op pfffquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:30 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie Kitty in de keuken. Oh nee het is Vera.
Ze lijken op elkaar
euhhhh niet mopperen en dan weglopen hequote:Op donderdag 13 januari 2022 14:31 schreef D. het volgende:
[..]
In de TT wel, ook mensen die hier niet meelezen kunnen die TT zien.
Niet mijn regel hoor
Maar goed, ben al weg
Bij een feestje zie ik die wel op elkaar duiken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:28 schreef BubblySnowflake het volgende:
Is Tobias into Grace? Hoe hij naar haar kijkt is echt intens....
Doe eens niet zo obsessief. Vera gaat toch met Dimi neuken, dus is niks voor jou.quote:
Dimi had de ballon immers niet voor niets gevonden, bij gebrek aan andere voorbehoedsmiddelenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe eens niet zo obsessief. Vera gaat toch met Dimi neuken, dus is niks voor jou.
Marioquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef mario390 het volgende:
ik geloof als er chantal binnen word zijn
of birgit mausland of ellemieke verdingsbums
hadde mijn lul geen rust
en whuzz werd zij doenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe eens niet zo obsessief. Vera gaat toch met Dimi neuken, dus is niks voor jou.
Het gaat alleen over de TT, niet over de posts zelf.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:32 schreef spapaars het volgende:
Dan zou vrijwel alles achter een spoiler moeten.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:32 schreef spapaars het volgende:
Dan zou vrijwel alles achter een spoiler moeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Lekker bezig pikquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef mario390 het volgende:
hadde mijn lul geen rust__!
![]()
De TT jokt ook wel eens he. Het is niet altijd de waarheid.
Je kan van alles verzinnen:
Kitty over de muur van BB gegooid...
Poep in de broek
Peter en Kristof kussen
Het eten is op
etc etcNo mercy for animal abusers![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@BennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
smeerlapquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef mario390 het volgende:
hadde mijn lul geen rustAll those angels with their wings glued on.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: