Ik dacht dat we toch al met heel ESF besloten hadden dat Bulgarije daar zou belanden?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
S10 kan ons nog wel eens gaan verassen
Maar ik hoop meer dat als we een rustig nummer insturen we NIET de tweede startpositie krijgen
De nieuwe Bjorkman leest hier mee toch?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we toch al met heel ESF besloten hadden dat Bulgarije daar zou belanden?
Hoi Twan van de Nieuwenhuijzenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De nieuwe Bjorkman leest hier mee toch?
In de semi moet je het met een goed liedje nog steeds van elke positie kunnen redden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we toch al met heel ESF besloten hadden dat Bulgarije daar zou belanden?
Is Daniel Dekker al ergens gespot?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:11 schreef Em31 het volgende:
Die live-on-tape zal ook al wel in maart opgenomen moeten worden.
Hopelijk dus niet weer zo’n livestream omdat ze toevallig dan die locatie hebben.
Wie tweet of post dit?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:21 schreef Funhouse het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat gewoon weer gebeuren hoor
quote:Over haar eigen optreden mag S10 dus helemaal niets verklappen, maar ze is wel bij iedere stap betrokken – van het nummer zelf tot de styling en de performance.
quote:“Ik hoop dat mensen iemand zien die haar eigen gevoel volgt, die geen concessies doet als artiest en alleen doet waar ze zich goed bij voelt.
quote:Er hangt een wolk van geheimzinnigheid rondom zangeres S10, sinds bekend is dat ze Nederland in mei zal vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival in Turijn, Itali. Stien den Hollander, zoals ze voluit heet, geeft geen interviews tot haar Songfestivaltrack uit is, maar ze maakt een uitzondering voor Vogue.
In gesprek met S10
We spreken haar via Zoom vanuit Stockholm, waar ze in haar eentje aan nieuwe nummers werkt. Daarna vliegt ze door naar Ibiza voor de Vogue-fotoshoot. Voorafgaand aan het interview waarschuwt haar management: geen vragen over het Songfestivalnummer of de act.
S10 zegt wel dat ze het ‘helemaal te gek’ vindt om dat prestigieuze podium te betreden. Ze heeft respect voor Duncan Laurence, die het evenement na decennia weer naar Nederland haalde, en voor de Italiaanse glamrockband Mneskin, die vorig jaar won. “Dat zijn artiesten die ik erg bijzonder vind.” Ze keek als kind ook naar het Songfestival. “Het is een mengelmoes van allerlei artiesten. Je kunt een circus neerzetten of juist iets kleins doen.” Over haar eigen optreden mag S10 dus helemaal niets verklappen, maar ze is wel bij iedere stap betrokken – van het nummer zelf tot de styling en de performance.
We weten wel al dat je in het Nederlands gaat zingen. Dat is voor het eerst sinds 2010, toen Sieneke met Ik ben verliefd (Sha-la-lie) niet verder kwam dan de halve finale. Voel je je een ambassadeur van de Nederlandse taal?
“Ik sta het meest in mijn kracht als ik mij in het Nederlands uit, dat is gewoon mijn taal. Maar het is ook interessant om na twaalf jaar iets nieuws en spannends te proberen.”
Jouw muziek raakt fans omdat ze die persoonlijke teksten begrijpen. Ben je niet bang dat buitenlandse kijkers van het Songfestival niets van jouw boodschap snappen?
“Nee, daar maak ik me geen zorgen over. Muziek raakt je of niet, daar kun je moeilijk de vinger op leggen. Ik ben niet bang dat mensen niks van ons taaltje snappen of dat het niet overkomt.”
Tijdens een liveshow in Carr in december zei je: ‘Ik zal jullie niet teleurstellen op het Songfestival.’ Wat wil je bereiken in Turijn?
“Ik hoop dat mensen iemand zien die haar eigen gevoel volgt, die geen concessies doet als artiest en alleen doet waar ze zich goed bij voelt. Eigenlijk heb ik vooral zin om weer op te treden, aangezien alles al bijna twee jaar stilligt. Ik kan bijna niks live doen, en al helemaal niet voor een groot publiek. Dan kun je als artiest ook niet groeien en doorstromen.”
Die geen concessies doetquote:
Ik dacht precies hetzelfde. Erg benieuwd naar het nummer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:00 schreef Funhouse het volgende:
Met hoe de eerste helft van SF1 er nu uitziet kan S10 er denk ik echt uit gaan springen
Litouwen zie ik ook echt wel als een Q, ik denk dat vooral jury's daar positief over gaan zijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:44 schreef Fred_B het volgende:
Albania Ronela Hajati "Sekret" Albanian, English[98]
Bulgaria Intelligent Music Project "Intention" English
Latvia Citi Zēni "Eat Your Salad" English
Lithuania Monika Liu "Sentimentai" Lithuanian
Moldova Zdob și Zdub and Frații Advahov "Trenulețul" Romanian[a]
Netherlands S10 TBA Dutch
Slovenia LPS "Disko" Slovene
Switzerland TBA
Ukraine TBA[99][b]
2nd half
Armenia TBA March 2022[101]
Austria Lumix feat. Pia Maria "Halo" TBA
Croatia Mia Dimić "Guilty Pleasure" English
Denmark TBD 5 March 2022[102]
Greece Amanda Tenfjord TBA March 2022[103]
Iceland TBD 12 March 2022[104]
Norway Subwoolfer "Give That Wolf a Banana" English
Portugal TBD 12 March 2022[105][106]
Russia TBA
Dit buitengewoon goed leesbare stuk tekst hierboven is de concurrentie in de eerste semi. Ik zou zeggen dat Oekrane (Kalush), Moldavi en Albani momenteel het meest in aanmerking komen voor kwalificatie in onze starthelft. Meestal is die verhouding tussen de twee starthelften iets van 4-6 of 5-5. In die eerste helft komen liedjes als Sloveni, Bulgarije, Letland en Litouwen normaal gesproken pas in aanmerking voor kwalificatie als er echt niets geschikts meer te vinden is, dus het zou me eigenlijk teleurstellen als een finaleplaats voor ons twijfelachtig gaat worden. In dat geval hebben we namelijk niets te zoeken in het linkerrijtje van de einduitslag.
Die internationale verwachtingen zijn inmiddels zo hoog dat het bijna alleen nog maar kan tegenvallenquote:Op zondag 20 februari 2022 11:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
De geciteerde tweetsDamn de verwachtingen zijn hoog
Televoting gaat wel een groot probleem worden natuurlijk. Maar goed, het hangt ook een beetje af van de rest die nog moet komen. Het is niet als Oekrane of Moldavi die het zelf in de hand hebben.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Litouwen zie ik ook echt wel als een Q, ik denk dat vooral jury's daar positief over gaan zijn.
Ik zie ook nog genoeg televoters voor Litouwen gaan. Kon ik maar geld zetten op to Q *moet nog steeds wennen dat ik niet kan gokken*quote:Op zondag 20 februari 2022 12:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Televoting gaat wel een groot probleem worden natuurlijk. Maar goed, het hangt ook een beetje af van de rest die nog moet komen. Het is niet als Oekrane of Moldavi die het zelf in de hand hebben.
Ja, kon ik maar inzetten op No Qquote:Op zondag 20 februari 2022 12:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie ook nog genoeg televoters voor Litouwen gaan. Kon ik maar geld zetten op to Q *moet nog steeds wennen dat ik niet kan gokken*
Dealquote:Op zondag 20 februari 2022 13:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, kon ik maar inzetten op No Q![]()
Ik denk dat we hier het probleem zelf moeten oplossen en settlen op een ESF-meet na het ESF.
Als Litouwen naar de finale gaat betaal ik uit en indien dit niet het geval is jij dus.
Ik stel als inzet van algemeen nut een portie bitterballen voor:
[ afbeelding ]
Eerder deze week hadden we het over dat Bulgarije een kanshebber is voor de tweede startpositie.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Litouwen zie ik ook echt wel als een Q, ik denk dat vooral jury's daar positief over gaan zijn.
@CrazyDutchPunk in elk geval geloof ik, maar weet niet wanneer die weer op FOK! kijktquote:Op zondag 20 februari 2022 20:31 schreef drxanax het volgende:
Is er vanavond iemand van hier bij in Carr? Misschien zegt ze nog iets over het Songfestival. Wanneer het nummer uitkomt, etc.
Of de podcast Ding a Dong luisteren woensdagquote:Op zondag 20 februari 2022 20:36 schreef Meke het volgende:
[..]
@:crazydutchpunk in elk geval geloof ik, maar weet niet wanneer die weer op FOK! kijkt
PS ja voel me inderdaad een stalker light nu![]()
GJ was ziek/schor dus vandaar kon de opname niet doorgaan.quote:Op zondag 20 februari 2022 21:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Of de podcast Ding a Dong luisteren woensdag![]()
Afgelopen week was er trouwens niet een nieuwe
Lichtshow is al zo'n belangrijk onderdeel in haar reguliere concerten, kan niet wachten om te zien wat ze gaan doen op dat reuzepodium in Turijnquote:
Oh daarom! Thanksquote:Op zondag 20 februari 2022 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
GJ was ziek/schor dus vandaar kon de opname niet doorgaan.
Klinkt logisch, op de een of andere manier heb ik het idee dat het elk jaar op donderdag is. En in de eerste week van maart dan kom je uit op 3 maart ja.quote:Op zondag 20 februari 2022 23:15 schreef koffieleuk het volgende:
Richard Groenendijk zegt net tijdens Shownieuws dat het nummer 3 maart wordt gepresenteerd, ergens in Amsterdam.
Volgens mij waren we de laatste jaren telkens ongeveer gelijk met Zwitersland, dat vind ik wel een leuke toevalligheidquote:Op zondag 20 februari 2022 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klinkt logisch, op de een of andere manier heb ik het idee dat het elk jaar op donderdag is. En in de eerste week van maart dan kom je uit op 3 maart ja.
Nu maar hopen dat Nederland die dag alleen wat aankondigt en de andere landen even niet
Dan zal het lied volgende week maandag wel ergens uitlekkenquote:Op zondag 20 februari 2022 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klinkt logisch, op de een of andere manier heb ik het idee dat het elk jaar op donderdag is. En in de eerste week van maart dan kom je uit op 3 maart ja.
Nu maar hopen dat Nederland die dag alleen wat aankondigt en de andere landen even niet
Richard Groenendijk? Bedoel je niet die Hagenees, hoe heet -ie ook alweer.quote:Op zondag 20 februari 2022 23:15 schreef koffieleuk het volgende:
Richard Groenendijk zegt net tijdens Shownieuws dat het nummer 3 maart wordt gepresenteerd, ergens in Amsterdam.
Ah dan zal dit gerucht van 11 februari wel kloppenquote:Op zondag 20 februari 2022 23:15 schreef koffieleuk het volgende:
Ah ja, geen ideequote:Op zondag 20 februari 2022 23:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Richard Groenendijk? Bedoel je niet die Hagenees, hoe heet -ie ook alweer.
Frits Huffnagel, die naam zocht ik. Die is het waarschijnlijk, die werpt zich altijd op als songfestival-expert (hoewel hij er echt de ballen verstand van heeft).quote:Op zondag 20 februari 2022 23:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ah ja, geen idee
In ieder geval wel bij Shownieuws.
Ja hoi, GJ hier!quote:
Ja, even teruggekeken omdat ik niet kan slapen maar wat belabberd praat hij over het ESF en alles, man man manquote:Op zondag 20 februari 2022 23:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Frits Huffnagel, die naam zocht ik. Die is het waarschijnlijk, die werpt zich altijd op als songfestival-expert (hoewel hij er echt de ballen verstand van heeft).
3 maart lijkt me wel logisch, eerste donderdag van maart komt het nummer volgens mij bijna altijd uit.
Toch lastig om dat laatste nu serieus te nemen na wat hij over Polen enzo zei.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, even teruggekeken omdat ik niet kan slapen maar wat belabberd praat hij over het ESF en alles, man man manDat ie bijvoorbeeld Polen afdoet als iets waar geen aandacht aan besteed moet worden, maar staat ondertussen wel rustig top 3 bij de bookies
En dan Sloveni en San Marino boven Polen verliezen om wel iets over te zeggen, terwijl die naar verwachting veel minder zullen doen.
Overigens zegt hij ook het nummer van S10 gehoord te hebben. En hij zegt dat het mee gaat doen voor de winst. Hm.
Ik heb het ook even teruggekeken (waarom doe ik dat, wat een verschrikkelijk programma is dat toch) maar hij zei toch niks over dat Poolse nummer? Hij negeerde het, als je dat bedoelt.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, even teruggekeken omdat ik niet kan slapen maar wat belabberd praat hij over het ESF en alles, man man manDat ie bijvoorbeeld Polen afdoet als iets waar geen aandacht aan besteed moet worden, maar staat ondertussen wel rustig top 3 bij de bookies
En dan Sloveni en San Marino boven Polen verliezen om wel iets over te zeggen, terwijl die naar verwachting veel minder zullen doen.
Overigens zegt hij ook het nummer van S10 gehoord te hebben. En hij zegt dat het mee gaat doen voor de winst. Hm.
alles wat ik hoor/lees is bagger....quote:Op maandag 21 februari 2022 09:56 schreef Mlita het volgende:
De hype is er in ieder geval.. zoveel verwachtingen ook op Twitter
Hij zei iets als "ja, Malta en Polen kunnen we gelijk wel overslaan". Of iets in die geest. Net nadat het filmpje met de nieuwe inzendingen te zien was geweest. Dat impliceerde ik als "die zijn toch geen concurrenten". Terwijl Polen dus wel top 3 staat bij de bookiesquote:Op maandag 21 februari 2022 09:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb het ook even teruggekeken (waarom doe ik dat, wat een verschrikkelijk programma is dat toch) maar hij zei toch niks over dat Poolse nummer? Hij negeerde het, als je dat bedoelt.
Hij was wel overtuigd over onze inzending ja. Hij zou het nummer al gehoord hebben. Ik zou niet weten waarom. Hij is wel lid van de Raad van Toezicht van Avrotros, maar ja, als die het nummer al horen... nog even los van dat zijn smaak volgens mij niet zo geweldig is.
Huh waar? De hype is echt veel te groot eigenlijk, ben bang dat het nu altijd wat tegen gaat vallenquote:Op maandag 21 februari 2022 10:14 schreef linebear het volgende:
[..]
alles wat ik hoor/lees is bagger....![]()
![]()
Je moet Dries niet serieus nemen.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:14 schreef linebear het volgende:
[..]
alles wat ik hoor/lees is bagger....![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2022 09:54 schreef Greys het volgende:
Zo'n zin in!
Bring on the procentenpolonaise
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie nergens die officile bevestiging? Het zal wel kloppen maar ik zie niks op het Songfestival account ofzo. Ook niks in de mail qua persbericht. Songfestivalweblog heeft het nog tussen aanhalingstekens. Heb ik op m'n werk iets gemist, is het echt officieel?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh waar? De hype is echt veel te groot eigenlijk, ben bang dat het nu altijd wat tegen gaat vallen![]()
Zie alleen al de geciteerde reacties hier weer
[ twitter ]
Nee, maar blijkbaar is dit account er best goed in om zich als een soort officieel account te gedragen, want iedereen neemt het over.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie nergens die officile bevestiging? Het zal wel kloppen maar ik zie niks op het Songfestival account ofzo. Ook niks in de mail qua persbericht. Songfestivalweblog heeft het nog tussen aanhalingstekens. Heb ik op m'n werk iets gemist, is het echt officieel?
AVROTROS had dit natuurlijk, als het daadwerkelijk op 3 maart gepland is, ook ondertussen zelf wel bekend kunnen maken. Het is natuurlijk geen staatsgeheimquote:Op maandag 21 februari 2022 14:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar is dit account er best goed in om zich als een soort officieel account te gedragen, want iedereen neemt het over.
Maar misschien ook gewoon niet handig dat AVROTROS Shownieuws/Boulevard enzo steeds niet voor is met dit soort dingen.
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 21 februari 2022 14:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
AVROTROS had dit natuurlijk, als het daadwerkelijk op 3 maart gepland is, ook ondertussen zelf wel bekend kunnen maken. Het is natuurlijk geen staatsgeheim
Is zo, zo'n fanaccount die doet alsof het een officieel account is is echt niet handig. Zet dan 'fanaccount' ofzo in de bio, want nu denken mensen in het buitenland 'Ah Eurovision Netherlands dus het zal wel echt officieel zijn' terwijl er nog nul bevestiging op het Songfestival account van AvroTros staat.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:20 schreef blackswangreen het volgende:
Zo'n twitteraccount dat zich voordoet als iets officieels is een beetje triest. 'We expect a confirmation', alsof het niet gewoon een Nederlands ventje op z'n zolderkamer is. Maar goed, je scoort er wel retweets mee.
In principe hoeft Avrotros natuurlijk helemaal niks, een paar dagen van tevoren aankondigen is vroeg genoeg. Al die interne selecties doen dat zo, ze kijken waarschijnlijk ook naar elkaar.
Ze moeten inderdaad niets, maar als de juice channels hier al weten dat het S10 wordt en Frits Huffnagel de datum dan al meldt bij Shownieuws, zou je het ook gewoon iets eerder dingen bekend kunnen maken of proberen iets beter een geheim te bewaren als het dan allemaal zo saai en geheimzinnig moet.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:20 schreef blackswangreen het volgende:
Zo'n twitteraccount dat zich voordoet als iets officieels is een beetje triest. 'We expect a confirmation', alsof het niet gewoon een Nederlands ventje op z'n zolderkamer is. Maar goed, je scoort er wel retweets mee.
In principe hoeft Avrotros natuurlijk helemaal niks, een paar dagen van tevoren aankondigen is vroeg genoeg. Al die interne selecties doen dat zo, ze kijken waarschijnlijk ook naar elkaar.
Die juice channels weten al dat Dries Roelvink moet schijten voordat Dries het zelf weet. Daar valt niet aan te ontkomen. In principe weten we nog niks, behalve dan dat het S10 is. Dat doen ze wel goed hoor, vind ik. Ze worden er ook steeds beter in. Bij Duncan wisten we nog een paar mogelijke titels, bij Jeangu al helemaal niks. En nu ook niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad niets, maar als de juice channels hier al weten dat het S10 wordt en Frits Huffnagel de datum dan al meldt bij Shownieuws, zou je het ook gewoon iets eerder dingen bekend kunnen maken of proberen iets beter een geheim te bewaren als het dan allemaal zo saai en geheimzinnig moet.
Maar ik gok dat ze vanaf donderdag ofzo vast wel met een mooie promo of zoiets komen zoals bij Jeangu.
Ik hoef ook niets te weten over welk nummer het wordt voordat we het nummer horen, dat was juist heel irritant. Het is meer de extreme geheimhouding ook nadat we het nummer weten, alsof het verboden is ook maar iets te zeggen over het Songfestival, terwijl je dan andere artiesten leuk mee ziet doen, af en toe wat loslaten of wat ook maar. Als Jeangu ergens voor wat anders zat werd hij al half panisch als het woord Songfestival viel, want hij mocht absoluut niets zeggen. Het is saai. Maar wie weet is S10 wel wat meer zoals Douwe Bob en wat losser, als dat mag dan.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die juice channels weten al dat Dries Roelvink moet schijten voordat Dries het zelf weet. Daar valt niet aan te ontkomen. In principe weten we nog niks, behalve dan dat het S10 is. Dat doen ze wel goed hoor, vind ik. Ze worden er ook steeds beter in. Bij Duncan wisten we nog een paar mogelijke titels, bij Jeangu al helemaal niks. En nu ook niet.
Ik hoop meer op elke dag een hint in de presentatieweek zoals bij Duncan.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze moeten inderdaad niets, maar als de juice channels hier al weten dat het S10 wordt en Frits Huffnagel de datum dan al meldt bij Shownieuws, zou je het ook gewoon iets eerder dingen bekend kunnen maken of proberen iets beter een geheim te bewaren als het dan allemaal zo saai en geheimzinnig moet.
Maar ik gok dat ze vanaf donderdag ofzo vast wel met een mooie promo of zoiets komen zoals bij Jeangu.
Ohja is ook zoquote:Op maandag 21 februari 2022 15:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik hoop meer op elke dag een hint in de presentatieweek zoals bij Duncan.
Nog steeds gieren om hele topics vol over een stukkie voet.
Ohjaaaaaquote:Op maandag 21 februari 2022 15:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik hoop meer op elke dag een hint in de presentatieweek zoals bij Duncan.
Nog steeds gieren om hele topics vol over een stukkie voet.
Kunnen deze mensen alsjeblieft ophouden met zichzelf songfestival-expert te noemen en daarmee op tv komen?quote:Op zondag 20 februari 2022 23:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Frits Huffnagel, die naam zocht ik. Die is het waarschijnlijk, die werpt zich altijd op als songfestival-expert (hoewel hij er echt de ballen verstand van heeft).
3 maart lijkt me wel logisch, eerste donderdag van maart komt het nummer volgens mij bijna altijd uit.
Je hoeft er ook eigenlijk niks voor te kunnen, voor het beroep 'songfestivalexpert'quote:Op maandag 21 februari 2022 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kunnen deze mensen alsjeblieft ophouden met zichzelf songfestival-expert te noemen en daarmee op tv komen?
De enige "expert" die zich nog een beetje inleest is Aran Bade. Maar goed, die denkt nu ook dat Italie de doodgeverfde winnaar is. Dan heb ik liever dat Cornald Maas zijn zegje hierover doet. Je kunt veel over hem zeggen, maar hij heeft meer verstand van het songfestival dan alle zogenaamde experts bij elkaar (Frits Huffnagel, Carlo Boszhard, Paul de Leeuw..)![]()
(tot zover mijn frustratie hierover..)
https://www.avrotros.nl/e(...)gfestivalnummer-s10/quote:Na lang wachten is het dan eindelijk zover! Op donderdag 3 maart maakt AVROTROS vanuit Koninklijk Theater Tuschinski in Amsterdam de Nederlandse inzending van het Eurovisie Songfestival 2022 bekend.
Het AVROTROS- en NPO Radio 2-programma Aan de Slag staat die dag geheel in het teken van de grootste liedjeswedstrijd ter wereld en van zangeres S10, die ons land in Turijn gaat vertegenwoordigen. Live vanuit Tuschinski geeft radio-dj Bart Arens ins en outs over de artiest en telt hij met S10 en de aanwezigen in de zaal af naar het belangrijkste moment van de dag: de release van haar Eurovisie Songfestival-liedje.
Het nummer gaat op verschillende plaatsen tegelijk in premire, zodat Nederland en Europa samen met S10 kunnen genieten van deze primeur. Zodra Bart het lied voor de luisteraars instart op NPO Radio 2, kunnen fans de clippremire ook beleven op de social media-kanalen van het songfestival, het YouTube-kanaal Eurovision.tv en zien genodigden de clip op het gigantische scherm van het mooiste theater van de wereld.
Aan de Slag, donderdag 3 maart van 09.00 tot 12.00 uur bij AVROTROS op NPO Radio 2
Nee geen sorry, we waren zowat tegelijkertijdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:09 schreef Mandy040986 het volgende:
Edit: Sorry Em, zag niet dat jij het al gepost had.![]()
Meteen de clip, ook op het eurovision kanaal.
Progress, people.
Ja, dit wordt nog wel een dingetje. Thuiswerken zullen ze na deze week ook afschaffen, anders kan ik die donderdag nog proberen dat voor elkaar te krijgen. Verdorie, hele ochtend m'n collega's weg houden en dingen verzinnen om ongestoord te zenuwlijden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:13 schreef Niels93 het volgende:
Direct geprobeerd mn werkagenda voor 3 maart vrij te maken / afspraken te verplaatsen
Er staat dat het programma van 9:00 tot 12:00 is, dus ik gok dat her ergens tussen die tijd bekend gemaakt gaat worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:13 schreef Greys het volgende:
Alleen geen exacte tijd nog van de clip dus maar dat komt vast nog wel. Ik kan op m'n werk donderdag moeilijk de hele dag gaan F5-en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |