abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203761581
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 23:15 schreef koffieleuk het volgende:
Richard Groenendijk zegt net tijdens Shownieuws dat het nummer 3 maart wordt gepresenteerd, ergens in Amsterdam.
Ah dan zal dit gerucht van 11 februari wel kloppen :)

twitter

Bij M op de donderdag dan denk ik?
pi_203761594
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 23:22 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Richard Groenendijk? Bedoel je niet die Hagenees, hoe heet -ie ook alweer.
Ah ja, geen idee _O-
In ieder geval wel bij Shownieuws.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_203761601
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 23:23 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Ah ja, geen idee _O-
In ieder geval wel bij Shownieuws.
Frits Huffnagel, die naam zocht ik. Die is het waarschijnlijk, die werpt zich altijd op als songfestival-expert (hoewel hij er echt de ballen verstand van heeft).

3 maart lijkt me wel logisch, eerste donderdag van maart komt het nummer volgens mij bijna altijd uit.
pi_203761633
Zul je zien dat dit net zo'n ding is als die schijn-announcement van de Britse inzending, dat die tweet het eerste is wat de redactie tegenkwam toen ze op "liedje S10 bekend" hebben gezocht of zo.

Maar dat detail van Amsterdam is dan wel weer nieuw, en op een donderdag is nu ook wel enigszins in de lijn der verwachting :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zondag 20 februari 2022 @ 23:59:05 #255
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_203761843
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 22:22 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
Ja hoi, GJ hier! :)

Wat was dit tof zeg. Mijn eerste live kennismaking met S10 en wat was het goed. Soms heel klein en openhartig, soms bombastisch en rauw. Een aantal hele toffe nieuwe tracks ook en grote herkenbare knallers. Onder de indruk van wat ze zegt, haar stem en hoe t muzikaal samensmelt. En ze zei alleen dat ze zin had in het ESF en iemand had een Douze Points sjaaltje mee en dat vond ze lief :)
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_203761854
Ik was ook in Carré *O* erg onder de indruk.. ze is stoer, maar ook breekbaar, live echt geweldig, toffe lichtshow en muziek. Ze was ontroerd door de lange staande ovatie aan het einde O+
  maandag 21 februari 2022 @ 00:43:20 #257
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203762076
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 23:25 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Frits Huffnagel, die naam zocht ik. Die is het waarschijnlijk, die werpt zich altijd op als songfestival-expert (hoewel hij er echt de ballen verstand van heeft).

3 maart lijkt me wel logisch, eerste donderdag van maart komt het nummer volgens mij bijna altijd uit.
Ja, even teruggekeken omdat ik niet kan slapen maar wat belabberd praat hij over het ESF en alles, man man man _O- Dat ie bijvoorbeeld Polen afdoet als iets waar geen aandacht aan besteed moet worden, maar staat ondertussen wel rustig top 3 bij de bookies :+ En dan Slovenië en San Marino boven Polen verliezen om wel iets over te zeggen, terwijl die naar verwachting veel minder zullen doen.

Overigens zegt hij ook het nummer van S10 gehoord te hebben. En hij zegt dat het mee gaat doen voor de winst. Hm.
pi_203762332
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 00:43 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ja, even teruggekeken omdat ik niet kan slapen maar wat belabberd praat hij over het ESF en alles, man man man _O- Dat ie bijvoorbeeld Polen afdoet als iets waar geen aandacht aan besteed moet worden, maar staat ondertussen wel rustig top 3 bij de bookies :+ En dan Slovenië en San Marino boven Polen verliezen om wel iets over te zeggen, terwijl die naar verwachting veel minder zullen doen.

Overigens zegt hij ook het nummer van S10 gehoord te hebben. En hij zegt dat het mee gaat doen voor de winst. Hm.
Toch lastig om dat laatste nu serieus te nemen na wat hij over Polen enzo zei. _O-

En hoezo zou hij het nummer al gehoord hebben, wat random. :?
pi_203762923
Ook ik was gisteren in Carre. Het was echt super. In vergelijking met haar show in december in Carre was deze nog beter.

Word echt blij van Dans mij naar huis. Het is absoluut geen standaard nummer. Enige jammere vond ik dat ik tekst niet altijd goed verstond. Maar dat komt wel goed
pi_203763124
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 00:43 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik heb het ook even teruggekeken (waarom doe ik dat, wat een verschrikkelijk programma is dat toch) maar hij zei toch niks over dat Poolse nummer? Hij negeerde het, als je dat bedoelt.

Hij was wel overtuigd over onze inzending ja. Hij zou het nummer al gehoord hebben. Ik zou niet weten waarom. Hij is wel lid van de Raad van Toezicht van Avrotros, maar ja, als die het nummer al horen... nog even los van dat zijn smaak volgens mij niet zo geweldig is.
pi_203763155
3 maart is volgende week donderdag al. :D

Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 februari 2022 @ 09:54:01 #262
163650 Greys
pi_203763325
Zo'n zin in! *O*
Bring on the procentenpolonaise *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203763341
De hype is er in ieder geval.. zoveel verwachtingen ook op Twitter
pi_203763484
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:56 schreef Mlita het volgende:
De hype is er in ieder geval.. zoveel verwachtingen ook op Twitter
alles wat ik hoor/lees is bagger.... :( :( :(
  maandag 21 februari 2022 @ 10:22:58 #265
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203763538
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:28 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik heb het ook even teruggekeken (waarom doe ik dat, wat een verschrikkelijk programma is dat toch) maar hij zei toch niks over dat Poolse nummer? Hij negeerde het, als je dat bedoelt.

Hij was wel overtuigd over onze inzending ja. Hij zou het nummer al gehoord hebben. Ik zou niet weten waarom. Hij is wel lid van de Raad van Toezicht van Avrotros, maar ja, als die het nummer al horen... nog even los van dat zijn smaak volgens mij niet zo geweldig is.
Hij zei iets als "ja, Malta en Polen kunnen we gelijk wel overslaan". Of iets in die geest. Net nadat het filmpje met de nieuwe inzendingen te zien was geweest. Dat impliceerde ik als "die zijn toch geen concurrenten". Terwijl Polen dus wel top 3 staat bij de bookies |:)

Ik vind Frits ook nog wel zo'n persoon die álles wat Nederland stuurt goed zou vinden, dus ik zou ook niet te veel op hem vertrouwen _O-
pi_203763543
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:14 schreef linebear het volgende:

[..]
Huh waar? De hype is echt veel te groot eigenlijk, ben bang dat het nu altijd wat tegen gaat vallen :@
Zie alleen al de geciteerde reacties hier weer
twitter
pi_203763578
Precies..die bedoel ik :@
pi_203763630
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:14 schreef linebear het volgende:

[..]
Je moet Dries niet serieus nemen.
pi_203763643
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 09:54 schreef Greys het volgende:
Zo'n zin in! *O*
Bring on the procentenpolonaise *O*
*O* *O* *O* w/

pi_203766716
We zijn een plekje gestegen *O* :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 februari 2022 @ 14:44:01 #271
163650 Greys
pi_203766831
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 10:23 schreef Em31 het volgende:

[..]
Huh waar? De hype is echt veel te groot eigenlijk, ben bang dat het nu altijd wat tegen gaat vallen :@
Zie alleen al de geciteerde reacties hier weer
[ twitter ]
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie nergens die officiële bevestiging? Het zal wel kloppen maar ik zie niks op het Songfestival account ofzo. Ook niks in de mail qua persbericht. Songfestivalweblog heeft het nog tussen aanhalingstekens. Heb ik op m'n werk iets gemist, is het echt officieel?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203766884
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:44 schreef Greys het volgende:

[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie nergens die officiële bevestiging? Het zal wel kloppen maar ik zie niks op het Songfestival account ofzo. Ook niks in de mail qua persbericht. Songfestivalweblog heeft het nog tussen aanhalingstekens. Heb ik op m'n werk iets gemist, is het echt officieel?
Nee, maar blijkbaar is dit account er best goed in om zich als een soort officieel account te gedragen, want iedereen neemt het over. :+

Maar misschien ook gewoon niet handig dat AVROTROS Shownieuws/Boulevard enzo steeds niet voor is met dit soort dingen.
pi_203766999
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:47 schreef Em31 het volgende:

[..]
Nee, maar blijkbaar is dit account er best goed in om zich als een soort officieel account te gedragen, want iedereen neemt het over. :+

Maar misschien ook gewoon niet handig dat AVROTROS Shownieuws/Boulevard enzo steeds niet voor is met dit soort dingen.
AVROTROS had dit natuurlijk, als het daadwerkelijk op 3 maart gepland is, ook ondertussen zelf wel bekend kunnen maken. Het is natuurlijk geen staatsgeheim :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_203767021
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:57 schreef Fred_B het volgende:

[..]
AVROTROS had dit natuurlijk, als het daadwerkelijk op 3 maart gepland is, ook ondertussen zelf wel bekend kunnen maken. Het is natuurlijk geen staatsgeheim :P
Ja dat bedoel ik :Y Je kan verwachten dat anderen het gewoon bekendmaken als je het zelf niet doet.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 februari 2022 @ 14:59:12 #275
163650 Greys
pi_203767031
Het zal ook wel, maar ik ga pas iets als 'official' tweeten als het door iemand van AvroTros of Stien zelf bevestigd is.

Maar dan heb ik waarschijnlijk dus geen officiële bevestiging gemist, dank! :D

Ik mail AvroTros even.

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 21-02-2022 15:14:57 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')