Ah dan zal dit gerucht van 11 februari wel kloppenquote:Op zondag 20 februari 2022 23:15 schreef koffieleuk het volgende:
Richard Groenendijk zegt net tijdens Shownieuws dat het nummer 3 maart wordt gepresenteerd, ergens in Amsterdam.
Ah ja, geen ideequote:Op zondag 20 februari 2022 23:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Richard Groenendijk? Bedoel je niet die Hagenees, hoe heet -ie ook alweer.
Frits Huffnagel, die naam zocht ik. Die is het waarschijnlijk, die werpt zich altijd op als songfestival-expert (hoewel hij er echt de ballen verstand van heeft).quote:Op zondag 20 februari 2022 23:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ah ja, geen idee
In ieder geval wel bij Shownieuws.
Ja hoi, GJ hier!quote:
Ja, even teruggekeken omdat ik niet kan slapen maar wat belabberd praat hij over het ESF en alles, man man manquote:Op zondag 20 februari 2022 23:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Frits Huffnagel, die naam zocht ik. Die is het waarschijnlijk, die werpt zich altijd op als songfestival-expert (hoewel hij er echt de ballen verstand van heeft).
3 maart lijkt me wel logisch, eerste donderdag van maart komt het nummer volgens mij bijna altijd uit.
Toch lastig om dat laatste nu serieus te nemen na wat hij over Polen enzo zei.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, even teruggekeken omdat ik niet kan slapen maar wat belabberd praat hij over het ESF en alles, man man manDat ie bijvoorbeeld Polen afdoet als iets waar geen aandacht aan besteed moet worden, maar staat ondertussen wel rustig top 3 bij de bookies
En dan Slovenië en San Marino boven Polen verliezen om wel iets over te zeggen, terwijl die naar verwachting veel minder zullen doen.
Overigens zegt hij ook het nummer van S10 gehoord te hebben. En hij zegt dat het mee gaat doen voor de winst. Hm.
Ik heb het ook even teruggekeken (waarom doe ik dat, wat een verschrikkelijk programma is dat toch) maar hij zei toch niks over dat Poolse nummer? Hij negeerde het, als je dat bedoelt.quote:Op maandag 21 februari 2022 00:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, even teruggekeken omdat ik niet kan slapen maar wat belabberd praat hij over het ESF en alles, man man manDat ie bijvoorbeeld Polen afdoet als iets waar geen aandacht aan besteed moet worden, maar staat ondertussen wel rustig top 3 bij de bookies
En dan Slovenië en San Marino boven Polen verliezen om wel iets over te zeggen, terwijl die naar verwachting veel minder zullen doen.
Overigens zegt hij ook het nummer van S10 gehoord te hebben. En hij zegt dat het mee gaat doen voor de winst. Hm.
alles wat ik hoor/lees is bagger....quote:Op maandag 21 februari 2022 09:56 schreef Mlita het volgende:
De hype is er in ieder geval.. zoveel verwachtingen ook op Twitter
Hij zei iets als "ja, Malta en Polen kunnen we gelijk wel overslaan". Of iets in die geest. Net nadat het filmpje met de nieuwe inzendingen te zien was geweest. Dat impliceerde ik als "die zijn toch geen concurrenten". Terwijl Polen dus wel top 3 staat bij de bookiesquote:Op maandag 21 februari 2022 09:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb het ook even teruggekeken (waarom doe ik dat, wat een verschrikkelijk programma is dat toch) maar hij zei toch niks over dat Poolse nummer? Hij negeerde het, als je dat bedoelt.
Hij was wel overtuigd over onze inzending ja. Hij zou het nummer al gehoord hebben. Ik zou niet weten waarom. Hij is wel lid van de Raad van Toezicht van Avrotros, maar ja, als die het nummer al horen... nog even los van dat zijn smaak volgens mij niet zo geweldig is.
Huh waar? De hype is echt veel te groot eigenlijk, ben bang dat het nu altijd wat tegen gaat vallenquote:Op maandag 21 februari 2022 10:14 schreef linebear het volgende:
[..]
alles wat ik hoor/lees is bagger....![]()
![]()
Je moet Dries niet serieus nemen.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:14 schreef linebear het volgende:
[..]
alles wat ik hoor/lees is bagger....![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2022 09:54 schreef Greys het volgende:
Zo'n zin in!
Bring on the procentenpolonaise
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie nergens die officiële bevestiging? Het zal wel kloppen maar ik zie niks op het Songfestival account ofzo. Ook niks in de mail qua persbericht. Songfestivalweblog heeft het nog tussen aanhalingstekens. Heb ik op m'n werk iets gemist, is het echt officieel?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh waar? De hype is echt veel te groot eigenlijk, ben bang dat het nu altijd wat tegen gaat vallen![]()
Zie alleen al de geciteerde reacties hier weer
[ twitter ]
Nee, maar blijkbaar is dit account er best goed in om zich als een soort officieel account te gedragen, want iedereen neemt het over.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie nergens die officiële bevestiging? Het zal wel kloppen maar ik zie niks op het Songfestival account ofzo. Ook niks in de mail qua persbericht. Songfestivalweblog heeft het nog tussen aanhalingstekens. Heb ik op m'n werk iets gemist, is het echt officieel?
AVROTROS had dit natuurlijk, als het daadwerkelijk op 3 maart gepland is, ook ondertussen zelf wel bekend kunnen maken. Het is natuurlijk geen staatsgeheimquote:Op maandag 21 februari 2022 14:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar is dit account er best goed in om zich als een soort officieel account te gedragen, want iedereen neemt het over.
Maar misschien ook gewoon niet handig dat AVROTROS Shownieuws/Boulevard enzo steeds niet voor is met dit soort dingen.
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 21 februari 2022 14:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
AVROTROS had dit natuurlijk, als het daadwerkelijk op 3 maart gepland is, ook ondertussen zelf wel bekend kunnen maken. Het is natuurlijk geen staatsgeheim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |