SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:49 schreef quirina het volgende:
Ik zou die Kitty eruit stemmen.
Vies, snurkt, loopt overal met dr blote voeten, altijd zelfde roze joggingpak 24/7 aan. sociaal is ze ook niet.
Ik stem meequote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:49 schreef quirina het volgende:
Vies, snurkt, loopt overal met dr blote voeten, altijd zelfde roze joggingpak 24/7 aan. sociaal is ze ook niet.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:50 schreef suzi1 het volgende:
mag salar merrege meehelpen met koken, ja of nee
die zit in bescherming, de productie houdt haar erinquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:49 schreef quirina het volgende:
En terecht.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
die zit in bescherming, de productie houdt haar erin
komt goed.....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:51 schreef engine het volgende:
Altijd tegen elkaar zeggen dat je er wel in blijft
Kom op Vera. klim erinquote:
Dan stem ik Dimi wegquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:51 schreef odie22 het volgende:
dimiiiiiiiii, duik op vera , dan krijg je fans genoeg
Helemaal niet nodig, Deze twee zijn niet zo populair.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
die zit in bescherming, de productie houdt haar erin
Voor één van de twee welquote:
het is zoals het is zou Kitty zeggenquote:
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
het is zoals het is zou Kitty zeggen
Die denkt als ik hier nou een scharrel begin dan ben ik zeker van een lang verblijfquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:53 schreef r0ydr het volgende:
Vera is wel veel bezig met de nominaties
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Berichtje op Twitter .....![]()
[ afbeelding ]
ze forceren deze romance aardig want verder gebeurd er nadaaaaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:58 schreef r0ydr het volgende:
Waarom alle camera's op hun gericht staan er is niemand anders misschien daar
Het is net als met Thomas en Jill vorig jaar. Te bedacht, te obvious.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:59 schreef JDB94 het volgende:
[..]
ze forceren deze romance aardig want verder gebeurd er nadaaaa
Op FB BB site krijgen Kitty en Peter de meeste stemmen (Kitty iets meer dan Peter)en ook wel wat op Vera. Dimitri heel weinig.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Jup zal waarschijnlijk zoiets worden zoals vorig jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:59 schreef JDB94 het volgende:
[..]
ze forceren deze romance aardig want verder gebeurd er nadaaaa
Is dat een NL-dominante pagina? Of redelijk 50/50? Indien het eerste: gunstig voor Peter.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Op FB BB site krijgen Kitty en Peter de meeste stemmen (Kitty iets meer dan Peter)en ook wel wat op Vera. Dimitri heel weinig.
en dan stiekem hopen dat Tobias aan de bak gaat als er wat ontstaat, juicyquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is net als met Thomas en Jill vorig jaar. Te bedacht, te obvious.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
En nog steeds.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:02 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Dimitri niet helemaal zeker is van de bedoelingen van Vera.
Hij weet ook wel dat ze eerst voor Tobias ging.
Leest hij hier mee?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Salar denkt dat de nieuwe bewoners hun kleren komen brengen...leuk bedacht, zou kunnen.
Dat weet ik niet. Ik ben iig niet bezig met of iemand uit Belgie of nederland komt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:01 schreef Yolk het volgende:
[..]
Is dat een NL-dominante pagina? Of redelijk 50/50? Indien het eerste: gunstig voor Peter.
Hij is de mol, en heeft een oortje in met de productie. Misschien IS hij iemand van de productie.quote:
dan mag die nieuwe bewoner wel opschieten, straks zit er niemand meer in het huis als het zo lang blijft durenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Salar denkt dat de nieuwe bewoners hun kleren komen brengen...leuk bedacht, zou kunnen.
Nederlanders op die fb sites is een soort apartquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ben iig niet bezig met of iemand uit Belgie of nederland komt.
Stemmen Belgen anders dan nederlanders?
Ja dat zeker. Ik lees en denk: wat een mafkezenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nederlanders op die fb sites is een soort apart
Stel dat 75% Nederlands is op die pagina en Peter het daar al goed doet.. ach, ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ben iig niet bezig met of iemand uit Belgie of nederland komt.
Stemmen Belgen anders dan nederlanders?
Ze is eigenlijk nooit voor Tobias gegaan en Tobias heeft Dimi zelfs tips gegeven.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:02 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Dimitri niet helemaal zeker is van de bedoelingen van Vera.
Hij weet ook wel dat ze eerst voor Tobias ging.
Vera plakte de eerste dagen aan Tobias hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk nooit voor Tobias gegaan en Tobias heeft Dimi zelfs tips gegeven.
Maar dit is niet echt een situatie waarin je ineens gaat zoenen. Of Dimi het begrijpt weet ik niet...maar ze is best duidelijk
tobias wacht op amyquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk nooit voor Tobias gegaan en Tobias heeft Dimi zelfs tips gegeven.
Maar dit is niet echt een situatie waarin je ineens gaat zoenen. Of Dimi het begrijpt weet ik niet...maar ze is best duidelijk
Ik heb nooit echt interesse van haar in Tobias gezien. Maar misschien heb ik dat gemist of verkeerd gezien.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vera plakte de eerste dagen aan Tobias hoor.
Ik zou ze bijna een duwtje willen gevenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:10 schreef odie22 het volgende:
je voelt de spanning door je scherm heen
Ze zou ook gewoon terug zoenen als Dimi het zou proberenquote:
Echt welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zou ook gewoon terug zoenen als Dimi het zou proberen
Ze gaan zoenenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:13 schreef mario390 het volgende:
niemand typt wat van stream 2 man man
daar wet niemand wat
Marco Bquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:13 schreef Rhosyn het volgende:
Vera zit zich druk te maken over bekende nederlanders wiens leven kapot wordt gemaakt door valse beschuldigingen.
Geen idee over wie ze het heeft...
Hij is poepiebroekquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:14 schreef Whuzz het volgende:
omg dat geflirt tussen Vera en Dimi. Duik er gewoon op.
Dimi, HOEVEEL hints heb je nodig
Marco Borsatoquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:13 schreef Rhosyn het volgende:
Vera zit zich druk te maken over bekende nederlanders wiens leven kapot wordt gemaakt door valse beschuldigingen.
Geen idee over wie ze het heeft...
quote:
jaloerssssss muchquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:15 schreef mario390 het volgende:
zo wat van irritante mensen hier
je nervt echt
Mario, of Dimi nou op Vera duikt of niet, het is vanavond voor jou dezelfde hand als gisteren. Dus maak je niet zo drukquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:15 schreef mario390 het volgende:
je nervt echt
Wie zet in op welke dagquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
Tobias en Kristof hebben een weddenschap over wanneer Dimi en Vera gaan zoenen. Morgen of overmorgen
Eer voor je werkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat iemand het Vera en Dimitri filmpje op Facebook heeft gezet of zo, gaat opeens redelijk viral ...
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:17 schreef Flory het volgende:
Daar is Veraatje weer, ze huppelt nog net niet richting de bank
Licht een stuk dimmenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:17 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zitten er niet goed voor. Dan wordt het ongemakkelijk. BB moet een slow muziekje opzetten dan kan Dimitri met Vera dansen. Dat maakt het makkelijker.
Alhoewel ik denk dat bij de eerste tonen de anderen gillend naar de kamer komen.
Naar buiten dan maar, bij elkaar de warmte opzoeken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:17 schreef greysbones het volgende:
Zolang ze de rest horen.. gaan ze niet zoenen
Aaahhhquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:19 schreef Yolk het volgende:
[..]
Naar buiten dan maar, bij elkaar de warmte opzoeken.
Ik lig in bed met oortjes inquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:19 schreef Ireth het volgende:
Als er nu een streamlock zou komen schreeuw ik mijn buurvrouw wakker, heb oortjes in op vol volume
Zoen les van whuzzquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:20 schreef Whuzz het volgende:
Vera slaat Dimi nog maar eens met d'r kussen.
Fuck it Dimi, dat is een "stoei uitnodiging"! Duik er bovenop, kietelen, beetje voelen, zoenen, enz enz
Dimi prikt er wel doorheen, hoop ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vera maakt het niet uit, ze heeft sowieso een kerel nodig om er in te blijven
dat zei zij niet hou oop met je fantasiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:21 schreef Whuzz het volgende:
Vera: "Ik vind jou lief hoorrr"
Godverdomme Dimi. Als je nu niet gaat, dan klim ik zelf over de schutting om je een schop te geven
de rest ging voor batterijwissel en die 2 zoenen in de woonkamer filmmateriaalquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, gaat redelijk snel binnen een uur op dit tijdstip ....
[ afbeelding ]
Hee, Hoi, Hallo😘quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:15 schreef mario390 het volgende:
je nervt echt
LOVE IS THE AIR!quote:
Dat zei ze welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zei zij niet hou oop met je fantasie
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zei zij niet hou oop met je fantasie
Niet onverwacht dit gifje maarquote:
exact!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:25 schreef danilel het volgende:
[..]
Alles voor de immuniteit en kijkcijfers
Doe eens niet zo zuurquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker hoor zwanger is zij,
man wat en stel idioten hier
Heerlijke beeldenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:26 schreef Whuzz het volgende:
Haha, die smile op Vera's hoofd!
Mooi man![]()
Dat was snelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:26 schreef Whuzz het volgende:
Haha, die smile op Vera's hoofd!
Mooi man![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:26 schreef BB-King het volgende:
Ok Dimitri eruit graag.
Ik ben jaloers.
idiot is hetquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:26 schreef BB-King het volgende:
Ok Dimitri eruit graag.
Ik ben jaloers.
Mario ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:26 schreef BB-King het volgende:
Ok Dimitri eruit graag.
Ik ben jaloers.
Idd. Ik wil graag pokeren met Vera. Showwwwww meeee the moneyyyyyyyyyyyy!quote:
Was jij niet neuken, hopquote:
Hij was wat langzaam, maar uiteindelijk toch "sealed the deal" en dat is wat telt.quote:
Nee, Veraquote:
Zo is dat Hoppaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij was wat langzaam, maar uiteindelijk toch "sealed the deal" en dat is wat telt.
Zo snel en op Fok terwijl? Ok, done thatquote:
@DJMOquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, Vera
Ik straks ook, maar da's al een jarenlange relatie. Dus denk niet dat dát frontpage nieuws gaat zijn
doe eens niet zo zuurquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:29 schreef mario390 het volgende:
zij moet toch snappen dat
alles op internet komt ,dat moet
haar niet helpen, misschien schlecht
Vermoed dat die me geblocked heeftquote:
De hele dag probeer je tieten te cappen en nu zou t een probleem zijn als t online komt?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:29 schreef mario390 het volgende:
Stel je voor dat Mario typetjes dat geilend cappen en postenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:29 schreef mario390 het volgende:
als jij dat dan ook niet doetquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:32 schreef Elbosia het volgende:
[..]
De hele dag probeer je tieten te cappen en nu zou t een probleem zijn als t online komt?
sorry vera ik moest u zoenen voor 1500 in de pot per keer, ik wil verder niks met jequote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:30 schreef JDB94 het volgende:
Eindstand: dit was een geheime missie voor Dimi
werk jij daar zelf niet aan mee? Met alsmaar proberen caps te maken terwijl ze in haar bh staat ?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:29 schreef mario390 het volgende:
Huh?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:33 schreef JDB94 het volgende:
Toch wel lichte jaloezie bij Tobias, dat kan nog mooi worden, zou er dan eindelijk eens wat gebeuren?
Stap je nu over op Nouchine? Zij gaat vermoedelijk niet zoenen in het huis!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:29 schreef mario390 het volgende:
Een meisje doet WAT!? HOER!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:33 schreef Verida het volgende:
[..]
werk jij daar zelf niet aan mee? Met alsmaar proberen caps te maken terwijl ze in haar bh staat ?
Dit is een onschuldig beeld hoor, een meisje zoent een jongen.
Volgende geheime opdracht is Peter een tongzoen geven.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:30 schreef JDB94 het volgende:
Eindstand: dit was een geheime missie voor Dimi
doe eens ni @engine KIJK DAN! Hij vraagt er zelluf omquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:34 schreef mario390 het volgende:
gaat zij sowiezo naar huis
selfs schuld
Nee joh, dit is de beste manier om Kitty te verslaanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:34 schreef mario390 het volgende:
gaat zij sowiezo naar huis
selfs schuld
Met 8 anderen om je heen, en niet in een parenclub, meestal welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
Je gaat toch niet zoenen en dan meteen slapen
nee met die 80 pandapunten nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
Laat gaanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
doe eens ni @:engine KIJK DAN! Hij vraagt er zelluf om
ze wachten tot de rest slaaptquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
ach beetje onder de dekens friemelenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met 8 anderen om je heen, en niet in een parenclub, meestal wel
Dan ga je even buiten zitten zoals @Yolk zeiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
Laat gaan
Dat is ook mijn advies aan Mario maar die luistert toch niet.
*burpquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:36 schreef Flory het volgende:
BB dilemma nu![]()
What to do, Kitty erin houden of het love koppel
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doet ze nu ook. Met greesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
ach beetje onder de dekens friemelen
Kitty er in, Vera er uit, Amy er in en dimi die weer opgeilen, vera verdrietig.... Drama wil ik, Drama!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:36 schreef Flory het volgende:
BB dilemma nu![]()
What to do, Kitty erin houden of het love koppel
Speciaal voor jou en @greysbones (m'n grootste fan)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, Vera
Ik straks ook, maar da's al een jarenlange relatie. Dus denk niet dat dát frontpage nieuws gaat zijn
je bent echt irritant hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
Jezus, laat gaan, jij loopt toch ook al langer meequote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:37 schreef odie22 het volgende:
wat is het probleem precies @:mario390 ?
Niet gekliktquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en @:greysbones (m'n grootste fan)
Er is gezoend bij Big Brother
Je moet niet zo zeuren Mario is heel normaal als mensen zoenenquote:
Ja ik ook wel:D maar dit is toch ook wel even leukquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Kitty er in, Vera er uit, Amy er in en dimi die weer opgeilen, vera verdrietig.... Drama wil ik, Drama!!!
Amy is voor Tobi!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Kitty er in, Vera er uit, Amy er in en dimi die weer opgeilen, vera verdrietig.... Drama wil ik, Drama!!!
Jaja jij wilde sexscenes hequote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
Wat zou het dan zijn, hehquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Even een vraag maar wie hebben er nog geen immuniteit deze week, want ik loop wat achter geloof ik, zag op de instagram een poll voorbij waarbij ik nog maar uit 4 namen kon kiezen
ja al een poosje, maar heb echt oprecht geen idee wat hij bedoeltquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jezus, laat gaan, jij loopt toch ook al langer mee
mooi gedichtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:40 schreef mario390 het volgende:
dat is toch niet goed
op social media ben je
zo dat gespreksthema
Die 4 dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Even een vraag maar wie hebben er nog geen immuniteit deze week, want ik loop wat achter geloof ik, zag op de instagram een poll voorbij waarbij ik nog maar uit 4 namen kon kiezen
NEE TOCH!?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:40 schreef mario390 het volgende:
dat is toch niet goed
op social media ben je
zo dat gespreksthema
julie wilde wachten tot na bb, want die had een man en kinderenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:39 schreef Whuzz het volgende:
Wat Michel niet voor elkaar kreeg met Julie doet Dimi binnen 10 degen met Vera.
RAMBOSTYLE!
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:40 schreef b_engeltje het volgende:
Kans dat die 2 straks uit bed kruipen is dik aanwezig
Tss ik vroeg me gewoon af waar die anderen dan immuniteit mee hebben gewonnenquote:
Jij plaatst 200 foto’s van haar in haar BH.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:29 schreef mario390 het volgende:
bestimmtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:40 schreef b_engeltje het volgende:
Kans dat die 2 straks uit bed kruipen is dik aanwezig
Dat hebben we dan gemeenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja al een poosje, maar heb echt oprecht geen idee wat hij bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |