SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:49 schreef quirina het volgende:
Ik zou die Kitty eruit stemmen.
Vies, snurkt, loopt overal met dr blote voeten, altijd zelfde roze joggingpak 24/7 aan. sociaal is ze ook niet.
Ik stem meequote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:49 schreef quirina het volgende:
Vies, snurkt, loopt overal met dr blote voeten, altijd zelfde roze joggingpak 24/7 aan. sociaal is ze ook niet.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:50 schreef suzi1 het volgende:
mag salar merrege meehelpen met koken, ja of nee
die zit in bescherming, de productie houdt haar erinquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:49 schreef quirina het volgende:
En terecht.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
die zit in bescherming, de productie houdt haar erin
komt goed.....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:51 schreef engine het volgende:
Altijd tegen elkaar zeggen dat je er wel in blijft
Kom op Vera. klim erinquote:
Dan stem ik Dimi wegquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:51 schreef odie22 het volgende:
dimiiiiiiiii, duik op vera , dan krijg je fans genoeg
Helemaal niet nodig, Deze twee zijn niet zo populair.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
die zit in bescherming, de productie houdt haar erin
Voor één van de twee welquote:
het is zoals het is zou Kitty zeggenquote:
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
het is zoals het is zou Kitty zeggen
Die denkt als ik hier nou een scharrel begin dan ben ik zeker van een lang verblijfquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:53 schreef r0ydr het volgende:
Vera is wel veel bezig met de nominaties
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Berichtje op Twitter .....![]()
[ afbeelding ]
ze forceren deze romance aardig want verder gebeurd er nadaaaaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:58 schreef r0ydr het volgende:
Waarom alle camera's op hun gericht staan er is niemand anders misschien daar
Het is net als met Thomas en Jill vorig jaar. Te bedacht, te obvious.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:59 schreef JDB94 het volgende:
[..]
ze forceren deze romance aardig want verder gebeurd er nadaaaa
Op FB BB site krijgen Kitty en Peter de meeste stemmen (Kitty iets meer dan Peter)en ook wel wat op Vera. Dimitri heel weinig.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Berichtje op Twitter .....![]()
[ afbeelding ]
Jup zal waarschijnlijk zoiets worden zoals vorig jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:59 schreef JDB94 het volgende:
[..]
ze forceren deze romance aardig want verder gebeurd er nadaaaa
Is dat een NL-dominante pagina? Of redelijk 50/50? Indien het eerste: gunstig voor Peter.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Op FB BB site krijgen Kitty en Peter de meeste stemmen (Kitty iets meer dan Peter)en ook wel wat op Vera. Dimitri heel weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |