en dan stiekem hopen dat Tobias aan de bak gaat als er wat ontstaat, juicyquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is net als met Thomas en Jill vorig jaar. Te bedacht, te obvious.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Berichtje op Twitter .....![]()
[ afbeelding ]
En nog steeds.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:02 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Dimitri niet helemaal zeker is van de bedoelingen van Vera.
Hij weet ook wel dat ze eerst voor Tobias ging.
Leest hij hier mee?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Salar denkt dat de nieuwe bewoners hun kleren komen brengen...leuk bedacht, zou kunnen.
Dat weet ik niet. Ik ben iig niet bezig met of iemand uit Belgie of nederland komt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:01 schreef Yolk het volgende:
[..]
Is dat een NL-dominante pagina? Of redelijk 50/50? Indien het eerste: gunstig voor Peter.
Hij is de mol, en heeft een oortje in met de productie. Misschien IS hij iemand van de productie.quote:
dan mag die nieuwe bewoner wel opschieten, straks zit er niemand meer in het huis als het zo lang blijft durenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Salar denkt dat de nieuwe bewoners hun kleren komen brengen...leuk bedacht, zou kunnen.
Nederlanders op die fb sites is een soort apartquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ben iig niet bezig met of iemand uit Belgie of nederland komt.
Stemmen Belgen anders dan nederlanders?
Ja dat zeker. Ik lees en denk: wat een mafkezenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nederlanders op die fb sites is een soort apart
Stel dat 75% Nederlands is op die pagina en Peter het daar al goed doet.. ach, ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ben iig niet bezig met of iemand uit Belgie of nederland komt.
Stemmen Belgen anders dan nederlanders?
Ze is eigenlijk nooit voor Tobias gegaan en Tobias heeft Dimi zelfs tips gegeven.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:02 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Dimitri niet helemaal zeker is van de bedoelingen van Vera.
Hij weet ook wel dat ze eerst voor Tobias ging.
Vera plakte de eerste dagen aan Tobias hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk nooit voor Tobias gegaan en Tobias heeft Dimi zelfs tips gegeven.
Maar dit is niet echt een situatie waarin je ineens gaat zoenen. Of Dimi het begrijpt weet ik niet...maar ze is best duidelijk
tobias wacht op amyquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk nooit voor Tobias gegaan en Tobias heeft Dimi zelfs tips gegeven.
Maar dit is niet echt een situatie waarin je ineens gaat zoenen. Of Dimi het begrijpt weet ik niet...maar ze is best duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |