Mario ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:26 schreef BB-King het volgende:
Ok Dimitri eruit graag.
Ik ben jaloers.

Idd. Ik wil graag pokeren met Vera. Showwwwww meeee the moneyyyyyyyyyyyy!quote:

Was jij niet neuken, hopquote:

Hij was wat langzaam, maar uiteindelijk toch "sealed the deal" en dat is wat telt.quote:

Dat is ook een keer klaarquote:

Nee, Veraquote:

Zo is dat Hoppaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij was wat langzaam, maar uiteindelijk toch "sealed the deal" en dat is wat telt.

Zo snel en op Fok terwijl? Ok, done thatquote:

@DJMOquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, Vera
Ik straks ook, maar da's al een jarenlange relatie. Dus denk niet dat dát frontpage nieuws gaat zijn

doe eens niet zo zuurquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:29 schreef mario390 het volgende:
zij moet toch snappen dat
alles op internet komt ,dat moet
haar niet helpen, misschien schlecht

Vermoed dat die me geblocked heeftquote:

De hele dag probeer je tieten te cappen en nu zou t een probleem zijn als t online komt?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:29 schreef mario390 het volgende:

Stel je voor dat Mario typetjes dat geilend cappen en postenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:29 schreef mario390 het volgende:

als jij dat dan ook niet doetquote:

quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:32 schreef Elbosia het volgende:
[..]
De hele dag probeer je tieten te cappen en nu zou t een probleem zijn als t online komt?

sorry vera ik moest u zoenen voor 1500 in de pot per keer, ik wil verder niks met jequote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:30 schreef JDB94 het volgende:
Eindstand: dit was een geheime missie voor Dimi

werk jij daar zelf niet aan mee? Met alsmaar proberen caps te maken terwijl ze in haar bh staat ?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:29 schreef mario390 het volgende:

Huh?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:33 schreef JDB94 het volgende:
Toch wel lichte jaloezie bij Tobias, dat kan nog mooi worden, zou er dan eindelijk eens wat gebeuren?

Stap je nu over op Nouchine? Zij gaat vermoedelijk niet zoenen in het huis!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:29 schreef mario390 het volgende:

Een meisje doet WAT!? HOER!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:33 schreef Verida het volgende:
[..]
werk jij daar zelf niet aan mee? Met alsmaar proberen caps te maken terwijl ze in haar bh staat ?
Dit is een onschuldig beeld hoor, een meisje zoent een jongen.

Volgende geheime opdracht is Peter een tongzoen geven.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:30 schreef JDB94 het volgende:
Eindstand: dit was een geheime missie voor Dimi

doe eens ni @engine KIJK DAN! Hij vraagt er zelluf omquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:34 schreef mario390 het volgende:
gaat zij sowiezo naar huis
selfs schuld

Nee joh, dit is de beste manier om Kitty te verslaanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:34 schreef mario390 het volgende:
gaat zij sowiezo naar huis
selfs schuld

Met 8 anderen om je heen, en niet in een parenclub, meestal welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
Je gaat toch niet zoenen en dan meteen slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |