nee met die 80 pandapunten nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
Je gaat toch niet zoenen en dan meteen slapen

Laat gaanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
doe eens ni @:engine KIJK DAN! Hij vraagt er zelluf om

ze wachten tot de rest slaaptquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:

ach beetje onder de dekens friemelenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met 8 anderen om je heen, en niet in een parenclub, meestal wel

Dan ga je even buiten zitten zoals @Yolk zeiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
Laat gaan
Dat is ook mijn advies aan Mario maar die luistert toch niet.

*burpquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:36 schreef Flory het volgende:
BB dilemma nu![]()
What to do, Kitty erin houden of het love koppel

quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]

Doet ze nu ook. Met greesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
ach beetje onder de dekens friemelen

Kitty er in, Vera er uit, Amy er in en dimi die weer opgeilen, vera verdrietig.... Drama wil ik, Drama!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:36 schreef Flory het volgende:
BB dilemma nu![]()
What to do, Kitty erin houden of het love koppel

Speciaal voor jou en @greysbones (m'n grootste fan)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, Vera
Ik straks ook, maar da's al een jarenlange relatie. Dus denk niet dat dát frontpage nieuws gaat zijn

je bent echt irritant hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:

Jezus, laat gaan, jij loopt toch ook al langer meequote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:37 schreef odie22 het volgende:
wat is het probleem precies @:mario390 ?

Niet gekliktquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en @:greysbones (m'n grootste fan)
Er is gezoend bij Big Brother

Je moet niet zo zeuren Mario is heel normaal als mensen zoenenquote:

Ja ik ook wel:D maar dit is toch ook wel even leukquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Kitty er in, Vera er uit, Amy er in en dimi die weer opgeilen, vera verdrietig.... Drama wil ik, Drama!!!

Amy is voor Tobi!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Kitty er in, Vera er uit, Amy er in en dimi die weer opgeilen, vera verdrietig.... Drama wil ik, Drama!!!

Jaja jij wilde sexscenes hequote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:

Wat zou het dan zijn, hehquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Even een vraag maar wie hebben er nog geen immuniteit deze week, want ik loop wat achter geloof ik, zag op de instagram een poll voorbij waarbij ik nog maar uit 4 namen kon kiezen

ja al een poosje, maar heb echt oprecht geen idee wat hij bedoeltquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jezus, laat gaan, jij loopt toch ook al langer mee

mooi gedichtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:40 schreef mario390 het volgende:
dat is toch niet goed
op social media ben je
zo dat gespreksthema

Die 4 dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Even een vraag maar wie hebben er nog geen immuniteit deze week, want ik loop wat achter geloof ik, zag op de instagram een poll voorbij waarbij ik nog maar uit 4 namen kon kiezen

NEE TOCH!?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:40 schreef mario390 het volgende:
dat is toch niet goed
op social media ben je
zo dat gespreksthema

julie wilde wachten tot na bb, want die had een man en kinderenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:39 schreef Whuzz het volgende:
Wat Michel niet voor elkaar kreeg met Julie doet Dimi binnen 10 degen met Vera.
RAMBOSTYLE!

quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:40 schreef b_engeltje het volgende:
Kans dat die 2 straks uit bed kruipen is dik aanwezig

Tss ik vroeg me gewoon af waar die anderen dan immuniteit mee hebben gewonnenquote:

Jij plaatst 200 foto’s van haar in haar BH.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:29 schreef mario390 het volgende:
zij moet toch snappen dat
alles op internet komt ,dat moet
haar niet helpen, misschien schlecht

bestimmtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:40 schreef b_engeltje het volgende:
Kans dat die 2 straks uit bed kruipen is dik aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |