SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
omdat het een lekker ding isquote:Op maandag 10 januari 2022 22:09 schreef Stargazing het volgende:
waarom geven ze Nawel ook steeds die secret missions en privileges?
Nawel mag in datacenter, Nawel mag de eerste nominatie doen, Nawel mag de groepen verdelen, Nawel mag iemand immuniteit proberen geven...
Dat gebeurt bij elke RLS en dat is ook al bewezen door ex bewoners. Zal hier niet anders zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt maar ze kunnen alles manipuleren
Wel opvallend, jaquote:Op maandag 10 januari 2022 22:09 schreef Stargazing het volgende:
Nawel mag in datacenter, Nawel mag de eerste nominatie doen, Nawel mag de groepen verdelen, Nawel mag iemand immuniteit proberen geven...
Ze heeft het geluk aan haar kont hangen.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:09 schreef Stargazing het volgende:
preciesquote:Op maandag 10 januari 2022 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij elke RLS en dat is ook al bewezen door ex bewoners. Zal hier niet anders zijn
1+2 was de clown opdracht, 3 is toeval, haar naam werd uit de mand met namen getrokken, iemand immuniteit geven, weet ik dan weer niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:09 schreef Stargazing het volgende:
Net als Jill en Nick vorig jaarquote:Op maandag 10 januari 2022 22:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Wel opvallend, ja
Kitty en Nawel zijn de vriendjes van de productie
Heb er nog niets van gemerkt anders, geef eens een voorbeeld van de voorkeursbehandeling?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:10 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Toch heeft ze precies voorkeursbehandeling
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:13 schreef engine het volgende:
Nawel vind ik momenteel het minst leuk. Beetje irritant zelfs.
Ik vind Tobias momenteel het minst toevoegen. Hij zal er vast leuk uit zien ofzo. Maar verder komt er weinig nuttigs uitquote:Op maandag 10 januari 2022 22:13 schreef engine het volgende:
Nawel vind ik momenteel het minst leuk. Beetje irritant zelfs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tobias is een peacekeeper.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind Tobias momenteel het minst toevoegen. Hij zal er vast leuk uit zien ofzo. Maar verder komt er weinig nuttigs uit
fluistersessies Nawel Nouchquote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef odie22 het volgende:
die secret misson van nawel en tobias is toch nog helemaal niet verteld op de stream of op tv ?
Danielle in het beginquote:Op maandag 10 januari 2022 22:14 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Net als Jill en Nick vorig jaar
Thomas vindt Nawel leuk natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2022 22:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Wel opvallend, ja
Kitty en Nawel zijn de vriendjes van de productie
Ja maar hoeveel van die clown opdracht was toeval, dat kan haar evengoed ingefluisterd zijn. Het moment dat ze binnenkwam voelde echt als de een van de slechtste acteerprestaties in een big brother en dat zegt al veelquote:Op maandag 10 januari 2022 22:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1+2 was de clown opdracht, 3 is toeval, haar naam werd uit de mand met namen getrokken, iemand immuniteit geven, weet ik dan weer niet.
we hebben een 2 uur na het gedoe van Nous en Nawel moeten luisterenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef odie22 het volgende:
die secret misson van nawel en tobias is toch nog helemaal niet verteld op de stream of op tv ?
Hoe weet jij het dan?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef odie22 het volgende:
Ja dat vind ik van Tobias ook wel inderdaad. Ik denk dat als hij meer persoonlijke gesprekken gaat voeren ik hem wel kan waarderen maar momenteel vind ik er weinig aan.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind Tobias momenteel het minst toevoegen. Hij zal er vast leuk uit zien ofzo. Maar verder komt er weinig nuttigs uit
Nous wilde een uur geleden al naar bedquote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Peter heeft het nu al over slapen. Het is net 22:00 geweest
Was de cliffhanger in de tv-uitzending.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef odie22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dat zag je aan het einde van de tv uitzending dat ze een secret mission krijgen, maar wat weet ik niet.quote:
Ze doen de hele dag niets, hangen en lullen. Nu kun je daar natuurlijk moe van worden, maar ik zou nooit zo vroeg kunnen pittenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nous wilde een uur geleden al naar bed
Thomas had een ding voor Spaanse vrouwen. Marokko en Tunesië liggen wel in de buurt.quote:
Jawel hoorquote:Op maandag 10 januari 2022 22:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Heb ik hier ook niks van meegekregen
hmmm , oke thxquote:Op maandag 10 januari 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben een 2 uur na het gedoe van Nous en Nawel moeten luisteren
dat ze in de DBK hadden besproken dat Nous de immuniteit moest krijgen
kan wel zo vroeg naar bedquote:Op maandag 10 januari 2022 22:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze doen de hele dag niets, hangen en lullen. Nu kun je daar natuurlijk moe van worden, maar ik zou nooit zo vroeg kunnen pitten
Oohwquote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien zit het hierin, zelf nog niet teruggeluisterd ....![]()
Nouchine en Nawel fluisteren - 10 januari 2022.Jup, volume op 600%+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Dat vond ik ook wel vreemd, Salar haastte zich bijna naar die ton, racete er zo goed als naartoe. En net hij, van alle bewoners, trekt Nawal.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze heeft het geluk aan haar kont hangen.
Observeerde de clown het best.
Salar trok haar balletje het eerst uit de ton.
Ik kan wel vroeg naar bed, tv kijken of wat anders, maar dan kan ik nog niet pittenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan wel zo vroeg naar bed![]()
maar slapen niet
of ik ben heeeel vroeg wakker
wat andersquote:Op maandag 10 januari 2022 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan wel vroeg naar bed, tv kijken of wat anders, maar dan kan ik nog niet pitten
misschien waren het allemaal wel balletjes met de naam van Nawel erop.....quote:Op maandag 10 januari 2022 22:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1+2 was de clown opdracht, 3 is toeval, haar naam werd uit de mand met namen getrokken, iemand immuniteit geven, weet ik dan weer niet.
Dus je gelooft in een complot, maar ook dat dat complot Nawel niet heeft kunnen voorzien.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:16 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel van die clown opdracht was toeval, dat kan haar evengoed ingefluisterd zijn. Het moment dat ze binnenkwam voelde echt als de een van de slechtste acteerprestaties in een big brother en dat zegt al veel
Hebben ze wel gecontroleerd of niet alle balletjes Nawel erop hadden staan?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:19 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel vreemd, Salar haastte zich bijna naar die ton, racete er zo goed als naartoe. En net hij, van alle bewoners, trekt Nawal.
dat dusquote:Op maandag 10 januari 2022 22:20 schreef danilel het volgende:
[..]
misschien waren het allemaal wel balletjes met de naam van Nawel erop.....
er zaten 10 ballen met de naam Nawel er inquote:Op maandag 10 januari 2022 22:19 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel vreemd, Salar haastte zich bijna naar die ton, racete er zo goed als naartoe. En net hij, van alle bewoners, trekt Nawal.
zou gewoon kunnen jaquote:Op maandag 10 januari 2022 22:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
er zaten 10 ballen met de naam Nawel er in
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig gesprek Tobias met Kitty, onder andere over haar aanvaring met Kristof .....![]()
Kitty kan niet tegen onrecht - 10 januari 2022.Klopt het dat ik dit jaar niet kan zien hoe vaak een filmpje bekeken is? ik zag dat vorig jaar wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Nee. Ik had mijn berichtje wel al aangepast.quote:
ze doen laatste letter spelquote:Op maandag 10 januari 2022 22:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze roepen namen, waar ik nog nooit van gehoord heb
Blij dat er toch nog iemand helder isquote:Op maandag 10 januari 2022 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Benny : staat zelfs in het streamverslag... alleen had ik 3 uur 20 verkeerd geinterpreteerd ...
en dan beginnen straks de OS nogquote:Op maandag 10 januari 2022 22:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Ik had mijn berichtje wel al aangepast.
Maar nog niet zo scherp inderdaad. Er is nog ruimte voor verbetering
Ga eens live kijken Marioquote:Op maandag 10 januari 2022 22:22 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet dat vannacht de nieuwe komt
ze mogen niet uit de slaapkamer om dat ze
wat opbouwen
Ik ken het spel mop, ben achterlijk, maar zo achterlijk nu ook weer nietquote:Op maandag 10 januari 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doen laatste letter spel
en sommige ken ik
andere niet
Adinda toevallig wel
Ik zeg gewoon dat het vreemd is en ze heeft wel heel veel geluk en toeval. Ze is nog geen week binnen en heeft al meer macht gehad ,om het zo te zeggen, dan de andere die er wel al een week inzittenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hebben ze wel gecontroleerd of niet alle balletjes Nawel erop hadden staan?
Het is een complot!
moet ik je nu alweerquote:Op maandag 10 januari 2022 22:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ken het spel mop, ben achterlijk, maar zo achterlijk nu ook weer niet![]()
kijk je nu live?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:25 schreef mario390 het volgende:
peter komt op 2 naar de 2 meiden in badkamer
en zegt dat ze zo en lawaii maken
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet ik je nu alweer![]()
je bent helemaal niet achtelijk
Twee streams bijhouden is hard werkenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee hij loopt altijd achter, en geen klein beetje
van gisteren nog ?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben 8 min vor live op stream 2
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien zit het hierin, zelf nog niet teruggeluisterd ....![]()
Nouchine en Nawel fluisteren - 10 januari 2022.Dat is het ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En duidelijk:
"En BB heeft gevraagd aan ons 'wie zoudt ge immuniteit geven'".
Dat is niet vervelend. Al is Tobias en Dimi leuker.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Kristof kan niet van Dimitri afblijven. Vanmiddag ook al
Vindt Tobias en Kristof de meeste dingen doen om de stream zo aangenaam mogelijk te maken.....leuke verhalen zonder te roddelen tegen elkaar strijden.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef Benny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
En dan de 2 camera's op de overbuurvrouw nog
Aannames en ellende!!!! FOEI!!!!quote:Op maandag 10 januari 2022 22:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
En dan de 2 camera's op de overbuurvrouw nog
beter dan als een bejaardentehuis om half elf in bedquote:
Het heeft echt weinig inhoud dit groepje.quote:
Mario kan dat.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
en moet ook nog eens posten in DTS
Dat is toch raar. Je mag toch niet praten over een secret mission?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is het ja.![]()
En duidelijk:
"En BB heeft gevraagd aan ons 'wie zoudt ge immuniteit geven'".
Je ziet echt duidelijk de 3 kantenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt Tobias en Kristof de meeste dingen doen om de stream zo aangenaam mogelijk te maken.....leuke verhalen zonder te roddelen tegen elkaar strijden.
nee want dan red hij het niet om live te kijkenquote:
Geen idee, misschien moet je zelf een acccount hebben daarvoor bij DM en ingelogd zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:21 schreef rinardo het volgende:
Klopt het dat ik dit jaar niet kan zien hoe vaak een filmpje bekeken is? ik zag dat vorig jaar wel.
Misschien bij deze wel?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:30 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Dat is toch raar. Je mag toch niet praten over een secret mission?
Je bent te hard voor hemquote:Op maandag 10 januari 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee want dan red hij het niet om live te kijken
niemand kan datquote:Op maandag 10 januari 2022 22:32 schreef mario390 het volgende:
ik zei al je kann niet 2 stream op
selfde tijd kijken, maar ik ben 5 min vor live
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig gesprek Tobias met Kitty, onder andere over haar aanvaring met Kristof .....![]()
Kitty kan niet tegen onrecht - 10 januari 2022.Was een mooi gesprek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo leer je de bewoners echt kennen.
Best veel overeenkomsten tussen Tobias en Michels voorgeschiedenis.
En Nawel veel te veel. Ondertussen ook al even aan het ratelenquote:
nee we wisselen af en toequote:Op maandag 10 januari 2022 22:33 schreef mario390 het volgende:
julie kijken nur op 1
dann weet niemand wat op 2
gebeurd
Echt een heel fijne gozer. Dacht eerst dat hij misschien geen humor had maar Kristof laat hem steeds vaker lachen.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was een mooi gesprek.
Zo leer je de bewoners echt kennen.
Best veel overeenkomsten tussen Tobias en Michels voorgeschiedenis.
Een gozer met mooi gelakte nagels, kan ik wel waarderen (liefst wel zwart).quote:
kip aan het spitquote:Op maandag 10 januari 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
Vera nu toch weer met Tobi bezig
zou ze voor een trio gaan
kan ook zijn dat ze Dimi gewoon jaloers wil maken. Ze trekt toch steeds dichter naar Dimi toequote:Op maandag 10 januari 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
Vera nu toch weer met Tobi bezig
zou ze voor een trio gaan
Maar die vermaakt zich wel met onzin, Vera is zo'n meisje die alleen op mannen gericht is, haar vriendinnen medeplichtig maakt in het aandacht zoeken van een man door te zeggen dat ze iemand wel leuk vindt, dan mag die vriendin voor cupido spelen en kan Vera doen alsof ze onschuldig isquote:Op maandag 10 januari 2022 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
En Nawel veel te veel. Ondertussen ook al even aan het ratelen
ik krijg er geen reclames tussenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dan nog even over de reclames tussendoor, ik heb daar geen enkele invloed op, sorry ....
de mannen hebben al bedacht dat het Dimi moet zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 22:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
kan ook zijn dat ze Dimi gewoon jaloers wil maken. Ze trekt toch steeds dichter naar Dimi toe
alles draait om mannen bij die meid, ze kan alleen nog scoren als ze een stelletje wordt en de kijker zit te wachten op de eerste zoen/bedscenequote:Op maandag 10 januari 2022 22:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
kan ook zijn dat ze Dimi gewoon jaloers wil maken. Ze trekt toch steeds dichter naar Dimi toe
Ik weet wel niet of ze daar zelf zo blij mee zou zijn als ze daarachter zou komenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
de mannen hebben al bedacht dat het Dimi moet zijn
die hebben ze vera al toebedeeld
ik ben zelf ook makkelijker met mannenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alles draait om mannen bij die meid, ze kan alleen nog scoren als ze een stelletje wordt en de kijker zit te wachten op de eerste zoen/bedscene
Running gag? Voorgekauwd plan is een beter omschrijving.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:38 schreef freaky40 het volgende:
Het blijft wel een running gag dat roze pak van Kitty. Denk misschien zelf dat er Kitty-poppetjes gemaakt gaan worden als merchandise...
Die andere meiden hebben lol onderling, zij draait zich steeds om om te kijken of die kerels haar wel zienquote:Op maandag 10 januari 2022 22:39 schreef suzi1 het volgende:
ze had nadat het uit was met haar vriend ook geen vrienden meer. oftewel ze moet het van vrienden van een ander hebben
Nawel houdt dit echt geen 100 dagen vol, ik zou er niet van schrikken als ze deze maand nog zelf opstapt. Die weet echt niet waar ze aan begonnen is volgens mijquote:Op maandag 10 januari 2022 22:39 schreef mario390 het volgende:
zou kunnen dat nawel en straf
kregt ,zij was omkleden en de stem
roepte haar 2 keer
Maar jij hebt genoeg te meldenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben zelf ook makkelijker met mannen
gezelliger minder moeijlijk
Toch zie ik Dimi niet echt toenadering zoeken. Het komt hoofdzakelijk van Vera af.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
de mannen hebben al bedacht dat het Dimi moet zijn
die hebben ze vera al toebedeeld
Steeds hem even aanrakenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Toch zie ik Dimi niet echt toenadering zoeken. Het komt hoofdzakelijk van Vera af.
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar die vermaakt zich wel met onzin, Vera is zo'n meisje die alleen op mannen gericht is, haar vriendinnen medeplichtig maakt in het aandacht zoeken van een man door te zeggen dat ze iemand wel leuk vindt, dan mag die vriendin voor cupido spelen en kan Vera doen alsof ze onschuldig is![]()
Dat zagen we al toen ze snachts naar buiten sneakten, zag Vera net lang genoeg wachten tot Grace de eerste stap zette om de deur te openen
Saaie meid
![]()
Dimi heeft al aangegeven dat hij Vera leuk vindquote:Op maandag 10 januari 2022 22:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Toch zie ik Dimi niet echt toenadering zoeken. Het komt hoofdzakelijk van Vera af.
als een pauw zonder verenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:42 schreef suzi1 het volgende:
hij probeert te charmeren met zn borstkas. en blijkbaar lukt dat
ja ik zag die handboeien ook!quote:Op maandag 10 januari 2022 22:40 schreef zodeju het volgende:
Kitty totaal in de mood is zelfs dan niet gezellig. Iemand dwingen om niet naar bed te gaan omdat zij vanavond zich goed voelt. Salar geeft duidelijk aan dat hij naar bed wil. Maar ze houdt hem echt tegen. Net zoals een dronken iemand totaal niet weet wanneer op te houden.
klopt en de weet nog niet dat het 24/7 isquote:Op maandag 10 januari 2022 22:40 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nawel houdt dit echt geen 100 dagen vol, ik zou er niet van schrikken als ze deze maand nog zelf opstapt. Die weet echt niet waar ze aan begonnen is volgens mij
tofquote:Op maandag 10 januari 2022 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier staan alle fragmenten van vandaag:
DGK_Tegengas in BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Moet geen probleem zijn, ze heeft een vent nodig anders geen bestaansrechtquote:Op maandag 10 januari 2022 22:42 schreef suzi1 het volgende:
ja en 1 vd mannen zei gister vera wel te gaan peilen voor dimi
toppertje DGKquote:Op maandag 10 januari 2022 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier staan alle fragmenten van vandaag:
DGK_Tegengas in BB / Big Brother 2022 Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
quote:
Salar is gewoon een engnekquote:Op maandag 10 januari 2022 22:45 schreef suzi1 het volgende:
en selar zit zo in kitty dr aars dat ze denkt een teamer heeft. terwijl hij haar er kijhart uitstamp zodra hij de kans krijgt
zo heeft hij iig die achter hem staat voor de volle 100 persent
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:45 schreef suzi1 het volgende:
en selar zit zo in kitty dr aars dat ze denkt een teamer heeft. terwijl hij haar er kijhart uitstamp zodra hij de kans krijgt
zo heeft hij iig die achter hem staat voor de volle 100 persent
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:46 schreef suzi1 het volgende:
en dat ik fout typ komt omdat ik helemaal onderuit lig
of juist wat langer erin. zij zal hem niet wegstemmenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Salar gooit iedereen eruit als hem dat beter uitkomt. Kitty als eerst waarschijnlijk
het is ook al bijna bedtijdquote:Op maandag 10 januari 2022 22:46 schreef suzi1 het volgende:
en dat ik fout typ komt omdat ik helemaal onderuit lig
Voorlopig nog niet. Hij wil eerst de sterkere er uit.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Salar gooit iedereen eruit als hem dat beter uitkomt. Kitty als eerst waarschijnlijk
Dank je, dat waardeer ik en ook de reacties van anderen ...quote:Op maandag 10 januari 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
toppertje DGK
onze (als ik ook voor anderen mag spreken) is groot
Ohjaquote:Op maandag 10 januari 2022 22:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
of juist wat langer erin. zij zal hem niet wegstemmen
Tobias en Kristof zijn al vrijgesteld en zijn ook grappig samen, zorgen voor leuke streams en beelden.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet. Hij wil eerst de sterkere er uit.
je moet het ook willen horen hequote:Op maandag 10 januari 2022 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
Dimi net weer een niet heel subtiele toespeling naar Vera.
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:54 schreef Burner82 het volgende:
Kristof, met zijn haar zo netjes, badjas aan, benen over elkaar... Ziet er behoorlijk gay uit
Altijd al gedachtquote:
Ik denk dat het een langlopende secret mission is. Elke dag dat ze hem aan houd +100 euro in de pot ofzo.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:38 schreef freaky40 het volgende:
Het blijft wel een running gag dat roze pak van Kitty. Denk misschien zelf dat er Kitty-poppetjes gemaakt gaan worden als merchandise...
Wat is de kans dat dit spel wel leuk is?quote:
1 op 5quote:Op maandag 10 januari 2022 22:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat is de kans dat dit spel wel leuk is?
wie telt af ?quote:
Mogen ze wel eens de reveal van gaan doen dan.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:56 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een langlopende secret mission is. Elke dag dat ze hem aan houd +100 euro in de pot ofzo.
Niemandquote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:58 schreef Flory het volgende:
Kit in badjas maar nog dat pak eronder?????
[ afbeelding ]
Jij bent af !quote:Op maandag 10 januari 2022 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
Niemand
We moeten het tegelijk zeggen
quote:
morgen weer een nieuwe kansquote:
Tja. Zij vind het blijkbaar niet erg. En ik heb er ook geen last van. Van mij part houdt ze hem 100 dagen aan.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mogen ze wel eens de reveal van gaan doen dan.
Ook toen klaagde ze dat het een bejaardenhuis leek.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:01 schreef Ireth het volgende:
Wat zit Kitty toch te zeiken over "ouwewijventijd" tegen Salar over vroeg gaan slapen? Gisteren zit ze tegen Noush te mekkeren dat ze gewoon moet gaan slapen als ze moe is? Dat was ook vroeg??
zeg dat!quote:Op maandag 10 januari 2022 23:00 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Tja. Zij vind het blijkbaar niet erg. En ik heb er ook geen last van. Van mij part houdt ze hem 100 dagen aan.
Vind die 300 herhalende opmerkingen elke dag erover irritanter
alles MOET gaan hoe kitty wil, ze denkt dat het de grote kitty-show isquote:Op maandag 10 januari 2022 23:01 schreef Ireth het volgende:
Wat zit Kitty toch te zeiken over "ouwewijventijd" tegen Salar over vroeg gaan slapen? Gisteren zit ze tegen Noush te mekkeren dat ze gewoon moet gaan slapen als ze moe is? Dat was ook vroeg??
Klopt, ze keek naar de camera en zei, bedankt Big Brother, en leverde haar oude in, in de voorraadkamerquote:Op maandag 10 januari 2022 23:11 schreef engine het volgende:
Volgens mij heeft Kitty een grotere badjas gekregen.
Salar, nouch, kitty is leuk nuquote:
Hij zei dat hij geen shirt meer had maar had vast iets kunnen lenen. Zijne shirts zitten in de was.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:18 schreef JDB94 het volgende:
Dimi mag eruit puur voor het feit dat hij telkens topless rond loopt, niemand zit hier op te wachten mate..
Daarom hebben de anderen hun badjas aan.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:19 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij geen shirt meer had maar had vast iets kunnen lenen. Zijne shirts zitten in de was.
Die is er alleen niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:21 schreef engine het volgende:
Salar ziet een strijd ontstaan tussen Tobias en Dimi om Vera
Kijk die neus van Nouch er bovenop zittenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:22 schreef Flow3r het volgende:
Vera zit de meiden vast warm te maken om haar te helpen dichter bij Dimi te komen
Wie niet?quote:
Ah zo. Nee niet echt. Al denk ik dat Tobias haar ook wel leuk vindt.quote:
Tja, ze valt nu eenmaal op jongens.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:26 schreef Clasientje het volgende:
Gaat bij Vera alleen om de jongens daar lijkt wel. Eerst vond ze Tobias knap en leuk en nu vind ze Dimitri leuk.
ze is slim, ze weet dat ze er in zal blijven als er een soort van 'lovestory 'ontwikkeltquote:Op maandag 10 januari 2022 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, ze valt nu eenmaal op jongens.![]()
Niet mijn ding, maar ja: ek z'n meuge zèt de zeuge en z'at stront.
Echt waar hoorquote:
Je hoort ze nog in de achtergrond. Voor de tv uitzendingquote:Op maandag 10 januari 2022 23:31 schreef BB-King het volgende:
Regie vindt slapende Kitty en Salar interessanter dan de meidenkliek.
Denk eerder dat het haar juist zal redden van de ondergangquote:Op maandag 10 januari 2022 23:32 schreef Mjelleke het volgende:
Het gedrag van Vera kan haar de kop gaan kosten bij de stemmers.
Jaquote:
De camera volgt Kitty enorm veel, lijkt wel of ze haar bewust negatief neer zetten .quote:Op maandag 10 januari 2022 23:33 schreef engine het volgende:
[..]
Je hoort ze nog in de achtergrond. Voor de tv uitzending
Alcowatte?quote:Op maandag 10 januari 2022 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou, het is alweer een dooie boel.![]()
Hebben ze eigenlijk al eens een feestje gehad, met alcohol?
Hij komt heel leuk over, als hij gezellig mee zit te kletsen. (heeft ook en prettige stem) Maar wat is echt en wat is spel bij hem....quote:
Vorig jaar werden Jill en Thomas beiden genomineerd, want populair. Als datzelfde gaat gebeuren met Vera en Dimitri, denk ik dat ditmaal de jongen mag blijven.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:31 schreef Mjelleke het volgende:
Het gedrag van Vera kan haar de kip gaan kosten bij de stemmers.
Mooi dat ze samen op de kamer liggenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:36 schreef Yolk het volgende:
Brr, die bemoeienis van Salar en Kitty met de slaaptijden van de anderen.
Ik zie dat wel iets anders. Ze is inderdaad heel veel in beeld op stream maar ik heb niet het idee dat ze haar bewust negatief neer willen zetten. Ondanks veel commentaar hier zijn er ook best wel mensen die Kitty wel waarderen. Ze is zeker niet de minst populaire bewoner maar krijgt wel het meeste kritiek.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
De camera volgt Kitty enorm veel, lijkt wel of ze haar bewust negatief neer zetten .
niks nur kussen zei zij wanneer,quote:Op maandag 10 januari 2022 23:29 schreef engine het volgende:
Vera maakt al excuses om te gaan neuken op tv.
Ik hoop een trioquote:Op maandag 10 januari 2022 23:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
niks nur kussen zei zij wanneer,
en nu houd op met deze vera-gedoe
wat werd wanneer de anderen meiden
kommen?
nee vang niet ook nog anquote:Op maandag 10 januari 2022 23:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Vera lijkt me zo'n meisje dat een beest wordt als je er een paar wijntje in kachelt.
Hopelijk wacht ze niet op die wijnquote:Op maandag 10 januari 2022 23:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Vera lijkt me zo'n meisje dat een beest wordt als je er een paar wijntje in kachelt.
dat zei ze net al, met 2 wijntjes op dan red ik het niet meer om helemaal naar achter de sauna te gaan om te kussen.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:40 schreef Pearlbitch het volgende:
ja wijntjes aangrijpen om helemaal los te kunnen gaanquote:Op maandag 10 januari 2022 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat zei ze net al, met 2 wijntjes op dan red ik het niet meer om helemaal naar achter de sauna te gaan om te kussen.
Spelopbouw vannacht?quote:Op maandag 10 januari 2022 23:40 schreef Flory het volgende:
Vanaf wanneer mogen ze niet meer de slaapkamer uit?
ik zie het probleem nietquote:Op maandag 10 januari 2022 23:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja wijntjes aangrijpen om helemaal los te kunnen gaan
Ik denk dat ze er meer versleten heeft dan de paus kamerheren.quote:
gelukkig snap ik jou nietquote:Op maandag 10 januari 2022 23:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er meer versleten heeft dan de paus kamerheren.
quote:Op maandag 10 januari 2022 23:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er meer versleten heeft dan de paus kamerheren.
Ja dat gaan we nog wel een paar keer aanhorenquote:Op maandag 10 januari 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ze dat weer zo goed gedaan heeft zeker?!
Daarom hadden ze ook iemand anders boodschappen moeten laten doen. Zit je dan met een kist sla waar je niks mee kan;)quote:Op maandag 10 januari 2022 23:46 schreef Flory het volgende:
Je had ook een kist met sla, maja je hebt geen komkommer of tomaten dus dat slaat helemaal nergens op
Hoezo is sla alleen okee met tomaat en komkommer?quote:Op maandag 10 januari 2022 23:47 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Daarom hadden ze ook iemand anders boodschappen moeten laten doen. Zit je dan met een kist sla waar je niks mee kan;)
Ik bedoel dat ze misschien wel meer schwänze binnen heeft gehad dan er klinknagels in de Moerdijkbrug zitten.quote:
Subtiel maar duidelijkquote:Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze misschien wel meer schwänze binnen heeft gehad dan er klinknagels in de Moerdijkbrug zitten.
hoe op stoppen nuquote:Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze misschien wel meer schwänze binnen heeft gehad dan er klinknagels in de Moerdijkbrug zitten.
quote:Op maandag 10 januari 2022 23:48 schreef mario390 het volgende:
hoe kann dat dat grace en vera
al slapen ligen wanneer ze 10 min geleden
nog buiten gewezen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |