alles draait om mannen bij die meid, ze kan alleen nog scoren als ze een stelletje wordt en de kijker zit te wachten op de eerste zoen/bedscenequote:Op maandag 10 januari 2022 22:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
kan ook zijn dat ze Dimi gewoon jaloers wil maken. Ze trekt toch steeds dichter naar Dimi toe
Ik weet wel niet of ze daar zelf zo blij mee zou zijn als ze daarachter zou komenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
de mannen hebben al bedacht dat het Dimi moet zijn
die hebben ze vera al toebedeeld
ik ben zelf ook makkelijker met mannenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alles draait om mannen bij die meid, ze kan alleen nog scoren als ze een stelletje wordt en de kijker zit te wachten op de eerste zoen/bedscene
Running gag? Voorgekauwd plan is een beter omschrijving.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:38 schreef freaky40 het volgende:
Het blijft wel een running gag dat roze pak van Kitty. Denk misschien zelf dat er Kitty-poppetjes gemaakt gaan worden als merchandise...
Die andere meiden hebben lol onderling, zij draait zich steeds om om te kijken of die kerels haar wel zienquote:Op maandag 10 januari 2022 22:39 schreef suzi1 het volgende:
ze had nadat het uit was met haar vriend ook geen vrienden meer. oftewel ze moet het van vrienden van een ander hebben
Nawel houdt dit echt geen 100 dagen vol, ik zou er niet van schrikken als ze deze maand nog zelf opstapt. Die weet echt niet waar ze aan begonnen is volgens mijquote:Op maandag 10 januari 2022 22:39 schreef mario390 het volgende:
zou kunnen dat nawel en straf
kregt ,zij was omkleden en de stem
roepte haar 2 keer
Maar jij hebt genoeg te meldenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben zelf ook makkelijker met mannen
gezelliger minder moeijlijk
Toch zie ik Dimi niet echt toenadering zoeken. Het komt hoofdzakelijk van Vera af.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
de mannen hebben al bedacht dat het Dimi moet zijn
die hebben ze vera al toebedeeld
Steeds hem even aanrakenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Toch zie ik Dimi niet echt toenadering zoeken. Het komt hoofdzakelijk van Vera af.
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar die vermaakt zich wel met onzin, Vera is zo'n meisje die alleen op mannen gericht is, haar vriendinnen medeplichtig maakt in het aandacht zoeken van een man door te zeggen dat ze iemand wel leuk vindt, dan mag die vriendin voor cupido spelen en kan Vera doen alsof ze onschuldig is![]()
Dat zagen we al toen ze snachts naar buiten sneakten, zag Vera net lang genoeg wachten tot Grace de eerste stap zette om de deur te openen
Saaie meid
![]()
Dimi heeft al aangegeven dat hij Vera leuk vindquote:Op maandag 10 januari 2022 22:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Toch zie ik Dimi niet echt toenadering zoeken. Het komt hoofdzakelijk van Vera af.
als een pauw zonder verenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:42 schreef suzi1 het volgende:
hij probeert te charmeren met zn borstkas. en blijkbaar lukt dat
ja ik zag die handboeien ook!quote:Op maandag 10 januari 2022 22:40 schreef zodeju het volgende:
Kitty totaal in de mood is zelfs dan niet gezellig. Iemand dwingen om niet naar bed te gaan omdat zij vanavond zich goed voelt. Salar geeft duidelijk aan dat hij naar bed wil. Maar ze houdt hem echt tegen. Net zoals een dronken iemand totaal niet weet wanneer op te houden.
klopt en de weet nog niet dat het 24/7 isquote:Op maandag 10 januari 2022 22:40 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nawel houdt dit echt geen 100 dagen vol, ik zou er niet van schrikken als ze deze maand nog zelf opstapt. Die weet echt niet waar ze aan begonnen is volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |