Misschien bij deze wel?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:30 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Dat is toch raar. Je mag toch niet praten over een secret mission?
Je bent te hard voor hemquote:Op maandag 10 januari 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee want dan red hij het niet om live te kijken
niemand kan datquote:Op maandag 10 januari 2022 22:32 schreef mario390 het volgende:
ik zei al je kann niet 2 stream op
selfde tijd kijken, maar ik ben 5 min vor live
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig gesprek Tobias met Kitty, onder andere over haar aanvaring met Kristof .....![]()
Kitty kan niet tegen onrecht - 10 januari 2022.Was een mooi gesprek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo leer je de bewoners echt kennen.
Best veel overeenkomsten tussen Tobias en Michels voorgeschiedenis.
beter ik dan iemand andersquote:
En Nawel veel te veel. Ondertussen ook al even aan het ratelenquote:
nee we wisselen af en toequote:Op maandag 10 januari 2022 22:33 schreef mario390 het volgende:
julie kijken nur op 1
dann weet niemand wat op 2
gebeurd
Echt een heel fijne gozer. Dacht eerst dat hij misschien geen humor had maar Kristof laat hem steeds vaker lachen.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was een mooi gesprek.
Zo leer je de bewoners echt kennen.
Best veel overeenkomsten tussen Tobias en Michels voorgeschiedenis.
Een gozer met mooi gelakte nagels, kan ik wel waarderen (liefst wel zwart).quote:
kip aan het spitquote:Op maandag 10 januari 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
Vera nu toch weer met Tobi bezig
zou ze voor een trio gaan
kan ook zijn dat ze Dimi gewoon jaloers wil maken. Ze trekt toch steeds dichter naar Dimi toequote:Op maandag 10 januari 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
Vera nu toch weer met Tobi bezig
zou ze voor een trio gaan
Maar die vermaakt zich wel met onzin, Vera is zo'n meisje die alleen op mannen gericht is, haar vriendinnen medeplichtig maakt in het aandacht zoeken van een man door te zeggen dat ze iemand wel leuk vindt, dan mag die vriendin voor cupido spelen en kan Vera doen alsof ze onschuldig isquote:Op maandag 10 januari 2022 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
En Nawel veel te veel. Ondertussen ook al even aan het ratelen
ik krijg er geen reclames tussenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dan nog even over de reclames tussendoor, ik heb daar geen enkele invloed op, sorry ....
de mannen hebben al bedacht dat het Dimi moet zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 22:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
kan ook zijn dat ze Dimi gewoon jaloers wil maken. Ze trekt toch steeds dichter naar Dimi toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |