Twee streams bijhouden is hard werkenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee hij loopt altijd achter, en geen klein beetje
van gisteren nog ?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben 8 min vor live op stream 2
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien zit het hierin, zelf nog niet teruggeluisterd ....![]()
Nouchine en Nawel fluisteren - 10 januari 2022.Dat is het ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En duidelijk:
"En BB heeft gevraagd aan ons 'wie zoudt ge immuniteit geven'".AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
Dat is niet vervelend. Al is Tobias en Dimi leuker.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Kristof kan niet van Dimitri afblijven. Vanmiddag ook al
Vindt Tobias en Kristof de meeste dingen doen om de stream zo aangenaam mogelijk te maken.....leuke verhalen zonder te roddelen tegen elkaar strijden.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind Tobias momenteel het minst toevoegen. Hij zal er vast leuk uit zien ofzo. Maar verder komt er weinig nuttigs uit
en moet ook nog eens posten in DTSquote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
En dan de 2 camera's op de overbuurvrouw nog
Aannames en ellende!!!! FOEI!!!!quote:Op maandag 10 januari 2022 22:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
En dan de 2 camera's op de overbuurvrouw nog
beter dan als een bejaardentehuis om half elf in bedquote:
Het heeft echt weinig inhoud dit groepje.quote:
Mario kan dat.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
en moet ook nog eens posten in DTS
Dat is toch raar. Je mag toch niet praten over een secret mission?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is het ja.![]()
En duidelijk:
"En BB heeft gevraagd aan ons 'wie zoudt ge immuniteit geven'".
Je ziet echt duidelijk de 3 kantenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt Tobias en Kristof de meeste dingen doen om de stream zo aangenaam mogelijk te maken.....leuke verhalen zonder te roddelen tegen elkaar strijden.
nee want dan red hij het niet om live te kijkenquote:
Geen idee, misschien moet je zelf een acccount hebben daarvoor bij DM en ingelogd zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:21 schreef rinardo het volgende:
Klopt het dat ik dit jaar niet kan zien hoe vaak een filmpje bekeken is? ik zag dat vorig jaar wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |