Kan je beter gaan thuiswerken.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:59 schreef Simmertje het volgende:
Net een bericht binnen van het management dat mondkapjes weer verplicht worden op de werkvloer
sarpassioquote:Op maandag 10 januari 2022 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu ik je Italie link weet spreek ik in gedachten je nickname op z'n Italiaans uit.
Caprítsia
Maar goed, dat is dan weer gekoppeld aan een pandemie en daarover blijf ik bij mijn eerdere statement dat het een veel te dure voorziening is om structureel overcapaciteit te hebben. Dan moet je je heil dus zoeken in een snel op te schalen voorziening. Het leger via reservisten, of desnoods een vorm van maatschappelijke dienstplicht zijn daar veel geschiktere methoden voor.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, tegelijkertijd waarschuwen veiligheidsdiensten al sinds 2016 dat er te weinig capaciteit is: https://www.bnr.nl/nieuws(...)oor-tekort-ic-bedden
[..]
Dat is dan nu met corona het geval, maar met een hevige griepgolf kan dat ook het geval zijn voor 9 tot 12 weken. Als de risicogroep voor corona vooral 60+ is wordt die risicogroep met vergrijzing ook groter.
De meeste mensen worden thuis besmet. Derhalve adviseren we thuis ook mondkapjes.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Kan je beter gaan thuiswerken.
Klopt, dat was overigens ook de boodschap. Dus ga weer naar 3 a 4 dagen per week thuis.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Kan je beter gaan thuiswerken.
Een soort thuiswerken voor de zorg. Alleen is dan alleen de patiënt thuis.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dat doen we best wel goed.
Toch een positief effect van de druk op de zorg.
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doelpalen verzetten. De strategie die al 2 jaar wordt gebezigd.
Vlak voordat het gehaald is 'ow nee toch niet, we moeten daarheen'.
Getuige van dat ze geen idee hebben waar mee bezig te zijn.
Ik denk dat een flexibele schil die snel inzetbaar is en een goede opleiding heeft/houdt veel zinvoller is dan structureel 300 bedden leeg te hebben, dat ben ik met je eens. Maar op dit moment hebben we geen van beidenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar goed, dat is dan weer gekoppeld aan een pandemie en daarover blijf ik bij mijn eerdere statement dat het een veel te dure voorziening is om structureel overcapaciteit te hebben. Dan moet je je heil dus zoeken in een snel op te schalen voorziening. Het leger via reservisten, of desnoods een vorm van maatschappelijke dienstplicht zijn daar veel geschiktere methoden voor.
Wat je structureel/cyclisch nodig hebt is geen overcapaciteit. Dat is niet hetzelfde.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar goed, dat is dan weer gekoppeld aan een pandemie en daarover blijf ik bij mijn eerdere statement dat het een veel te dure voorziening is om structureel overcapaciteit te hebben. Dan moet je je heil dus zoeken in een snel op te schalen voorziening. Het leger via reservisten, of desnoods een vorm van maatschappelijke dienstplicht zijn daar veel geschiktere methoden voor.
De drones vliegen binnenkort langs. Hou je QR code gereed.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De meeste mensen worden thuis besmet. Derhalve adviseren we thuis ook mondkapjes.
Gr. Jaap
Blijf ik briljant vinden, de enige situatie die je zeker kunt weten als besmettingsbron is als iemand in je huishouden het ook heeft, dan is die automatisch de meest voor de hand liggende bron.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De meeste mensen worden thuis besmet. Derhalve adviseren we thuis ook mondkapjes.
Gr. Jaap
nog nietquote:Op maandag 10 januari 2022 15:08 schreef Coco het volgende:
Is er al gepost dat de media mokerdom is op de maandag?
Ik ga gewoon niet naar kantoor zodra dit eventueel een maatregel wordt op kantoor.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:59 schreef Simmertje het volgende:
Net een bericht binnen van het management dat mondkapjes weer verplicht worden op de werkvloer
BCO is op dit moment zelfs zo dramatisch van kwaliteit én kwantiteit, dat je daar helemaal niets mee moet willen doen qua stuurinformatie ofzoquote:Op maandag 10 januari 2022 15:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Blijf ik briljant vinden, de enige situatie die je zeker kunt weten als besmettingsbron is als iemand in je huishouden het ook heeft, dan is die automatisch de meest voor de hand liggende bron.
Eigenlijk moet je dat percentage niet eens mee tellen als bron maar als gegeven dat een huishouden is besmet. Daarvan wil je weten hoe het binnen gekomen is en dan blijft er schrikbarend weinig over van hoeveel we eigenlijk weten waar we het oplopen.
Ik ken iemand die vorig jaar voor de GGD het bron en contactonderzoek deed.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Blijf ik briljant vinden, de enige situatie die je zeker kunt weten als besmettingsbron is als iemand in je huishouden het ook heeft, dan is die automatisch de meest voor de hand liggende bron.
Eigenlijk moet je dat percentage niet eens mee tellen als bron maar als gegeven dat een huishouden is besmet. Daarvan wil je weten hoe het binnen gekomen is en dan blijft er schrikbarend weinig over van hoeveel we eigenlijk weten waar we het oplopen.
Same.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:10 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet naar kantoor zodra dit eventueel een maatregel wordt op kantoor.
(niet dat ik er nu kom)
Ze zijn niet uit op clicks hoor. Of sensatie.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Een logisch gevolg van
![]()
![]()
Achterlijke gladiolen
Nee, dat doen we eigenlijk niet. Nu in de crisis wel, maar dat is niet normaal.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dan is er een manier om de IC op te schalen vanuit de reguliere afdelingen, of is de IC in de praktijk gewoon altijd groot genoeg?
quote:Op maandag 10 januari 2022 15:09 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Media de schuld geven van stemmingmakerij is allemaal gerommel uit de onderbuik.
Het is zo voorspelbaar allemaal.
Het is gewoon fakenews verspreiden.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Een logisch gevolg van
![]()
![]()
Achterlijke gladiolen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
1 gemeentes met 0 besmettingen
0 gemeentes met 1 besmettingen
3 gemeentes met 2-4 besmettingen
1 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Prachtige cijfers, einde lockdown
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Dat weet je niet he? Wellicht zijn opa en oma tegelijk gegaan, dan zijn het er maar 7.quote:
Maar het punt is dus dat er helemaal geen extra IC-capaciteit nodig is als er geen pandemie is. Het NIVED riep dat jaren terug dan wel, maar het blijkt gewoon dat onze IC's (buiten pandemie) gewoon meer dan genoeg capaciteit hebben.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat je structureel/cyclisch nodig hebt is geen overcapaciteit. Dat is niet hetzelfde.
Tevens is er een structurele, blijvende infectieziekte bijgekomen die zorgdruk geeft
Maatschappelijke dienstplicht inzetten ook echt, heerlijk![]()
![]()
Ach hou toch op, al die verkeersdoden dan? Of een hartaanval? Of kanker? Ouderdom?quote:
Heel weinig in vergelijking met de cijfers die we 2/3 weken terug hadden. Of we krijgen hetquote:
Nog steeds mij niet begrijpenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ach hou toch op, al die verkeersdoden dan? Of een hartaanval? Of kanker? Ouderdom?
Ja heel vervelend, maar laten we het wel in perspectief blijven zien.
Je hebt momenteel een FOK!basic abonnement dat nog loopt tot 12-02-2022. Je kunt je abonnement hier meteen verlengen door de procedure te doorlopen.quote:
Weet jij het? Misschien zijn we ze wel opgelucht?quote:
Ken de userquote:Op maandag 10 januari 2022 15:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ach hou toch op, al die verkeersdoden dan? Of een hartaanval? Of kanker? Ouderdom?
Ja heel vervelend, maar laten we het wel in perspectief blijven zien.
Net als vaccins helpt geen flikker.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hebt momenteel een FOK!basic abonnement dat nog loopt tot 12-02-2022. Je kunt je abonnement hier meteen verlengen door de procedure te doorlopen.
Ik reageer gewoon wat te snel. Nu zie ik het wel hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |