Dat weet je niet he? Wellicht zijn opa en oma tegelijk gegaan, dan zijn het er maar 7.quote:
Maar het punt is dus dat er helemaal geen extra IC-capaciteit nodig is als er geen pandemie is. Het NIVED riep dat jaren terug dan wel, maar het blijkt gewoon dat onze IC's (buiten pandemie) gewoon meer dan genoeg capaciteit hebben.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat je structureel/cyclisch nodig hebt is geen overcapaciteit. Dat is niet hetzelfde.
Tevens is er een structurele, blijvende infectieziekte bijgekomen die zorgdruk geeft
Maatschappelijke dienstplicht inzetten ook echt, heerlijk![]()
![]()
Ach hou toch op, al die verkeersdoden dan? Of een hartaanval? Of kanker? Ouderdom?quote:
Heel weinig in vergelijking met de cijfers die we 2/3 weken terug hadden. Of we krijgen hetquote:
Nog steeds mij niet begrijpenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ach hou toch op, al die verkeersdoden dan? Of een hartaanval? Of kanker? Ouderdom?
Ja heel vervelend, maar laten we het wel in perspectief blijven zien.
Je hebt momenteel een FOK!basic abonnement dat nog loopt tot 12-02-2022. Je kunt je abonnement hier meteen verlengen door de procedure te doorlopen.quote:
Weet jij het? Misschien zijn we ze wel opgelucht?quote:
Ken de userquote:Op maandag 10 januari 2022 15:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ach hou toch op, al die verkeersdoden dan? Of een hartaanval? Of kanker? Ouderdom?
Ja heel vervelend, maar laten we het wel in perspectief blijven zien.
Net als vaccins helpt geen flikker.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hebt momenteel een FOK!basic abonnement dat nog loopt tot 12-02-2022. Je kunt je abonnement hier meteen verlengen door de procedure te doorlopen.
Ik reageer gewoon wat te snel. Nu zie ik het wel hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |