Dat je dit durft te typenquote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:50 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Die worden geen kampioen.
Groet,
Jaap van DisselMaar dan worden ze het toch juist wel? Dan worden ze volgend jaar geen kampioen op basis van die voorspellingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat doen we best wel goed.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er worden nu toch ook veel meer mensen naar huis gestuurd met zuurstof, die gemonitord worden? Iets wat voor de pandemie nooit gebeurd zou zijn?
Lekkere kop weer. Dit is weer voer voor de wappies om te zeggen dat het maar een griepje is want zelfs de Spaanse overheid zegt het.quote:
Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Als dat goed werkt, dan scheelt dat een hoop kosten.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dat doen we best wel goed.
Toch een positief effect van de druk op de zorg.
Corona is gewoon een griepjequote:Op maandag 10 januari 2022 14:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lekkere kop weer. Dit is weer voer voor de wappies om te zeggen dat het maar een griepje is want zelfs de Spaanse overheid zegt het.
De vraag is natuurlijk wel hoe goed dat werkt. De afgelopen weken is er een flinke oversterfte geweest, waar kwam die vandaan? Kunnen dit soort dingen ermee te maken hebben?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Als dat goed werkt, dan scheelt dat een hoop kosten.
Een Spaans griepje?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lekkere kop weer. Dit is weer voer voor de wappies om te zeggen dat het maar een griepje is want zelfs de Spaanse overheid zegt het.
Nou, dit is wel gewoon het realistische gevolg. Het is geen uitbraak meer, het is er en je moet er mee om gaan.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die waarschijnlijk uit de VS mee kwam met een aantal soldaten.quote:
Ja die oversterfte moet eens goed uitgezocht worden. Maar wat ik heb gelezen is dat dat cijfer in Nederland het laagst zit in vergelijking met de rest van Europaquote:Op maandag 10 januari 2022 14:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wel hoe goed dat werkt. De afgelopen weken is er een flinke oversterfte geweest, waar kwam die vandaan? Kunnen dit soort dingen ermee te maken hebben?
Mijn geduld met die lui is wel echt op.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:42 schreef trein2000 het volgende:
Dat OMT
Mooie spoedcursus hoe maak ik mensen helemaal gek.
Dat was nog voor de delta-variant er was. Inmiddels is het virus veranderd, maar de vaccins (nog) niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:03 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik kan me de berichten nog goed herinneren hoor, na vaccinatie kan je geen Corona meer krijgen. Na vaccinatie ben je niet meer besmettelijk. Nu moet je na tien weken alweer op voor je vierde prik. Zie bericht van de ggd van gisteren op de nos. Dus hoezo werkt die prik zo goed? Lekker prikabonnementje.
Spanje gidsland. Jeweettog.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bedankt voor je inzet daar @:Dick_Laurent
Kost het ze nou echt teveel moeite om erbij te zetten dat de cijfers op elke maandag wat vertekent zijn?quote:
Terecht! Stelletje superspreaders!quote:Op maandag 10 januari 2022 14:59 schreef Simmertje het volgende:
Net een bericht binnen van het management dat mondkapjes weer verplicht worden op de werkvloer
Help het je hopen maar anders moet dit in de OP binnenkort.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:07 schreef Gunner het volgende:
2G was misschien leuk bij Delta, maar voor Omicron maakt het geen biet uit. Daarom gaat het er niet (meer) komen. Het is geen complot ofzo.
Maar dan is er een manier om de IC op te schalen vanuit de reguliere afdelingen, of is de IC in de praktijk gewoon altijd groot genoeg?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Veel ziekenhuizen hebben geen MC meer. Verder keur ik de post goed.
Oei, dat wordt thuiswerken.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:59 schreef Simmertje het volgende:
Net een bericht binnen van het management dat mondkapjes weer verplicht worden op de werkvloer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |