Booster of test.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:58 schreef Nia het volgende:
[..]
In Duitsland moet je, volgens mij, maast je vaccinaties ook nog getest worden om een kop koffie te mogen drinken.
Zeker en voor een groot deel zullen ze de IC niet zien. Alleen zullen er ook mensen op de IC liggen die dezelfde logica en uitspraken ervoor deden.quote:
Verplichte vaccinatie had in één klap de IC capaciteit verdubbeld bij Delta. Hadden de winkels gewoon open kunnen blijven. En mensen hadden gewoon hun zorg kunnen krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
En hoeveel ruimte we hadden als dat vaccin echt 100% werkte, dat had dan die andere 50% (gevaccineerd) niet op de IC gelegen.
pffffffffffffffffffquote:Op maandag 10 januari 2022 13:00 schreef Nia het volgende:
[..]
Maar dan geeft Duitsland dus aan dat die eerste 2 vaccinaties geen nut hebben.
Minder reisbewegingen = minder besmettingenquote:
echt he, telkens maar weer die kramp van ze "HoEzO hEeFt DeZe CoViD gEkReGeN dAn HiJ wAs ToCh gEvAcCiNnEeRd!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!????!!!!!????!?!?!!?!?!?!??!??!?!?!?11111111"quote:Op maandag 10 januari 2022 12:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom begrijpen wappies dat eigenlijk niet. Dat je als gevaccineerd prima besmet kunt raken. Maar minder ziek of dood. En dat dat daarom niet erg is. Hoe vaak je dat ook uitlegt, ze pikken het op een of andere manier niet op. Niet alleen hier hoor, maar vooral ook in de buitenwereld.
Niet als je een booster gehad hebt.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:58 schreef Nia het volgende:
[..]
In Duitsland moet je, volgens mij, maast je vaccinaties ook nog getest worden om een kop koffie te mogen drinken.
het is net als met bier, die eerste 2 biertjes doen niksquote:Op maandag 10 januari 2022 13:00 schreef Nia het volgende:
[..]
Ik heb ze al. Nodig?quote:Op maandag 10 januari 2022 13:01 schreef Oliver23 het volgende:
Staan de pushmeldingen al klaar voor de wekelijkse maandagstijging qua ziekenhuiscijfers
Niet als je er 3 hebt, alleen bij 2.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:58 schreef Nia het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk: ze zijn niet de enigen. Zelfs de NOS vergallopeert zich nog wel eens:quote:Op maandag 10 januari 2022 12:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die ik spreek niet. Die blijven komen met "zoveel mensen besmet terug uit Oostenrijk, allemaal gevaccineerd", of net als hierboven 95 % van de Omikron besmettingen is gevaccineerd. Dus nee, ze snappen het niet.
Hoezo "hoewel"?quote:Hoewel de vaccinatiegraad in Frankrijk hoog ligt (90 procent), is het aantal positieve tests de afgelopen weken fors gestegen.
Ja nu vind ik wel dat overheid meer van dat soort dingen moet verspreiden. Korte heldere filmpjes (TikTok en zo) zodat drogredenen worden platgeslagen. Nu is het eigenlijk te stil.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, die argumenten ken ik ook. Maar het meeste nog "als je gevaccineerd bent kun je ook besmet raken". Dat er een verschil is tussen besmet raken en ziek worden of dood zijn begrijpen ze blijkbaar niet. Maar krijg je ook niet aan hun verstand. Raar.
Ik kan me de berichten nog goed herinneren hoor, na vaccinatie kan je geen Corona meer krijgen. Na vaccinatie ben je niet meer besmettelijk. Nu moet je na tien weken alweer op voor je vierde prik. Zie bericht van de ggd van gisteren op de nos. Dus hoezo werkt die prik zo goed? Lekker prikabonnementje.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
echt he, telkens maar weer die kramp van ze "HoEzO hEeFt DeZe CoViD gEkReGeN dAn HiJ wAs ToCh gEvAcCiNnEeRd!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!????!!!!!????!?!?!!?!?!?!??!??!?!?!?11111111"
Na verloop van tijd niet meer nee, dus dan pak je er een 3e bij.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:00 schreef Nia het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat jij tegen vaccineren bent, pure gok hoor.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:03 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik kan me de berichten nog goed herinneren hoor, na vaccinatie kan je geen Corona meer krijgen. Na vaccinatie ben je niet meer besmettelijk. Nu moet je na tien weken alweer op voor je vierde prik. Zie bericht van de ggd van gisteren op de nos. Dus hoezo werkt die prik zo goed? Lekker prikabonnementje.
En Ohh ja, de kwetsbare medemens komt nog steeds meer in het ziekenhuis na vaccinatie dan de ongevaccineerde niet kwetsbare medemens.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:03 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik kan me de berichten nog goed herinneren hoor, na vaccinatie kan je geen Corona meer krijgen. Na vaccinatie ben je niet meer besmettelijk. Nu moet je na tien weken alweer op voor je vierde prik. Zie bericht van de ggd van gisteren op de nos. Dus hoezo werkt die prik zo goed? Lekker prikabonnementje.
Dan neem je m toch niet?quote:Op maandag 10 januari 2022 13:03 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Geile instroom.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 21
IC 396
IC Duitsland 9
Kliniek instroom 115
Kliniek 1130
@:oliver23
Volgens mij is dat nooit gezegd. Het zou de kans op ziekenhuisopname verkleinen. En dat is precies wat het doet.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:03 schreef mir1986 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |