Ja dat werkt alleen bij verzwaringen natuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.noordhollands(...)ferral&utm_content=/
[..]
Kijk, en daar komt hij alweer langs! Het in andere landen-argument.
Ja, maar in Denemarken rijzen ze niet de pan uit. In het VK zijn ze alweer omlaag aan het gaan. De besmettingen zijn in het VK alweer aan het dalen.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je opname kunt voorkomen en zeker 50 a 60 procent minder IC opnames, dan heb je defacto je IC capaciteit voor coronapatienten verdubbeld.
Eens dat we over Omikron nog te weinig gegevens hebben. Maar in de VS rijzen de opnamens de pan uit. Hoogste ooit, momenteel. Vooral waar de vaccinatiegraad lager is.
Kun je nagaan hoeveel kosten dat zou besparen. Al is dat in deze crisis niet echt een argument, lijkt wel.quote:
Inderdaad, we kunnen toch gewoon kijken naar het gidsland VK, waar ze tenminste wél een visie hebben?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Parttimers fulltime, meer loon, spoedcurcus, denken in oplossingen + lange termijn visie:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Ernst hoeven we ook niet te vrezen voor een avondklok.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:28 schreef Elan het volgende:
Wel grappig eigenlijk nog geen anderhalf jaar geleden beschouwde het OMT het nut van mondkapjes als onbewezen.
Natuurlijk, maar mensen die niet al onder behandeling staan en die vanwege corona in het ziekenhuis belanden die stuur je naar het coronaziekenhuis.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan krijg je nog steeds mensen binnen die besmet zijn
Is er ook wel eens een week zonder storingenquote:Lange wachttijden voor prik en test bij GGD Limburg-Noord door storing
De GGD Limburg-Noord heeft te kampen met een computerstoring. Daardoor moeten mensen die een vaccinatie of coronatest willen, mogelijk langer in de wachtrij staan op de locaties van de GGD.
Het registreren van het testen en vaccineren moet nu handmatig gebeuren. "Dit leidt tot langere wachttijden op onze vaccinatie- en testlocaties", aldus de GGD. Het is niet bekend of dit probleem ook bij andere GGD's speelt.
Ook bij de GGD Brabant-Zuidoost zijn lange wachtrijen voor de boosterprikken. Volgens die GGD komt dat omdat mensen te vroeg aanwezig zijn waardoor de wachttijden oplopen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)anjin-deels-gesloten
Dit zeggen ze erover,quote:Op maandag 10 januari 2022 11:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Even terugkijkend naar de cijfers van de afgelopen anderhalve maand, hadden wij wel een harde lockdown nodig? Zo ja, waarom? Er is één heel groot verschil tussen Nederland en veel van die andere landen, wij hebben veel minder mogelijkheden om (tijdelijke) pieken op te vangen vanwege ons "efficiënte" zorgapparaat. En natuurlijk dat we een maand te laten waren met het boosteren van de risicogroepen.
Een paar dagen geleden waren er toch berichten dat zorgpersoneel daar helemaal niet op zat te wachten, dat zij niet elke dag en de hele dag hetzelfde willen doen? Nu een coronaziekenhuis opzetten gaat er denk ik alleen maar voor zorgen dat de uitstroom van personeel nog sneller gaat.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar mensen die niet al onder behandeling staan en die vanwege corona in het ziekenhuis belanden die stuur je naar het coronaziekenhuis.
Naar het Malieveld!!!!quote:Op maandag 10 januari 2022 11:30 schreef Questular het volgende:
Flikker maar even op met je mondmasker
Wel voor een wappieklok? #dtvquote:Op maandag 10 januari 2022 11:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met Ernst hoeven we ook niet te vrezen voor een avondklok.
Was dat niet vooral Jaap?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:28 schreef Elan het volgende:
Wel grappig eigenlijk nog geen anderhalf jaar geleden beschouwde het OMT het nut van mondkapjes als onbewezen.
Tja ICT mag bij de overheid niks kosten.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er ook wel eens een week zonder storingen
Zet het leger/reservisten/weetikveel maar in.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden waren er toch berichten dat zorgpersoneel daar helemaal niet op zat te wachten, dat zij niet elke dag en de hele dag hetzelfde willen doen? Nu een coronaziekenhuis opzetten gaat er denk ik alleen maar voor zorgen dat de uitstroom van personeel nog sneller gaat.
Wat denk je van die fancy minion-mondkapjes die ik heb besteld in 2020? Die mogen dan straks ineens niet meerquote:Op maandag 10 januari 2022 11:22 schreef Kickinalfa het volgende:
Daarnaast heeft ieder masker een
beperkte draagduur (3 à 4 uur) en zal de werking ervan evenredig teruglopen
naarmate de stof meer verzadigd raakt met ademvocht.
Dus mijn mondkapje wat sinds de zomer in mijn zak zit is niet meer goed
Klap in mijn gezicht.
Misschien kunnen ze rouleren met personeel van andere vestigingen? Het zou wel een meer structurele oplossing zijn, zodat we niet elke keer in de paniekstand hoeven.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden waren er toch berichten dat zorgpersoneel daar helemaal niet op zat te wachten, dat zij niet elke dag en de hele dag hetzelfde willen doen? Nu een coronaziekenhuis opzetten gaat er denk ik alleen maar voor zorgen dat de uitstroom van personeel nog sneller gaat.
Is dat niet hetzelfde als werken in een haartransplantatie kliniek? Ik weet niet of daar personeelstekort is maar vaak is het een kwestie van voldoende centjes meebrengen.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
En dan zijn mensen bang voor 5G-chips terwijl ze een simpel registratiesysteem niet eens fatsoenlijk kunnen laten draaienquote:Op maandag 10 januari 2022 11:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Tja ICT mag bij de overheid niks kosten.
Ze wilden geen aparte corona-afdelingen meer vanwege de stress en de eentonigheid.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
HA!quote:
Kwestie van salarisdifferentiatie.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wat stel jij dan voor?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:31 schreef DireStraits7 het volgende:
[ afbeelding ]
'Leven met het virus' in één grafiek. Het aantal mensen dat al meer dan een jaar wacht op een operatie is vertweehonderdvoudigd(!) van ~1600 naar ~300.000.
Iemand had hier een paar dagen geleden al een goede post over: om dat te regelen, en geheim te houden, zouden zoveel partijen met elkaar in het geheim overeenstemming moeten bereiken zonder dat iemand iets uitlekt dat, als je even realistisch naar de wereld kijkt, je al weet dat dit gewoon niet kan.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zijn mensen bang voor 5G-chips terwijl ze een simpel registratiesysteem niet eens fatsoenlijk kunnen laten draaien
Omicronquote:Op maandag 10 januari 2022 11:34 schreef Nia het volgende:
Op ourwoldindata.org heb ik nu een overzicht voor me met een vierluik: New cases (per 1M), Hospital admissions (per 1M), Patiënts in ICU (per 1M) en New deaths (per 1M) Ik heb een flink aantal landen aangevinkt, waaronder ook Israël. Israël vind ik opvallend. Het land heeft inmiddels de vierde prikronde achter de rug, maar toch stijgt daar het aantal ziekenhuisopnamen na de kerstdagen. Kan iemand dat uitleggen?
Dat is het gevolg van bewuste politieke keuzes. Qua ziekenhuizen is het corona über alles.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:31 schreef DireStraits7 het volgende:
[ afbeelding ]
'Leven met het virus' in één grafiek. Het aantal mensen dat al meer dan een jaar wacht op een operatie is vertweehonderdvoudigd(!) van ~1600 naar ~300.000.
Je dient het mondkapcertificaat maar op zak te hebben!quote:Op maandag 10 januari 2022 11:32 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Wat denk je van die fancy minion-mondkapjes die ik heb besteld in 2020? Die mogen dan straks ineens niet meer![]()
(ja, ik weet het, er zit een ruimte in om zo'n medisch kapje in te stoppen, maar je ziet al aankomen dat zo'n overijverige BOA je alweer aan heeft gesproken omdat je mondkapje niet blauw is en als echte zolderkamerautist kan ik dat niet aan natuurlijk).
Daarover gesproken: hoe willen ze dat gaan checken? Ik had nog wat van die kruidvat-dingen liggen, heb net even gekeken maar dat zijn dus type-1 (die dan straks niet meer mogen). Uiterlijk zijn die echter niet van type-2 te onderscheiden, dus dat wordt nog een uitdaging dan.
Daarom lekt het ook steeds uit. Sterker nog, Schwab schrijft er zelfs boeken over.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:35 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Iemand had hier een paar dagen geleden al een goede post over: om dat te regelen, en geheim te houden, zouden zoveel partijen met elkaar in het geheim overeenstemming moeten bereiken zonder dat iemand iets uitlekt dat, als je even realistisch naar de wereld kijkt, je al weet dat dit gewoon niet kan.
Lockdown tot covid-19 compleet weg is.quote:
Wat voor dogmatische aannames heb je het over? Gebruik je woorden waarvan je niet weet wat ze betekenen?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:23 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Het is wel begrijpelijk dat je naar de conclusie redeneert dat de wetenschappelijke kant van het RIVM nog prima op orde is wanneer je tussen neus en lippen door met dit soort dogmatische aannames akkoord gaat.
Een open debat, waarbij als men zo graag vergelijkingen met andere landen wil maken, we ook wel even het volledige verhaal vertellen.quote:
Ja en door de strenge quarantaine- en testplicht. In België (en andere landen) is er die bijvoorbeeld niet voor gevaccineerden.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het wordt voornamelijk veroorzaakt door de omicronvariant die hartstikke besmettelijk is.
Ik vind dit zo'n mooi antwoord. Word er helemaal melig van.quote:
Hoezo? Je kan toch gewoon zeggen dat je de visie van het OMT snapt, maar gezien de impact op de maatschappij er niet voor kiest een maatregel volledig over te nemen, anders dan in zorginstellingen?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Hierbij zal het kabinet een zeer sterk verhaal moeten gaan hebben waarom ze het OMT advies gaan negeren en Ernst een strategie van acceptatie gaat hanteren.
Klopt. Maar lijkt men hier vaak te vergeten als er gewezen wordt naar het VK, waar zogenaamd alles koek en ei is ondanks dat alles open is.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van bewuste politieke keuzes. Qua ziekenhuizen is het corona über alles.
Inderdaad. En als de Tweede Kamer geen vaccinatieplicht wil, dan moeten het aantal bedden die beschikbaar zijn voor coronapatiënten worden beperkt zodat de normale zorg door kan gaan. Dat kan je doen door coronaziekenhuizen in te richten.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van bewuste politieke keuzes. Qua ziekenhuizen is het corona über alles.
Staat die zelfmaak-instructie van de overheid nog ergens bij ze online?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je dient het mondkapcertificaat maar op zak te hebben!
quote:Op maandag 10 januari 2022 11:37 schreef Netsplitter het volgende:
Lockdown tot covid-19 compleet weg is.
Meer besmettingen is meer ongevaccineerden die bereikt worden.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:34 schreef Nia het volgende:
Op ourwoldindata.org heb ik nu een overzicht voor me met een vierluik: New cases (per 1M), Hospital admissions (per 1M), Patiënts in ICU (per 1M) en New deaths (per 1M) Ik heb een flink aantal landen aangevinkt, waaronder ook Israël. Israël vind ik opvallend. Het land heeft inmiddels de vierde prikronde achter de rug, maar toch stijgt daar het aantal ziekenhuisopnamen na de kerstdagen. Kan iemand dat uitleggen?
De aanname dat de conclusie van een paper van het RIVM gelijk staat aan een wetenschappelijk gefundeerde waarheid.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:38 schreef speknek het volgende:
Wat voor dogmatische aannames heb je het over? Gebruik je woorden waarvan je niet weet wat ze betekenen?
Mondkapje als de gemeente het te druk vind in het park.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:41 schreef Morri2 het volgende:
Mondkapjes in drukke winkelstraten en in musea? Zijn/gaan die open dan?
Omicron waart hier inmiddels al een paar weken rond, maar onze ziekenhuisopnamen dalen zelfs. In Israël begon het aantal cases (ik neem aan ook met Omicron) rond dezelfde tijd als hier te stijgen.quote:
Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een open debat, waarbij als men zo graag vergelijkingen met andere landen wil maken, we ook wel even het volledige verhaal vertellen.
WIl je een religieuze of een medische reactie?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:34 schreef Nia het volgende:
Ja, maar je kunt de headlines dan al wel opschrijven.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:39 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan toch gewoon zeggen dat je de visie van het OMT snapt, maar gezien de impact op de maatschappij er niet voor kiest een maatregel volledig over te nemen, anders dan in zorginstellingen?
Omdat er nog veel onzeker is, verlengen we de lockdown met 4 weken, en een weegmoment over 3 weken.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:42 schreef capricia het volgende:
Maar wat verwacht je met de volgende parameters qua advies van het OMT:
- geen 2G
- geen vaccinatieplicht
- achterstand met boosteren
- scholen moeten open
Wat gaat het OMT dan adviseren tijdens een Omikron surge?
Dit kun je toch wel op je vingers natellen.
Ze kunnen toch ook de handdoek in de ring gooien? Het advies dat er nu ligt vind ik toch het equivalent van met een rol wc papier in de Maas gaan staan om de hoogwatergolf tegen te houden.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:42 schreef capricia het volgende:
- geen 2G
- geen vaccinatieplicht
- scholen moeten open
Je kan natuurlijk niet verwachten dat er logisch nagedacht wordt, hequote:Op maandag 10 januari 2022 11:42 schreef capricia het volgende:
- geen 2G
- geen vaccinatieplicht
- scholen moeten open
Wel ideaal met voorzeggen.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lesgeven met een mondkapje op
Die gasten zijn echt niet goed
Meer de vraag wanneer ze het advies weer laten varen. Want dat wordt nooit gezegd. Het is altijd een bepaald advies, maar nooit tot wanneer. Denk dat als je zegt 'maskers voor drukke winkelstraten tot ziekenhuizen en IC waarde X hebben' dat mensen denken 'prima'. Met dit potentieel tot het oneindige rekken gaan mensen met de hakken in het zand.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:41 schreef Morri2 het volgende:
Mondkapjes in drukke winkelstraten en in musea? Zijn/gaan die open dan?
quote:Op maandag 10 januari 2022 11:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet verwachten dat er logisch nagedacht wordt, he
quote:Op maandag 10 januari 2022 11:44 schreef Lurf het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook de handdoek in de ring gooien? Het advies dat er nu ligt vind ik toch het equivalent van met een rol wc papier in de Maas gaan staan om de hoogwatergolf tegen te houden.
Volgens mij kan alleen het kabinet nu besluiten om een andere strategie te gaan volgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:44 schreef Lurf het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook de handdoek in de ring gooien? Het advies dat er nu ligt vind ik toch het equivalent van met een rol wc papier in de Maas gaan staan om de hoogwatergolf tegen te houden.
Het zal mij ook niet verbazen als ze de sluiting gedeeltelijk opheffen en overal mondkapjes voor in de plaats adviseren.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet verwachten dat er logisch nagedacht wordt, he
Dat is hun werk dan ook niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:45 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgens mij kan alleen het kabinet nu besluiten om een andere strategie te gaan volgen.
Van het OMT hoeven we het niet te verwachten.
quote:Op maandag 10 januari 2022 11:42 schreef Nia het volgende:
[..]
Omicron waart hier inmiddels al een paar weken rond, maar onze ziekenhuisopnamen dalen zelfs. In Israël begon het aantal cases (ik neem aan ook met Omicron) rond dezelfde tijd als hier te stijgen.
Wat bedoel je met een religieuze reactie?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:42 schreef zoost het volgende:
[..]
WIl je een religieuze of een medische reactie?
Ja, als je alle andere zaken uitsluit dan blijft er weinig over.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Het zal mij ook niet verbazen als ze de sluiting gedeeltelijk opheffen en overal mondkapjes voor in de plaats adviseren.
De winst die geboekt worst qua ziekenhuisopnames en IC opnames wordt helaas deels teniet gedaan door het grote aantal besmettingen. Als je het aantal ziekenhuis opnames vergelijkt met de vorige keer dat men datzelfde aantal had (25 okt. 2021, 500 ziekenhuisopnames) dan zie je dat er nu ruim 3x minder IC opnames zijn maar wel 20x hogere besmettingsaantallen dan toen.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:34 schreef Nia het volgende:
Ja mooi hè. Je klemt het OMT zo in met 'dit gaan we niet doen, en dat kan niet, maar dat moet wel open', wat is uw advies?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, als je alle andere zaken uitsluit dan blijft er weinig over.
Het OMT mag ook eigenhandig adviseren, hè. Die zijn niet verplicht uitsluitend te reageren op de vragen vanuit VWS.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja mooi hè. Je klemt het OMT zo in met 'dit gaan we niet doen, en dat kan niet, maar dat moet wel open', wat is uw advies?
Dat is toch met alle adviezen de laatste tijd, de vraagstelling is zo enorm sturend, dat ze bijna wel moeten.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja mooi hè. Je klemt het OMT zo in met 'dit gaan we niet doen, en dat kan niet, maar dat moet wel open', wat is uw advies?
OMT adviseert het kabinet wat te doen en hoe om te gaan met de 'uitbraak'. Dus ergens klopt deze zeer beperkte 'is not my jerb' ook weer niet.quote:
als een echte Thierryquote:Op maandag 10 januari 2022 11:56 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
15x meer dodenMaar wel alles open. Vrijheid blijheid
Mondkapjes uiteraard. Want die helpen zoals we ook zien in andere landenquote:Op maandag 10 januari 2022 11:42 schreef capricia het volgende:
- geen 2G
- geen vaccinatieplicht
- scholen moeten open
Als het aan de witte jassen ligt, zitten we met gasmaskers op voor de tv terwijl onze voordeuren zijn dichtgelast.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, als je alle andere zaken uitsluit dan blijft er weinig over.
Mjah, echt.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:57 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mondkapjes uiteraard. Want die helpen zoals we ook zien in andere landen
Maar wel een dode André van Duinquote:Op maandag 10 januari 2022 11:56 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
15x meer dodenMaar wel alles open. Vrijheid blijheid
Opsporing verzocht gaat het lastig krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:55 schreef Nia het volgende:
Ik vind een eventuele mondkapjesplicht in de buitenlucht zeer verwerpelijk. Het blijft verschrikkelijk om te zien hoe gezichten van mensen verdwijnen achter zo'n lap stof. Zeker als men ook nog een zonnebril draagt.
Dit is meer een epistemologische kwestie, maar over het algemeen worden de conclusies van een wetenschappelijke studie inderdaad gezien als een wetenschappelijk gefundeerde waarheid.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:41 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
De aanname dat de conclusie van een paper van het RIVM gelijk staat aan een wetenschappelijk gefundeerde waarheid.
Het gemiddelde besluit van een groep nono's is vaak beter dan het besluit van een enkele specialist.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:59 schreef mazaru het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat het Fok! OMT geen reet te vertellen heeft. Hoewel het wel goed zou zijn tegen de overbevolking en het pensioentekort in Nederland als er naar de Fok!kers zou worden geluisterd
quote:Op maandag 10 januari 2022 12:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het gemiddelde besluit van een groep nono's is vaak beter dan het besluit van een enkele specialist.
Ik heb hier in de afgelopen 2 jaar meer realisme gelezen dan uberhaupt uit de mond van het omt-kabinet is gekomen.
Ja, maar in het bijzonder die van het RIVM, of niet? Zoveel blijkt namelijk uit de gevolgtrekking die je hanteerde en het daarbij weglaten van de notie dat er studies zijn waaruit het tegenovergestelde geconcludeerd wordt.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:00 schreef speknek het volgende:
Dit is meer een epistemologische kwestie, maar over het algemeen worden de conclusies van een wetenschappelijke studie inderdaad gezien als een wetenschappelijk gefundeerde waarheid.
Misschien.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:02 schreef DonDruiper het volgende:
Maar betekent die verscherping van de mondkapjes maatregelen, dat dan dus aan de andere kant ook weer alles open gaat?
Mja komt dat niet omdat je de posts eruit pikt die je liggenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:01 schreef Red_85 het volgende:
Het gemiddelde besluit van een groep nono's is vaak beter dan het besluit van een enkele specialist.
Ik heb hier in de afgelopen 2 jaar meer realisme gelezen dan uberhaupt uit de mond van het omt-kabinet is gekomen.
Ik ben bang dat dat nog een brug te ver isquote:Op maandag 10 januari 2022 12:02 schreef DonDruiper het volgende:
Maar betekent die verscherping van de mondkapjes maatregelen, dat dan dus aan de andere kant ook weer alles open gaat?
De echte strijdersquote:Op maandag 10 januari 2022 12:03 schreef Nia het volgende:
Kijk die statiefoto met Rutte IV toch es. Wat een lachwekkende vertoning.
Zijn teflon gaat ons redden in de donkere dagenquote:Op maandag 10 januari 2022 12:03 schreef Nia het volgende:
Kijk die statiefoto met Rutte IV toch es. Wat een lachwekkende vertoning.
Zal best.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik weet zeker dat er heel veel doden zouden zijn gevallen als we hadden gedaan wat hier geadviseerd werd door het merendeel.
Met een pandemie die vrij door het land kan razen? Ik weet het niet hoor.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zal best.
De algemene gemoedstoestand van het land had er een stuk beter voor gestaan.
Ook van de mensen die hier posten waar ik het gewoonweg niet mee eens ben. Dat is 'het gemiddelde van het besluit'.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:03 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Mja komt dat niet omdat je de posts eruit pikt die je liggen
Geloof je het zelf? Als ze linksom gaan wordt er geroepen dat ze rechtsom hadden moeten gaan en andersom ook.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zal best.
De algemene gemoedstoestand van het land had er een stuk beter voor gestaan.
Jep. Nergens te lezen dat de retail, sport en horeca weer open kan.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:03 schreef josja het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat nog een brug te ver isVolgende stap, zo ergens in april.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |