Ja dat werkt alleen bij verzwaringen natuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.noordhollands(...)ferral&utm_content=/
[..]
Kijk, en daar komt hij alweer langs! Het in andere landen-argument.
Ja, maar in Denemarken rijzen ze niet de pan uit. In het VK zijn ze alweer omlaag aan het gaan. De besmettingen zijn in het VK alweer aan het dalen.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je opname kunt voorkomen en zeker 50 a 60 procent minder IC opnames, dan heb je defacto je IC capaciteit voor coronapatienten verdubbeld.
Eens dat we over Omikron nog te weinig gegevens hebben. Maar in de VS rijzen de opnamens de pan uit. Hoogste ooit, momenteel. Vooral waar de vaccinatiegraad lager is.
Kun je nagaan hoeveel kosten dat zou besparen. Al is dat in deze crisis niet echt een argument, lijkt wel.quote:
Inderdaad, we kunnen toch gewoon kijken naar het gidsland VK, waar ze tenminste wél een visie hebben?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Parttimers fulltime, meer loon, spoedcurcus, denken in oplossingen + lange termijn visie:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Ernst hoeven we ook niet te vrezen voor een avondklok.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:28 schreef Elan het volgende:
Wel grappig eigenlijk nog geen anderhalf jaar geleden beschouwde het OMT het nut van mondkapjes als onbewezen.
Natuurlijk, maar mensen die niet al onder behandeling staan en die vanwege corona in het ziekenhuis belanden die stuur je naar het coronaziekenhuis.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan krijg je nog steeds mensen binnen die besmet zijn
Is er ook wel eens een week zonder storingenquote:Lange wachttijden voor prik en test bij GGD Limburg-Noord door storing
De GGD Limburg-Noord heeft te kampen met een computerstoring. Daardoor moeten mensen die een vaccinatie of coronatest willen, mogelijk langer in de wachtrij staan op de locaties van de GGD.
Het registreren van het testen en vaccineren moet nu handmatig gebeuren. "Dit leidt tot langere wachttijden op onze vaccinatie- en testlocaties", aldus de GGD. Het is niet bekend of dit probleem ook bij andere GGD's speelt.
Ook bij de GGD Brabant-Zuidoost zijn lange wachtrijen voor de boosterprikken. Volgens die GGD komt dat omdat mensen te vroeg aanwezig zijn waardoor de wachttijden oplopen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)anjin-deels-gesloten
Dit zeggen ze erover,quote:Op maandag 10 januari 2022 11:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Even terugkijkend naar de cijfers van de afgelopen anderhalve maand, hadden wij wel een harde lockdown nodig? Zo ja, waarom? Er is één heel groot verschil tussen Nederland en veel van die andere landen, wij hebben veel minder mogelijkheden om (tijdelijke) pieken op te vangen vanwege ons "efficiënte" zorgapparaat. En natuurlijk dat we een maand te laten waren met het boosteren van de risicogroepen.
Een paar dagen geleden waren er toch berichten dat zorgpersoneel daar helemaal niet op zat te wachten, dat zij niet elke dag en de hele dag hetzelfde willen doen? Nu een coronaziekenhuis opzetten gaat er denk ik alleen maar voor zorgen dat de uitstroom van personeel nog sneller gaat.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar mensen die niet al onder behandeling staan en die vanwege corona in het ziekenhuis belanden die stuur je naar het coronaziekenhuis.
Naar het Malieveld!!!!quote:Op maandag 10 januari 2022 11:30 schreef Questular het volgende:
Flikker maar even op met je mondmasker
Wel voor een wappieklok? #dtvquote:Op maandag 10 januari 2022 11:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met Ernst hoeven we ook niet te vrezen voor een avondklok.
Was dat niet vooral Jaap?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:28 schreef Elan het volgende:
Wel grappig eigenlijk nog geen anderhalf jaar geleden beschouwde het OMT het nut van mondkapjes als onbewezen.
Tja ICT mag bij de overheid niks kosten.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er ook wel eens een week zonder storingen
Zet het leger/reservisten/weetikveel maar in.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden waren er toch berichten dat zorgpersoneel daar helemaal niet op zat te wachten, dat zij niet elke dag en de hele dag hetzelfde willen doen? Nu een coronaziekenhuis opzetten gaat er denk ik alleen maar voor zorgen dat de uitstroom van personeel nog sneller gaat.
Wat denk je van die fancy minion-mondkapjes die ik heb besteld in 2020? Die mogen dan straks ineens niet meerquote:Op maandag 10 januari 2022 11:22 schreef Kickinalfa het volgende:
Daarnaast heeft ieder masker een
beperkte draagduur (3 à 4 uur) en zal de werking ervan evenredig teruglopen
naarmate de stof meer verzadigd raakt met ademvocht.
Dus mijn mondkapje wat sinds de zomer in mijn zak zit is niet meer goed
Klap in mijn gezicht.
Misschien kunnen ze rouleren met personeel van andere vestigingen? Het zou wel een meer structurele oplossing zijn, zodat we niet elke keer in de paniekstand hoeven.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden waren er toch berichten dat zorgpersoneel daar helemaal niet op zat te wachten, dat zij niet elke dag en de hele dag hetzelfde willen doen? Nu een coronaziekenhuis opzetten gaat er denk ik alleen maar voor zorgen dat de uitstroom van personeel nog sneller gaat.
Is dat niet hetzelfde als werken in een haartransplantatie kliniek? Ik weet niet of daar personeelstekort is maar vaak is het een kwestie van voldoende centjes meebrengen.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
En dan zijn mensen bang voor 5G-chips terwijl ze een simpel registratiesysteem niet eens fatsoenlijk kunnen laten draaienquote:Op maandag 10 januari 2022 11:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Tja ICT mag bij de overheid niks kosten.
Ze wilden geen aparte corona-afdelingen meer vanwege de stress en de eentonigheid.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |