SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
soms kun je beter even niets zeggen en dat doe ik nu ookquote:
Te laat, je zei Top TTquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms kun je beter even niets zeggen en dat doe ik nu ook
serkan, sezjan, serjun, sergan, sergean, allemaal dezelfde.quote:
nee die gaat eruitquote:
Niet zo vreemd. Ik lig ook liever met haar onder het dekbed dan met corona.quote:
Heb dat gevoel ook. ik heb al mijn paar favorietjes maar aan niemand stoor ik me echt zoals bij Jerrel of Nathaliequote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Het enige dat ik tot nu toe heb gezien zijn een paar tv-uitzendingen, maar wat wel typisch is: ik heb nog aan niemand echt de pest. Al vond ik Grace in de openingsuitzending wel behoorlijk irritant.
of ze mogen beiden blijven, dat hoop ik nog steedsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die gaat eruit
anders hadden we heel veel Kristof gezien
Dat zou echt weer heel nep zijn, maar wel typisch BB.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:41 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
of ze mogen beide blijven, dat hoop ik nog steeds
Met een zwarte stemquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zou echt weer heel nep zijn, maar wel typisch BB.
Ik zag een rode screen zonder dat er iets gebeurde. Maar zal alleen op play4 zijn danquote:
Ik droom nog weleens van die twee als ik zwaar getafeld heb.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb dat gevoel ook. ik heb al mijn paar favorietjes maar aan niemand stoor ik me echt zoals bij Jerrel of Nathalie
je zit er midden inquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe lang nog dat wat we al weten herhalingen...
Waar blijft die Storm, die we moeten overleven...
Uhuh. Net als elke vrouw wiens vibrator er bij de check op schiphol wordt uitgevist.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
Kitty zegt net dat er tijdens de eerste uitzending toen zij naar binnen ging, er een condoom uit haar koffer werd gehaald en grapje over werd gemaakt maar Kitty had die er niet in gedaan zegt ze net, dus de productie gedaan of zo.
jaja... het is gewoon een oude snoeperd die op jacht isquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
Kitty zegt net dat er tijdens de eerste uitzending toen zij naar binnen ging, er een condoom uit haar koffer werd gehaald en grapje over werd gemaakt maar Kitty had die er niet in gedaan zegt ze net, dus de productie gedaan of zo.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:42 schreef mario390 het volgende:
dat klopt toch helemal niet
dat grace weg sercan huilte
bringen ze weer alles in
foute positie![]()
Ik vind het sowieso onzin om er de eerste twee weken iemand uit te smijten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:41 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
of ze mogen beiden blijven, dat hoop ik nog steeds
De bewoner die moet vertrekken graagquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
we mogen beslissen wie er boodschappen mag doen
Hell yeahhquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uhuh. Net als elke vrouw wiens vibrator er bij de check op schiphol wordt uitgevist.
"Oh... hihihihihihihihi dat is niet van mij hooorrrrrrr"![]()
Kitty hoopte gewoon dat een lekkere vent dat roze pakje van d'r kont zou scheuren.
broccoli en kipquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:45 schreef Benny het volgende:
We mogen de boodschapper kiezen__________!
je bedoelt wie bestellen werd?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:46 schreef Kinga het volgende:
Kitty juist NIET de boodschappen laten doen nu.
Weeeeeeeeeeeelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:46 schreef Kinga het volgende:
Kitty juist NIET de boodschappen laten doen nu.
ah,ik zie het.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
BoodschappeRRRRR
niet boodschappennnnnn
geeft niksquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ah,ik zie het.gaat niet goed met mij
Saai publlek danquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wedden dat het publiek Kitty gaat kiezen
Gracequote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:47 schreef Whuzz het volgende:
Wie laten we dan de boodschappen doen? Dimitri?
Ze heeft niet wat anders en ze spelen er simpel op in..logisch tochquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:46 schreef Whuzz het volgende:
Oh. Die heeft een roze kittypak aan. Dan weten we nu dus zeker dat kitty dat pak expres de hele tijd aan heeft.
Vooropgezet mediageil spelletje dus.
Ja hoor, geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:48 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ze heeft niet wat anders en ze spelen er simpel op in..logisch toch
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
wat een domme opmerking van Peter over Djokovic
nog 5 minutenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
Waarom deze praatjes nog, stembussen waren toch al dicht?
inderdaad, dit valt toch als #TeamKitty simpel te regelen in een weekquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:48 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Om extra drama te maken. Kijk hoe ze allemaal graag willen dat ze blijven. Boehoehoequote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
Lijkt me in haar geval dan toch wishful thinking. Wie stelt zich daarvoor kandidaat?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uhuh. Net als elke vrouw wiens vibrator er bij de check op schiphol wordt uitgevist.
"Oh... hihihihihihihihi dat is niet van mij hooorrrrrrr"![]()
Kitty hoopte gewoon dat een lekkere vent dat roze pakje van d'r kont zou scheuren.
Notaris moet nog controlerenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt me in haar geval dan toch wishful thinking. Wie stelt zich daarvoor kandidaat?
Als je die op haar kont slaat komen de vliegen uit haar neusgaten.
dan is het programma af bedoel ikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
20:45u stond op de site. Beetje jammer weer
Redden wat er te redden valtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:48 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dat loopt kennelijk ook uitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is het programma af bedoel ik
Eens. laat die gast gewoon tennissen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
wat een domme opmerking van Peter over Djokovic
Allemaal naar bed.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef engine het volgende:
Ben benieuwd of er na de uitzending nog wat gebeurd.
ze willen nog een paar Sercan blijft stemmen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
quote:
Kan je nagaan net zulke fanatieke fans als bij Jill. Dit was allemaal al klaar voor het programma begon.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
Die LuL heeft ook roze aan.. KitteKut Aanhang... beschamende vertoning
[ afbeelding ]
Big Brother brengt ons helemaal in de warquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
dat hadden ze vorig jaar nooooiittttt
ik weet hetquote:
Ik niet ik verwacht weer een week van nix , deze afgelopen week was ook al niets dan opgekopte Nix&Luchtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef engine het volgende:
Ben benieuwd of er na de uitzending nog wat gebeurd.
dat dacht ik dus ook!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan je nagaan net zulke fanatieke fans als bij Jill. Dit was allemaal al klaar voor het programma begon.
Meen je dit echt of is het sarcastisch bedoeldquote:
https://www.smulweb.nl/recepten/968874/Broccoli-in-witte-wijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het
ze krijgen een flesje rijstwijn
Ja eens. Eerste kwartier was minder maar ik vind dit wel prima. Zeker met live beelden tijdens reclame.quote:
misschien wordt Benny een dagje ouderquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Meen je dit echt of is het sarcastisch bedoeld
Gesprekjes met de bewoners lopen vlotter dan vorig jaarquote:
Benny is al 70?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wordt Benny een dagje ouder
Ja, nog stroever kon ook moeilijkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:55 schreef Hunter het volgende:
[..]
Gesprekjes met de bewoners lopen vlotter dan vorig jaar
Broccoli likeurquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het
ze krijgen een flesje rijstwijn
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze weten niet wat decolleté betekent?
Eensch.. niks aan zoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik vind het een grote faal de liveuitzending lijkt wel weekoverzicht
Elke dag weerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wordt Benny een dagje ouder
tjeeezzzquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb op 'm gestemd, dus die gaat
Ik heb soms van die dagenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
tjeeezzz
D.
mind blown vandaag
al die wijsheden
Nee hoor, zijn allemaal nieuwe beelden. Ze trekken de beelden door op zaterdag dan hoeven ze op maandag niet helemaal in te halen van wat er op vrijdag en in het weekend gebeurd is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Stel je er maar niks van voor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
drank er in
zijn echt niet allemaal nieuwe beeldenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn allemaal nieuwe beelden. Ze trekken de beelden door op zaterdag dan hoeven ze op maandag niet helemaal in te halen van wat er op vrijdag en in het weekend gebeurd is.
ik hoop met je meequote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop wel dat ze die 2 ontmaskeren. Dan wordt het nog wat.
Oh ze is al terugquote:
je blijft soms hoop houdenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Stel je er maar niks van voor.
Waar zijn de tijden gebleven dat het halve kot in een zwaar delirium verkeerde .
Ga even snel plassen meid. t'is nu reklame. glaasje water drinken, diep ademhalen.quote:
Hoop dat Joliene binnenkort uitlegt wat dat precies is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze weten niet wat decolleté betekent?
Jij weet wel beter na 23 jaar RLS.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb op 'm gestemd, dus die gaat
laat ze zelf broccoli moonshine brouwenquote:
Vindt het helemaal een grote faal met deze nominatie.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:59 schreef engine het volgende:
Was een kwartier geleden al maar nu de BOEM
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:58 schreef mario390 het volgende:
de stream zo zacht de geluid en als zich de
2 conjos melden de hele lawaii
Dan kan je beter een kopje sennapeulenthee nemen.quote:
Nu boeit het toch niet meer. Kristof mag blijven dus die zal niet ineens herrie gaan schoppen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:01 schreef Whuzz het volgende:
"En Salar, ben jij blij nu degene die jij hebt genomineerd is vertrokken?"
Maar grees wel. Die geilde op Sercan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nu boeit het toch niet meer. Kristof mag blijven dus die zal niet ineens herrie gaan schoppen.
En 10 dagen quarantainequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:02 schreef Pjotr1953 het volgende:
Nou een hele week in het BBhuis gezeten en nu wegwezen.
Nogmaals, je hoeft niet te kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:02 schreef Kinga het volgende:
En ze weten nog steeds niet door wie ze uberhaupt genomineerd waren?! BB wat een amateur ben je. Jesus fucking christ. Daar had je mooie beelden kunnen maken, en je laat het liggen. Echt belachelijk.
Precies dit. Die bekendmaking boeit geen fuck meer. Zeker omdat ze ook nog geld in de pot hebben verdiend.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nu boeit het toch niet meer. Kristof mag blijven dus die zal niet ineens herrie gaan schoppen.
Dit is nog steeds een geheime opdracht voor 2500quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:02 schreef Kinga het volgende:
En ze weten nog steeds niet door wie ze uberhaupt genomineerd waren?! BB wat een amateur ben je. Jesus fucking christ. Daar had je mooie beelden kunnen maken, en je laat het liggen. Echt belachelijk.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Serkan zat langer in quarantaine dan in het huis
Komt nog wel rustig maarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:02 schreef Kinga het volgende:
Hooguit wat geroddel maar dit is geen bom meer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Precies dit. Die bekendmaking boeit geen fuck meer. Zeker omdat ze ook nog geld in de pot hebben verdiend.
Weet niet of Mario dat kan betalenquote:
Dat jij een dikke discount krijgt betekent niet dat dat voor iederen geldtquote:
Oostenrijkse prijzen zijn anders dan de NL'sequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kop je hele huis hoor vriend
nougateter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |