Nee hoor, zijn allemaal nieuwe beelden. Ze trekken de beelden door op zaterdag dan hoeven ze op maandag niet helemaal in te halen van wat er op vrijdag en in het weekend gebeurd is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik vind het een grote faal de liveuitzending lijkt wel weekoverzicht
Stel je er maar niks van voor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
drank er in
zijn echt niet allemaal nieuwe beeldenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn allemaal nieuwe beelden. Ze trekken de beelden door op zaterdag dan hoeven ze op maandag niet helemaal in te halen van wat er op vrijdag en in het weekend gebeurd is.
ik hoop met je meequote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop wel dat ze die 2 ontmaskeren. Dan wordt het nog wat.
Oh ze is al terugquote:
je blijft soms hoop houdenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Stel je er maar niks van voor.
Waar zijn de tijden gebleven dat het halve kot in een zwaar delirium verkeerde .
Ga even snel plassen meid. t'is nu reklame. glaasje water drinken, diep ademhalen.quote:
Hoop dat Joliene binnenkort uitlegt wat dat precies is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze weten niet wat decolleté betekent?
Jij weet wel beter na 23 jaar RLS.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb op 'm gestemd, dus die gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |