Ja hoor, geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:48 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ze heeft niet wat anders en ze spelen er simpel op in..logisch toch
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
wat een domme opmerking van Peter over Djokovic
nog 5 minutenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
Waarom deze praatjes nog, stembussen waren toch al dicht?
inderdaad, dit valt toch als #TeamKitty simpel te regelen in een weekquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:48 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Om extra drama te maken. Kijk hoe ze allemaal graag willen dat ze blijven. Boehoehoequote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
Lijkt me in haar geval dan toch wishful thinking. Wie stelt zich daarvoor kandidaat?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uhuh. Net als elke vrouw wiens vibrator er bij de check op schiphol wordt uitgevist.
"Oh... hihihihihihihihi dat is niet van mij hooorrrrrrr"![]()
Kitty hoopte gewoon dat een lekkere vent dat roze pakje van d'r kont zou scheuren.
Notaris moet nog controlerenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt me in haar geval dan toch wishful thinking. Wie stelt zich daarvoor kandidaat?
Als je die op haar kont slaat komen de vliegen uit haar neusgaten.
dan is het programma af bedoel ikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
20:45u stond op de site. Beetje jammer weer
Redden wat er te redden valtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:48 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dat loopt kennelijk ook uitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is het programma af bedoel ik
Eens. laat die gast gewoon tennissen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
wat een domme opmerking van Peter over Djokovic
quote:
Allemaal naar bed.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef engine het volgende:
Ben benieuwd of er na de uitzending nog wat gebeurd.
ze willen nog een paar Sercan blijft stemmen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:50 schreef D. het volgende:
quote:
Kan je nagaan net zulke fanatieke fans als bij Jill. Dit was allemaal al klaar voor het programma begon.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
Die LuL heeft ook roze aan.. KitteKut Aanhang... beschamende vertoning
[ afbeelding ]
Big Brother brengt ons helemaal in de warquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
dat hadden ze vorig jaar nooooiittttt
ik weet hetquote:
Ik niet ik verwacht weer een week van nix , deze afgelopen week was ook al niets dan opgekopte Nix&Luchtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef engine het volgende:
Ben benieuwd of er na de uitzending nog wat gebeurd.
dat dacht ik dus ook!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan je nagaan net zulke fanatieke fans als bij Jill. Dit was allemaal al klaar voor het programma begon.
Meen je dit echt of is het sarcastisch bedoeldquote:
https://www.smulweb.nl/recepten/968874/Broccoli-in-witte-wijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het
ze krijgen een flesje rijstwijn
Ja eens. Eerste kwartier was minder maar ik vind dit wel prima. Zeker met live beelden tijdens reclame.quote:
misschien wordt Benny een dagje ouderquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Meen je dit echt of is het sarcastisch bedoeld
Gesprekjes met de bewoners lopen vlotter dan vorig jaarquote:
Benny is al 70?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wordt Benny een dagje ouder
jep Benny wordt een dagje ouderquote:
Ja, nog stroever kon ook moeilijkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:55 schreef Hunter het volgende:
[..]
Gesprekjes met de bewoners lopen vlotter dan vorig jaar
Broccoli likeurquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het
ze krijgen een flesje rijstwijn
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze weten niet wat decolleté betekent?
Eensch.. niks aan zoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik vind het een grote faal de liveuitzending lijkt wel weekoverzicht
Elke dag weerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wordt Benny een dagje ouder
tjeeezzzquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb op 'm gestemd, dus die gaat
Ik heb soms van die dagenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
tjeeezzz
D.
mind blown vandaag
al die wijsheden
Nee hoor, zijn allemaal nieuwe beelden. Ze trekken de beelden door op zaterdag dan hoeven ze op maandag niet helemaal in te halen van wat er op vrijdag en in het weekend gebeurd is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik vind het een grote faal de liveuitzending lijkt wel weekoverzicht
Stel je er maar niks van voor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
drank er in
zijn echt niet allemaal nieuwe beeldenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn allemaal nieuwe beelden. Ze trekken de beelden door op zaterdag dan hoeven ze op maandag niet helemaal in te halen van wat er op vrijdag en in het weekend gebeurd is.
ik hoop met je meequote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop wel dat ze die 2 ontmaskeren. Dan wordt het nog wat.
Oh ze is al terugquote:
je blijft soms hoop houdenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Stel je er maar niks van voor.
Waar zijn de tijden gebleven dat het halve kot in een zwaar delirium verkeerde .
Ga even snel plassen meid. t'is nu reklame. glaasje water drinken, diep ademhalen.quote:
Hoop dat Joliene binnenkort uitlegt wat dat precies is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze weten niet wat decolleté betekent?
Jij weet wel beter na 23 jaar RLS.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb op 'm gestemd, dus die gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |