SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
soms kun je beter even niets zeggen en dat doe ik nu ookquote:
Te laat, je zei Top TTquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
soms kun je beter even niets zeggen en dat doe ik nu ook
serkan, sezjan, serjun, sergan, sergean, allemaal dezelfde.quote:
nee die gaat eruitquote:
Niet zo vreemd. Ik lig ook liever met haar onder het dekbed dan met corona.quote:
Heb dat gevoel ook. ik heb al mijn paar favorietjes maar aan niemand stoor ik me echt zoals bij Jerrel of Nathaliequote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Het enige dat ik tot nu toe heb gezien zijn een paar tv-uitzendingen, maar wat wel typisch is: ik heb nog aan niemand echt de pest. Al vond ik Grace in de openingsuitzending wel behoorlijk irritant.
of ze mogen beiden blijven, dat hoop ik nog steedsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die gaat eruit
anders hadden we heel veel Kristof gezien
Dat zou echt weer heel nep zijn, maar wel typisch BB.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:41 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
of ze mogen beide blijven, dat hoop ik nog steeds
Met een zwarte stemquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zou echt weer heel nep zijn, maar wel typisch BB.
Ik zag een rode screen zonder dat er iets gebeurde. Maar zal alleen op play4 zijn danquote:
Ik droom nog weleens van die twee als ik zwaar getafeld heb.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb dat gevoel ook. ik heb al mijn paar favorietjes maar aan niemand stoor ik me echt zoals bij Jerrel of Nathalie
je zit er midden inquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe lang nog dat wat we al weten herhalingen...
Waar blijft die Storm, die we moeten overleven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |