Voorlopig moet je er 5 nemen, en dat is dan vooralsnog het minimale.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mja, beetje onzin vertellen over het vaccin maakt je punt niet sterker..
Wat probeer ik goed te praten?quote:Op zondag 9 januari 2022 11:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, zo probeer je het goed te praten..
Geweld tegen homo's? Hier heb ik het niet over.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, zo probeer je het goed te praten..
Snap nu ook waarom je zo fel bent over vermeend geweld tegen homo's...
Dit argument wordt niet gemaakt. Probeer het eens zonder stropoppen.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:42 schreef Wantie het volgende:
Is natuurlijk ook maar linksig gejammer.
Maar o wee als de ME ingrijpt bij een anticorona demonstratie.
Dan opeens moeten al die minderheden die zich gediscrimineerd voelen op de barricades om de arme antivaxxers te steunen...
Want dat is natuurlijk geen linksig gejammer...
De vraag is of je kunt spreken over een gesprek als de tegenpartij niet in staat is informatie op waarde te schatten zonder goedkeuring van de Gezalfde FactCheck.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mja, ik heb nou niet het idee dat je mij in mijn waarde laat omdat ik een andere mening heb..
En dat kinderachtige 'jullie zijn dom en ik weet het beter' is niet alleen van toepassing op degenen die het met jou oneens zouden zijn.
Verder vind ik het raar dat je alleen met gelijkgestemden in gesprek wilt..
Ja inderdaad, 5 spuiten in nog geen anderhalf jaar tijd? Dat ze het allemaal in zo'n korte tijd in elkaar kunnen flansen en dat spuit je zomaar je lijf in? Brrrr...quote:Op zondag 9 januari 2022 12:12 schreef KNAK het volgende:
[..]
Voorlopig moet je er 5 nemen, en dat is dan vooralsnog het minimale.
Van 1 á 2 naar 5.
Dit verdedigen is pas onzin
Ben je klaar met kissebissen? In dat geval:quote:Op zondag 9 januari 2022 12:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat probeer ik goed te praten?
[..]
Geweld tegen homo's? Hier heb ik het niet over.
[..]
Dit argument wordt niet gemaakt. Probeer het eens zonder stropoppen.
Of trek je je keutel in?quote:
Waar haal je die 38% vandaan?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja inderdaad, 5 spuiten in nog geen anderhalf jaar tijd? Dat ze het allemaal in zo'n korte tijd in elkaar kunnen flansen en dat spuit je zomaar je lijf in? Brrrr...
38% Geboosterd tot nu toe, de animo is dus niet zo groot als ze ons willen laten geloven. Daarom komen ze vrijdag weer met de fabeltjeskrant om nog wat meer druk op burgers te zetten en te manipuleren.
Dat weet je pas als je dat onderzoekt.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
N=1 en ze zeggen zelf.. In de gaten houden, meer niet.
Wss gewoon een zeldzame bijwerking.
Van de officiële cijfers van het RIVMquote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 12:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben je klaar met kissebissen? In dat geval:
[..]
Of trek je je keutel in?
quote:Op zondag 7 juni 2020 14:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een achterlijke analogie. Als ik jou consequent gigantisch treiter, dan is het een logisch gevolg dat jij mij een keer op m'n bek slaat.
Is dat goed te praten? NEE. Is dat wellicht een logisch gevolg? JA.
Wel liev dat je solidair bent met de coronademonstratiesquote:Op zondag 7 juni 2020 19:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het structureel negeren van grote groepen mensen die ernstig ontevreden zijn over iets, dat leidt onherroepelijk tot problemen.
Jupquote:
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/vaccinatiesquote:Opkomst boosterprik
38,0%
Percentage van de bevolking van 18 jaar en ouder (geboren in 2003 en eerder) dat volledig gevaccineerd is én een boosterprik gehad heeft tegen COVID-19.
Waarde van woensdag 5 januari. Deze waarde wordt twee keer per week bijgewerkt · Bron: RIVM
Nee hoor, ik vraag mij vooral af wat je nu precies wilt. Of denk je soms dat ik alle posts die ik voorbij zie komen ga boomarken?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben je klaar met kissebissen? In dat geval:
[..]
Of trek je je keutel in?
Met andere woorden: je lult maar wat. Want weet je? Ik heb me in dat hele geneuzel over BLM-demomonstraties in Nederland niet gemengd omdat ik dat voor het grootste deel onzin vind. Dus de reacties waarvan jij denkt ze voorbij hebben te zien komen komen... die zijn er in het geheel niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vraag mij vooral af wat je nu precies wilt. Of denk je soms dat ik alle posts die ik voorbij zie komen ga boomarken?
Ik begrijp ook heel goed dat mensen gigantisch ontevreden zijn, en als je opgelet hebt dan weet je ook dat ik me geregeld uitgesproken heb tegen dat hele QR-gebeuren.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:39 schreef Grems het volgende:
[..]
[..]
Wel liev dat je solidair bent met de coronademonstraties
Wat doe je op een discussie forum als je niet wilt discussieren? Waarom verspreiden jullie zo graag valse informatie en waarom worden jullie er boos over als je daar op gewezen wordt? Wat is jullie agenda?quote:Op zondag 9 januari 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom sommige mensen hier posten..
Als je het allemaal zo’n onzin vind
Ga dan lekker in Cor posten.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn. Maar laat anderen ten minste eens in hun waarde!
Hou op met dat kinderachtige jullie zijn dom en ik weet het beter
Dus de animo is even groot als de RIVM ons wil doen geloven?quote:
Dat is meer jouw interpretatie nu. Wat ik stelde klopt geheel. Jij stond, als een echte social justice strijder, op heetgebakerde wijze vooraan om het BLM/politiegeweld/racisme narratief te verdedigen. Ik ga nu echt niet allerlei topics (waarvan de nodige posts trouwens zijn verwijderd) zitten doorspitten om daar bewijzen van te zoeken. Je weet denk ik heel goed waar ik het over heb. En dat is verder natuurlijk ook geen schande dat dit je mening was op dat moment. Maar dit creëert wel een duidelijk verschil met de wijze waarop je nu over politiegeweld lijkt te spreken, namelijk meer met een bagatelliserende toon. En dit contrast benoem ik.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met andere woorden: je lult maar wat. Want weet je? Ik heb me in dat hele geneuzel over BLM-demomonstraties in Nederland niet gemengd omdat ik dat voor het grootste deel onzin vind. Dus de reacties waarvan jij denkt ze voorbij hebben te zien komen komen... die zijn er in het geheel niet.
Waarom spreek je in de jullie vorm? Over welke valse informatie heb je het en dan alsnog, als iemand hier valse informatie post betekent dat dan automatisch dat iedereen die hier post daar achter zou staan ofzo?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:49 schreef The_End het volgende:
[..]
Wat doe je op een discussie forum als je niet wilt discussieren? Waarom verspreiden jullie zo graag valse informatie en waarom worden jullie er boos over als je daar op gewezen wordt? Wat is jullie agenda?
Hou toch op man. De politie in de VS en in de politie in Nederland zijn twee heel verschillende zaken. Over institutioneel racisme bij de Nederlandse politie heb ik me nooit uitgelaten, dus je praat gewoon poep.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is meer jouw interpretatie nu. Wat ik stelde klopt geheel. Jij stond, als een echte social justice strijder, op heetgebakerde wijze vooraan om het BLM/politiegeweld/racisme narratief te verdedigen. Ik ga nu echt niet allerlei topics (waarvan de nodige posts trouwens zijn verwijderd) zitten doorspitten om daar bewijzen van te zoeken. Je weet denk ik heel goed waar ik het over heb. En dat is verder natuurlijk ook geen schande dat dit je mening was op dat moment. Maar dit creëert wel een duidelijk verschil met de wijze waarop je nu over politiegeweld lijkt te spreken, namelijk meer met een bagatelliserende toon. En dit contrast benoem ik.
Omdat ik het tegen de BNWers heb. Als jullie het er niet mee eens zijn, waarom krijg ik dan van niemand die reactie? NeeoftochJa post bewust desinformatie en NIEMAND van de BNWers valt erover.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:00 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Waarom spreek je in de jullie vorm? Over welke valse informatie heb je het en dan alsnog, als iemand hier valse informatie post betekent dat dan automatisch dat iedereen die hier post daar achter zou staan ofzo?
Ik kan ook wel even naar COR gaan en daar de 'valse informatie' uitplukken en dat op iedereen plakken. Lekker makkelijk.
bedoelen ze de $20000 vergoeding als je een ernstige bijwerking krijgt na de vax?quote:Op zondag 9 januari 2022 11:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog zo'n schnabbelaar uit de staatsruif
[ afbeelding ]
Dan spreek je hem toch aan, zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:04 schreef The_End het volgende:
[..]
Omdat ik het tegen de BNWers heb. Als jullie het er niet mee eens zijn, waarom krijg ik dan van niemand die reactie? NeeoftochHa post bewust desinformatie en NIEMAND van de BNWers valt erover.Best bijzonder voor mensen die claimen 'wakker' te zijn.
Dus zeg het maar: Wat vind jij ervan dat NeeoftochJa bewust desinformatie post?
Maar ben je toen de discussie begonnen over het concept van een vaccinatiepaspoort, of kwam je met een of ander doemscenario?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:18 schreef Grems het volgende:
[..]
De vraag is of je kunt spreken over een gesprek als de tegenpartij niet in staat is informatie op waarde te schatten zonder goedkeuring van de Gezalfde FactCheck.
Dan wil je het bijvoorbeeld hebben over een concept als een vaccinatiepaspoort waarmee men reisbeperkingen op wil gaan leggen en dan is het gesprek voorbij want de factcheck zegt: DEBOONKED!!!
https://www.nu.nl/nucheck(...)rt-ongefundeerd.html
Nooit meer autorijden dusquote:Op zondag 9 januari 2022 13:07 schreef Mytho het volgende:
[..]
bedoelen ze de $20000 vergoeding als je een ernstige bijwerking krijgt na de vax?
https://www.health.gov.au(...)accine-claims-scheme
de mogelijke bijwerkingen volgens australische overheid:
-anaphylactic reaction
-thrombosis with Thrombocytopenia Syndrome
-myocarditis
-pericarditis
-capillary leak syndrome
-demyelinating disorders including Guillain Barre Syndrome (GBS)
-Thrombocytopenia, including immune Thrombocytopenia, identified as a final diagnosis.
https://www.smh.com.au/po(...)20211115-p598yy.html
dood of levenslang invaliditeit riskeren voor $20,000![]()
Zelf denk ik namelijk dat een gesprek met dergelijke mensen niet zo heel veel meerwaarde heeft, ik kan zelf immers ook naar nos.nl of één van de vijf andere Gezalfde Bronnen gaan om hun kijk op zaken tot mij te nemen.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar ben je toen de discussie begonnen over het concept van een vaccinatiepaspoort, of kwam je met een of ander doemscenario?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |