abonnement Unibet Coolblue
pi_203101842
twitter
  Moderator zaterdag 8 januari 2022 @ 23:18:04 #153
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203102736
quote:
Depopulation in progress...... En het gekke is, het wil niet doordringen bij de meeste mensen. "Nee het ligt aan Covid"..

Ik vraag me steeds meer af of het niet beter is zo :( Ik wil het niet denken maar toch gebeurt het...
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 8 januari 2022 @ 23:22:41 #154
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203102839
Poosje terug ineens in het nieuws dat je overal een hart infarct van kan krijgen, zie nu ineens steeds meer waarschuwingsberichten over herseninfarcten.. Ze bereiden de gelovigen voor.. Het is allemaal heel normaal.
Lach met een schone bips
  zondag 9 januari 2022 @ 00:10:29 #155
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203103523
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Depopulation in progress...... En het gekke is, het wil niet doordringen bij de meeste mensen. "Nee het ligt aan Covid"..

Ik vraag me steeds meer af of het niet beter is zo :( Ik wil het niet denken maar toch gebeurt het...
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Poosje terug ineens in het nieuws dat je overal een hart infarct van kan krijgen, zie nu ineens steeds meer waarschuwingsberichten over herseninfarcten.. Ze bereiden de gelovigen voor.. Het is allemaal heel normaal.
En ondertussen steeds feller naar ongevaccineerden , de dwang en roep daarvoor wordt steeds groter.
There is only one religion
  zondag 9 januari 2022 @ 00:38:40 #156
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203103836
Vanaf 5min
Some things are better off left alone

Het is een beetje hoe ik dit hele covid gebeuren bekijk.
De hele serie van darkmatter2525 is trouwens het bekijken waard. Playlist : Power corrupts
There is only one religion
pi_203103884
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Poosje terug ineens in het nieuws dat je overal een hart infarct van kan krijgen, zie nu ineens steeds meer waarschuwingsberichten over herseninfarcten.. Ze bereiden de gelovigen voor.. Het is allemaal heel normaal.
Ik heb dat al een keer gehad en het was niet leuk, nog steeds heb ik er restschade van. Daarom wil ik dat vaccin niet. Ik ga geen extra risico open omdat Hugo het zo graag wilt }:| :{w
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203103950
twitter
pi_203103982
twitter

Nederland is 2023, kan niet wachten 🥳
Gelukkig willen mensen dit zelf.
  zondag 9 januari 2022 @ 01:52:23 #160
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203104261
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:18 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Depopulation in progress...... En het gekke is, het wil niet doordringen bij de meeste mensen. "Nee het ligt aan Covid"..

Ik vraag me steeds meer af of het niet beter is zo :( Ik wil het niet denken maar toch gebeurt het...
Die naieve goedgelovigheid zal worden afgestraft, iets wat met de melding dat er nog 3 meer prikjes dit jaar alleen al eigenlijk gebeurt. Het is te hopen dat het overgrote deel hier niet in trapt. De ongevaxxten hebben de (deels) gevaxxten hard nodig. Diegene die voor een 3e gaan zullen ook een 4,5,6e etc gaan en zijn nu al reddeloos verloren

Mai pben rai~!
  zondag 9 januari 2022 @ 02:02:12 #161
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203104288
https://www.reuters.com/world/europe/omicron-spike-most-vaccinated-german-state-heralds-nationwide-surge-2022-01-07/

quote:
BERLIN, Jan 7 (Reuters) - The northern German maritime state of Bremen has the country's highest COVID-19 vaccination rate by far, but it has become the hardest-hit by the rapid spread of the Omicron variant, reporting the highest infection rate of any region in Germany.
:')
Mai pben rai~!
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 02:12:49 #162
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203104323
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 00:10 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
[..]
En ondertussen steeds feller naar ongevaccineerden , de dwang en roep daarvoor wordt steeds groter.
Niet aan toegeven en duidelijk zijn. Na een paar rustig gegeven argumenten vinden ze het wel best. De meesten dan :)
Lach met een schone bips
  zondag 9 januari 2022 @ 02:14:00 #163
451005 Grems
Clown World
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 02:16:19 #164
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203104338
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 00:43 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ik heb dat al een keer gehad en het was niet leuk, nog steeds heb ik er restschade van. Daarom wil ik dat vaccin niet. Ik ga geen extra risico open omdat Hugo het zo graag wilt }:| :{w
Ik geloof jou gelijk hierin, en als mensen zelf het risico erop willen lopen (gezien ze nu ineens ervoor gaan waarschuwen) is dat hun eigen keus. Ik zal niemand tegen proberen te houden die prik te halen als ze dat willen.

Ik geloof wel echt in de waarschuwingen van bepaalde medici dat deze prikken neurologische schade "kunnen" veroorzaken.

Ben je er wel inmiddels bovenop?
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 02:20:36 #165
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203104349
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 01:52 schreef KNAK het volgende:

[..]
Die naieve goedgelovigheid zal worden afgestraft, iets wat met de melding dat er nog 3 meer prikjes dit jaar alleen al eigenlijk gebeurt. Het is te hopen dat het overgrote deel hier niet in trapt. De ongevaxxten hebben de (deels) gevaxxten hard nodig. Diegene die voor een 3e gaan zullen ook een 4,5,6e etc gaan en zijn nu al reddeloos verloren

Zou de term "soft kills" waar zijn?

Ik weet het niet... En wil het ook niet geloven. Maar ze doen ook niet heel veel goed.
Lach met een schone bips
pi_203104514
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_203104527
terwijl kabinet Rutte strooit met miljarden aan vaccines, test-straten, BOA's , corona steun etc. en MKB kapot maakt met lockdowns.



https://saludconlupa.com/(...)reacciones-adversas/
pi_203104825
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Beetje gefrusteerd? Begint t door te dringen dat je voor de gek bent gehouden door Hugo en co? Ik merk dat in COR ook laatste tijd steeds meer. Dus dan maar n beetje klagen in BNW
Kan je niet gewoon antwoord geven? Waarom moet je liegen? Vreemd dat je anderen beticht van voor de gek houden, terwijl je het zelf doet. 8)7
pi_203104946
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203104982
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 00:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Nederland is 2023, kan niet wachten 🥳
Gelukkig willen mensen dit zelf.
Ik snap ook niet wat hier technocratisch aan is. De kosten zijn veel hoger dan de baten.

Dit is moedwillig slopen. Of een soort gehoorzaamheidstraining... Zeg het maar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203105007
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 02:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik geloof jou gelijk hierin, en als mensen zelf het risico erop willen lopen (gezien ze nu ineens ervoor gaan waarschuwen) is dat hun eigen keus. Ik zal niemand tegen proberen te houden die prik te halen als ze dat willen.

Ik geloof wel echt in de waarschuwingen van bepaalde medici dat deze prikken neurologische schade "kunnen" veroorzaken.

Ben je er wel inmiddels bovenop?
Lang geleden iets over gelezen
https://www.sciencedirect(...)89238X21000292#f0005

Geen vervolg onderzoek meer gezien..
pi_203105394
quote:
Rofl... Zoveel propaganda het is echt niet normaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203105425
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 03:37 schreef Mytho het volgende:
terwijl kabinet Rutte strooit met miljarden aan vaccines, test-straten, BOA's , corona steun etc. en MKB kapot maakt met lockdowns.

[ afbeelding ]

https://saludconlupa.com/(...)reacciones-adversas/
Leip weer. Dan vinden ze wel een arts die wat zegt over niet uniforme risk/rewards voor mensen.

Maar met een niet dodelijk virus voor het gros wordt die vergelijking niet gemaakt. Debiel gewoon.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203105446
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 08:03 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Lang geleden iets over gelezen
https://www.sciencedirect(...)89238X21000292#f0005

Geen vervolg onderzoek meer gezien..
N=1 en ze zeggen zelf.. In de gaten houden, meer niet.

Wss gewoon een zeldzame bijwerking.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203105591
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:03 schreef ludovico het volgende:

Maar bij die topsporters zien we toch hints dat we wat uit te zoeken hebben.
Doel je op de topsporters die ernstige last krijgen van Corona omdat ze geen vaccinatie gehad hebben?
Of degenen die er zelfs aan overleden zijn?
pi_203105627
quote:
Hahahahahahahahahahaha.
Wat een grap.

Nee, heel Nederland is naar een hypnose bank geweest om de oh zo slechte MSM te gaan geloven OEEEE.

En niet die paar honderd wappie schaap gekkies zeker die alle onzin die in donkere hoekjes staan op internet waar geen enkele fact check voor bestaat?
Beetje omgekeerde wereld.
pi_203105657
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 01:52 schreef KNAK het volgende:

[..]
Die naieve goedgelovigheid zal worden afgestraft, iets wat met de melding dat er nog 3 meer prikjes dit jaar alleen al eigenlijk gebeurt. Het is te hopen dat het overgrote deel hier niet in trapt. De ongevaxxten hebben de (deels) gevaxxten hard nodig. Diegene die voor een 3e gaan zullen ook een 4,5,6e etc gaan en zijn nu al reddeloos verloren

Natuurlijk hebben de niet gevaccineerden de gevaccineerden nodig lol.

De niet gevaccineerden hebben totaal geen hersencellen, kunnen niet werken, kunnen geen fact checks doen,
komen in het ziekenhuis terecht en blijf hangen in donkere hoeken van het internet waar een hoop onzin zit.
En zo nog wel meer onzin te benoemen over die groep.

Hoewel ik echt geen voorstander ben van al dat boosteren, is dat zeker voor kwetsbaren echt geen verloren zaak.
Vaccineren werkt gewoon heel goed en is echt nodig.
pi_203105733
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:32 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Doel je op de topsporters die ernstige last krijgen van Corona omdat ze geen vaccinatie gehad hebben?
Of degenen die er zelfs aan overleden zijn?
Veel beeldmateriaal van hartaanvallen. Ik zeg niet dat het zo is, ik zeg wel dat het iets is wat uitgezocht moet worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203105745
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:36 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hahahahahahahahahahaha.
Wat een grap.

Nee, heel Nederland is naar een hypnose bank geweest om de oh zo slechte MSM te gaan geloven OEEEE.

En niet die paar honderd wappie schaap gekkies zeker die alle onzin die in donkere hoekjes staan op internet waar geen enkele fact check voor bestaat?
Beetje omgekeerde wereld.
Tjah, als het je niet opvalt hoe subjectief die fact checks zijn misschien moet je daar dan eens beter op gaan letten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203105752
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:38 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Natuurlijk hebben de niet gevaccineerden de gevaccineerden nodig lol.

De niet gevaccineerden hebben totaal geen hersencellen, kunnen niet werken, kunnen geen fact checks doen,
komen in het ziekenhuis terecht en blijf hangen in donkere hoeken van het internet waar een hoop onzin zit.
En zo nog wel meer onzin te benoemen over die groep.

Hoewel ik echt geen voorstander ben van al dat boosteren, is dat zeker voor kwetsbaren echt geen verloren zaak.
Vaccineren werkt gewoon heel goed en is echt nodig.
Heel goed is natuurlijk subjectief maar je bent wel met me eens toch veel minder dan gehoopt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203105791
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah, als het je niet opvalt hoe subjectief die fact checks zijn misschien moet je daar dan eens beter op gaan letten.
Als je zo graag de waarheid boven tafel wilt hebben, waarom val je NeeOftochJa niet aan vanwege het posten van een moedwillig geknipte filmpje?
pi_203105821
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:38 schreef bianconeri het volgende:

Hoewel ik echt geen voorstander ben van al dat boosteren, is dat zeker voor kwetsbaren echt geen verloren zaak.
Vaccineren werkt gewoon heel goed en is echt nodig.
Leuk voor je, maar dan mag jij straks dus ook niks meer. Want geen groen vinkje.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_203105830
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:50 schreef The_End het volgende:

[..]
Als je zo graag de waarheid boven tafel wilt hebben, waarom val je NeeOftochJa niet aan vanwege het posten van een moedwillig geknipte filmpje?
? Ik moet iets vinden van welk filmpje?.
Compilatie politiegeweld?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203105842
quote:
3s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:53 schreef vosss het volgende:

[..]
Leuk voor je, maar dan mag jij straks dus ook niks meer. Want geen groen vinkje.
Andere discussie denk ik. Dat hele discriminatie verhaal vanuit de staat zou natuurlijk nooit geaccepteerd moeten worden door welke rechter dan ook. Zwakke rechters beschermen de rechtstaat niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203106293
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
? Ik moet iets vinden van welk filmpje?.
Compilatie politiegeweld?
Niks hoor; laat je maar lekker voor de gek houden door je mede BNWers.
pi_203106366
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:50 schreef The_End het volgende:

[..]
Als je zo graag de waarheid boven tafel wilt hebben, waarom val je NeeOftochJa niet aan vanwege het posten van een moedwillig geknipte filmpje?
In BNW draait het niet om de waarheid...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203106383
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Veel beeldmateriaal van hartaanvallen. Ik zeg niet dat het zo is, ik zeg wel dat het iets is wat uitgezocht moet worden.
Waarom denk je dat topsporters niet willen weten wat de oorzaak is van bijvoorbeeld hun hartfalen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203106744
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 10:24 schreef The_End het volgende:

[..]
Niks hoor; laat je maar lekker voor de gek houden door je mede BNWers.
Ik weet niet waar je het over hebt.

Maar excessief politiegeweld is een vaststaand feit in dit land en dat de leiding van de politie ermee wilt wegkomen is ook overduidelijk. Dat is voor mij al corruptie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 9 januari 2022 @ 11:00:08 #189
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203106796
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 10:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
In BNW draait het niet om de waarheid...
Jawel, maar dan slechts om je eigen waarheid.
Huilen dan.
pi_203106889
Weer vrije inloop voor boostervaccin in Alphen
Over een week is het weer mogelijk om boostervaccins zonder afspraak te krijgen in Alphen aan den Rijn. Manager coronabestrijding Pieter Haasbeek van GGD Hollands Midden heeft dat gezegd tegen het lokale nieuwsmedium Studio Alphen. Ook bij andere priklocaties van de GGD Hollands Midden wordt de vrije inloop ingevoerd.

In december was het ook al mogelijk om zonder afspraak een boostervaccin te krijgen in Alphen, Gouda en Leiden. Door grote drukte is toen besloten om de vrije inloop stop te zetten.

De GGD Hollands Midden gaat ervan uit dat Nederlanders in maart en mei hun vierde en vijfde prik kunnen krijgen. "Wij mogen er geen richting aan geven, want het is landelijk beleid. Maar we houden er rekening mee", zegt Haasbeek tegen Studio Alphen. "De derde boosterprik in mei, zeg maar de vijfde prik, zal de nieuwste update van het vaccin zijn."

Helaas, de vierde en vijfde prik zijn ook al gepland! _O- *O*

Bron: NOS liveblog
pi_203106890
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 10:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.

Maar excessief politiegeweld is een vaststaand feit in dit land en dat de leiding van de politie ermee wilt wegkomen is ook overduidelijk. Dat is voor mij al corruptie.
Mja, was enkele jaren geleden in Barcelona, daar waren een groepje. Nederlandse jongeren brutaal richting de politie, die vervolgens er flink op begon in te hakken met wapenstokken.

Politiegeweld in Nederland stelt weinig voor.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 9 januari 2022 @ 11:08:59 #192
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203106904
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 10:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.

Maar excessief politiegeweld is een vaststaand feit in dit land en dat de leiding van de politie ermee wilt wegkomen is ook overduidelijk. Dat is voor mij al corruptie.
Structureel politiegeweld? Hou toch op man.

Gaan agenten af en toe (veel) te ver? Absoluut. Is intern onderzoek bij de politie een lachertje? Absoluut. Maar van structureel en beleidsmatig excessief geweld is geen sprake.

Jij ziet een zorgvuldig uitgeknipt fragment waarin een wappie tikken krijgt en schiet dan meteen in de WEJOO FASCISTISCH POLITIEGEWELD-reflex.
Huilen dan.
  zondag 9 januari 2022 @ 11:16:33 #193
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203106992
Ik snap werkelijk niet waarom sommige mensen hier posten..
Als je het allemaal zo’n onzin vind
Ga dan lekker in Cor posten.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn. Maar laat anderen ten minste eens in hun waarde!
Hou op met dat kinderachtige jullie zijn dom en ik weet het beter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 9 januari 2022 @ 11:21:06 #194
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203107049
quote:
7s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Structureel politiegeweld? Hou toch op man.

Gaan agenten af en toe (veel) te ver? Absoluut. Is intern onderzoek bij de politie een lachertje? Absoluut. Maar van structureel en beleidsmatig excessief geweld is geen sprake.

Jij ziet een zorgvuldig uitgeknipt fragment waarin een wappie tikken krijgt en schiet dan meteen in de WEJOO FASCISTISCH POLITIEGEWELD-reflex.
Ik zie hier wel wat gelijkenissen met een ander narratief omtrent vermeend structureel politiegeweld jegens niet blanke mensen, waar jij dan ineens wel weer stellig in leek te geloven. Opvallend toch, hoe het verkeren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203107060
twitter

twitter

twitter

twitter


Er wordt alleen in NL gedemonstreerd toch? Er zou maar een kleine minderheid het niet eens zijn met het beleid. Daarom is zeker minimaal 20% van de Europese bevolking niet gevaccineerd?

https://ec.europa.eu/info(...)accines-europeans_nl
pi_203107066
quote:
99s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom sommige mensen hier posten..
Als je het allemaal zo’n onzin vind
Ga dan lekker in Cor posten.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn. Maar laat anderen ten minste eens in hun waarde!
Hou op met dat kinderachtige jullie zijn dom en ik weet het beter
Mja, ik heb nou niet het idee dat je mij in mijn waarde laat omdat ik een andere mening heb..
En dat kinderachtige 'jullie zijn dom en ik weet het beter' is niet alleen van toepassing op degenen die het met jou oneens zouden zijn.

Verder vind ik het raar dat je alleen met gelijkgestemden in gesprek wilt..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 9 januari 2022 @ 11:22:25 #197
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203107069
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zie hier wel wat gelijkenissen met een ander narratief omtrent vermeend structureel politiegeweld jegens niet blanke mensen, waar jij dan ineens wel weer stellig in leek te geloven. Opvallend toch, hoe het verkeren.
Hadden we het over dezelfde politie? Oh nee, dat hadden we niet.
Huilen dan.
pi_203107084
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Veel beeldmateriaal van hartaanvallen. Ik zeg niet dat het zo is, ik zeg wel dat het iets is wat uitgezocht moet worden.
Vooral van topsporters die zijn overleden door Corona bedoel je en die ernstig ziek zijn geworden.
Niet door vaccins.

quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah, als het je niet opvalt hoe subjectief die fact checks zijn misschien moet je daar dan eens beter op gaan letten.
Een feit is altijd subjectief.

quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:47 schreef ludovico het volgende:

Heel goed is natuurlijk subjectief maar je bent wel met me eens toch veel minder dan gehoopt?
Natuurlijk hadden we allemaal gehoopt dat die 97% werking van vaccins eeuwig durend was gebleven.
Maar helaas, mede ook door nieuwe variaties niet.
Dat zegt alleen niet dat vaccins niet goed werken, dat doen ze wel.
pi_203107087
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:21 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]

Er wordt alleen in NL gedemonstreerd toch?
Wie beweert dat?


quote:
Er zou maar een kleine minderheid het niet eens zijn met het beleid. Daarom is zeker minimaal 20% van de Europese bevolking niet gevaccineerd?
Daarvan is niet 100% ongevaccineerd omdat ze het niet eens zijn met het beleid.
Sowieso raar om dat tot een politieke afweging te maken.

Maar 20% is inderdaad een kleine minderheid...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203107104
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wie beweert dat?
[..]
Daarvan is niet 100% ongevaccineerd omdat ze het niet eens zijn met het beleid.
Sowieso raar om dat tot een politieke afweging te maken.

Maar 20% is inderdaad een kleine minderheid...
Maar 20% van 453 miljoen mensen is natuurlijk geen klein aantal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')