SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Zag er wel lekker uitquote:
Ja idd, ze kwamen niet spontaan binnen 5 secondenquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:58 schreef just me het volgende:
Kitty moest écht even naar complimentjes vissen
als je verder niks te eten krijgt ben je met alles blijquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:59 schreef rinardo het volgende:
Volgens jullie vinden ze het eten van Kitty niet te eten, maar ze applaudisseren allemaal wel voor de 4e creatie kip en broccoli, ik vind het geweldig!!
Mar de vraag is... Moet BB ook de hele tijd wat doen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ligt vooral aan de deelnemers. BB heeft nog niet veel gedaan.
Prima toch, heeft ze ook weer even een ego-boost gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:59 schreef rinardo het volgende:
Volgens jullie vinden ze het eten van Kitty niet te eten, maar ze applaudisseren allemaal wel voor de 4e creatie kip en broccoli, ik vind het geweldig!!
ook wat uien erbij gooienquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:02 schreef Japio666 het volgende:
Als de broccoli op is krijgen ze drie kisten met bruine bonen! Dat zou een knalfeest geven!
Ze hebben niet veel andersquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:02 schreef Japio666 het volgende:
Als de broccoli op is krijgen ze drie kisten met bruine bonen! Dat zou een knalfeest geven!
Ik ben bang dat de kippen dan in de pan belandenquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:07 schreef MacDeMarco het volgende:
ze hadden een kippenhok in de tuin moeten plaatsen voor eieren, dan kunne ze daar ook om vechten
Rijstepap.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:07 schreef greysbones het volgende:
Wat is Nawel aan het maken? rijstsoep?
???? De vader van je kinderen kan toch ook een enorme klootzak zijn........quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:08 schreef zodeju het volgende:
Wat geeft Kitty zich ontzettend af op haar ex met kan je nagaat wat een lul het was.....het is toch de vader van één van je kinderen of anders drie.
Ik vind dat ook nooit echt sjiek op tv. Tenzij het een veroordeelde crimineel is.. dan nog is het de vader van een ban je kinderenquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:08 schreef zodeju het volgende:
Wat geeft Kitty zich ontzettend af op haar ex met kan je nagaat wat een lul het was.....het is toch de vader van één van je kinderen of anders drie.
Tuurlijk maar moet dat op tv komen. Moet ze het er elke dag over hebben??quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:11 schreef pid1961 het volgende:
[..]
???? De vader van je kinderen kan toch ook een enorme klootzak zijn........
Heel eerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
PikachuPokemon
Nawel is wel een toppertje hoor
Elke dagquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zit Kitty stiekum aan de drank, ze heeft zo'n rooie KabouterPlop neus?
Sabine: Kutkip!quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:07 schreef MacDeMarco het volgende:
ze hadden een kippenhok in de tuin moeten plaatsen voor eieren, dan kunne ze daar ook om vechten
Het is in "momenten" ene keer zou ik me kapot ergeren andere keerquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
Vind haar nog mwehhh
Kan nog veranderen
En weet je wat een "marginaal" wil zeggen (zonder te googlen)quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat weten de meeste ollanders wel
Slaap te kortquote:
De kip is niet halalquote:
Nee, vertelquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En weet je wat een "marginaal" wil zeggen (zonder te googlen)
Tokkies zeggen we hier!quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:16 schreef Whuzz het volgende:
Hebben ze nou soep getrokken van Kitty's pak
Marginaal is in het Nederlands klein/onbelangrijk.. bijv een klein verschilquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een Tokkiequote:
Gokje, ontzettend, iets groots??quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jullie misbruiken woordenquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een Tokkie
De meeste Nederlandse bewoners (en jij) verstonden het woord marginaal niet.
We verstaan het wel, maar begrijpen het nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een Tokkie
De meeste Nederlandse bewoners (en jij) verstonden het woord marginaal niet.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marginaal is in het Nederlands klein/onbelangrijk.. bijv een klein verschil
Ja, die eethoek was echt armoe vorig jaar. Veel ruimer en die puzzelhoek was zonde van de ruimte.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:18 schreef Hunter het volgende:
Ik vind die nieuwe keukenopstelling trouwens wel een verbetering
Had zomaar gekundquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:19 schreef zodeju het volgende:
[..]Ik gokte op precies het tegenovergestelde.
Maar weet jij waar het woord "tokkie" vandaan komt? Het is pas vrij recent in gebruik geraakt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Marginaal wil zeggen: een tokkie
We hebben geleerd dat Vlamingen woorden misbruikenquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus wat hebben we geleerd:
Als een vlaming zegt tegen je:
wat voor nen marginalen zijde gij
Dat wil zeggen dat je een tokkie bent.
Wist het nog van vorig jaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
En als ze gaan "poepen" gaan ze niet op de pot zitten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Familie Tokquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar weet jij waar het woord "tokkie" vandaan komt? Het is pas vrij recent in gebruik geraakt.
Wordt het lekker papperig vanquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo goor![]()
vind ik Zo stukjes brood in je soep roeren
ja dann bedoelen zequote:Op donderdag 6 januari 2022 18:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als ze gaan "poepen" gaan ze niet op de pot zitten.![]()
doe ik bij gulaschsoep ookquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo goor![]()
vind ik Zo stukjes brood in je soep roeren
Is juist uitstekend verwoord.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben geleerd dat Vlamingen woorden misbruiken
Ja, toen ze die koffer koos bij dat eerste spel vroeg BB ‘wat hebben de bewoners aan JOUW koffer’? Nou blijkbaar heel veel!quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Grace is wel belangrijk geworden door haar koffer. De helft van de meisjes heeft haar kledij aan.
Marginaal betekent niet enkel in de marge van de maatschappijquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is juist uitstekend verwoord.
In de marge van de maatschappij.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als ze gaan "poepen" gaan ze niet op de pot zitten.![]()
Goed te zien aan Kittyquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:28 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ja, toen ze die koffer koos bij dat eerste spel vroeg BB ‘wat hebben de bewoners aan JOUW koffer’? Nou blijkbaar heel veel!
Jank neus?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie je, viel me al 'n paar dagen op dat ze zo'n rooie dop heeft
Gouliash eet je met je scipetke... Niet met brood.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
doe ik bij gulaschsoep ook
witte brood binnen
Eens. En nu?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marginaal betekent niet enkel in de marge van de maatschappij
Mee eens.... ik zeg.... Moven!!!quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:30 schreef Clasientje het volgende:
Ik vind Sercan maar een chagrijnig type.
scipetke kenn ik niet in oostenrijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:31 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Gouliash eet je met je scipetke... Niet met brood.
Een soort pasta. Veel werk maar de moeite waard.
Die denkt dat dit zijn laatste dagen zijn in het huis. Kan dat wel begrijpen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:30 schreef Clasientje het volgende:
Ik vind Sercan maar een chagrijnig type.
Je verwend Mequote:Op donderdag 6 januari 2022 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
voor jou van mij… scheutje rum erbij?
Hongarije is dan ook geen Oostenrijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
scipetke kenn ik niet in oostenrijk
vor me zijn bij de notjes liese,jill,enquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel gek trouwens, ik vond Liese en Jill de 2 mooiste meisjes van BB 2021.
Maar die 2 zouden pas op 4 en 5 staan moesten ze in het huis zijn
Op vlak van mooiheid doet deze BB het pakken beter
Ook zo met de jongens (denk ik)
en hij vraagt zich af waarom hij genomineerd is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:33 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die denkt dat dit zijn laatste dagen zijn in het huis. Kan dat wel begrijpen.
we eten meestal gulschquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:34 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Hongarije is dan ook geen Oostenrijk.
voorspoelen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:35 schreef Kinga het volgende:
Moet dit afwassen voorstellen?! Hebben ze geen dreft ofzo.. die jongen heeft alles alleen maar afgespoeld.
Nogmaas.... I(n Hongarije eet je goullash met scipetke.... Een soort kleine pasta frutsels. Een hoop moeite en gezeik.... mar het hoord er wel bij.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
we eten meestal gulsch
met SEmmel
Ja en Mario eet het andersquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:38 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Nogmaas.... I(n Hongarije eet je goullash met scipetke.... Een soort kleine pasta frutsels. Een hoop moeite en gezeik.... mar het hoord er wel bij.
Yup, val ook net binnen.quote:
okayquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:38 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Nogmaas.... I(n Hongarije eet je goullash met scipetke.... Een soort kleine pasta frutsels. Een hoop moeite en gezeik.... mar het hoord er wel bij.
Klopt.... en niet in Hongarijequote:Op donderdag 6 januari 2022 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en Mario eet het anders
En woont in Oostenrijk
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kitty wilde kwarkbrood maken. Broccolikwarkbrood?![]()
"Kitty is Fan. Tas. Tisch!"quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:39 schreef zodeju het volgende:
Horen we het allemaal....Kitty is zo goed, al zegt ze het zelf.
Nee johquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De liefde van Vera is al over.... ze moet nu geeuwen bij zijn verhalen.
Binnenkort: Je bent net een broer voor me
De doodsteek!
[ afbeelding ]
gaat voor haar tussen hem en dibiltryquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De doodsteek!
[ afbeelding ]
moe is zij om dat zij zich inquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De doodsteek!
[ afbeelding ]
Uhuh... net als Julie en Michel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De doodsteek!
[ afbeelding ]
Dan maar naar stream 2 kijkenluisterenquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:41 schreef Krambo het volgende:
Ik heb een half uurtje de stream aan en ik heb Kitty 29 minuten horen praten.
En dan zegt ze dat Kristoff zo aanwezig en druk is..
Ik kijk liever 2 uur een drukke kristoff als 10 minuten Kittyquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:41 schreef Krambo het volgende:
Ik heb een half uurtje de stream aan en ik heb Kitty 29 minuten horen praten.
En dan zegt ze dat Kristoff zo aanwezig en druk is..
Als Bisexueel zou ik me enorm kunnen vernaken met deze 2. Kijk eens hoe haar mondje klaar is om een ...... Laat maar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De doodsteek!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:40 schreef greysbones het volgende:
Kitty weer vragen om een privilege
Leuk man .. wordt je omaquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]aankomende papa en mama willen niks te maken hebben met BB. Dat wist ze van tevoren maar het is Kittytime dusssssssss Niks geen privilege. Ze heeft er zelf bewust voor gekozen dat ze haar kleinkind als het aan haar ligt tot de eindstreep niet te zien krijgt.
Waarom worden wij in vlaanderen continu in Kitty's neus geduwd. Ik wil wel eens iets anders zien.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
Advies geven aan nouchine
Die meer mensenkennis heeft in haar pink dat Kitty in haar hele lijf
Nou ja, moet eerlijk bekennen... als ik oma zou dreigen te worden vlucht ik ook een BB-huis inquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarom worden wij in vlaanderen continu in Kitty's neus geduwd. Ik wil wel eens iets anders zien.
????? Verklaar je naderquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarom worden wij in vlaanderen continu in Kitty's neus geduwd. Ik wil wel eens iets anders zien.
Ok, welke delen van Kitty zou je liever zien? Misschien leest FEBO meequote:Op donderdag 6 januari 2022 18:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vlaanderen heeft maar 1 stream, en die is steeds op Kitty gerichtquote:
Onze stream lijkt precies alleen maar Miss Piggy in beeld. Dat bedoel ik. ik zie soms reacties van nederland die dan andere streams te zien krijgen.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, welke delen van Kitty zou je liever zien? Misschien leest FEBO mee
OK daar kan ik niks tegen in brengen.... Maar believe you me...... Die andere stream word je ook niet vrolijk van.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Onze stream lijkt precies alleen maar Miss Piggy in beeld. Dat bedoel ik. ik zie soms reacties van nederland die dan andere streams te zien krijgen.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ik t eten... Begint Shitty een scheet te laten![]()
![]()
![]()
Wil ik dat wel weten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:48 schreef MacDeMarco het volgende:
als dit al erg is, hoe zou een bezopen kitty zijn![]()
![]()
Nou....quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:49 schreef pid1961 het volgende:
[..]
OK daar kan ik niks tegen in brengen.... Maar believe you me...... Die andere stream word je ook niet vrolijk van.
op videoland aboneren ¤5 maand he je films en series erook bij.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Onze stream lijkt precies alleen maar Miss Piggy in beeld. Dat bedoel ik. ik zie soms reacties van nederland die dan andere streams te zien krijgen.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou....
[ afbeelding ]
hoe noemt zij dat "Bokscheet?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ik t eten... Begint Shitty een scheet te laten![]()
![]()
![]()
ik snap eigenlijk niet waarom belgie maar 1 stream heeftquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
op videoland aboneren ¤5 maand he je films en series erook bij.
Maar daarvoor moet je eerst een vpn regelen om je aan te melden/betalen, dan kan je zonder vpn kijken
Ik heb een jaar lang free IP tv. Weet ik veel.... 12000 zenders voor 80 euro per jaar. En ook de videoland streams inbesloten..... Je ziet veel meer.... voor weinig...quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vlaanderen heeft maar 1 stream, en die is steeds op Kitty gericht
Vergissen is menselijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:52 schreef Sestra666 het volgende:
kitty voelt zich nu echt the leader of the pack he
ze voedt de groep. heeft zich onmisbaar gemaaktquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:52 schreef Sestra666 het volgende:
kitty voelt zich nu echt the leader of the pack he
Me-timequote:Op donderdag 6 januari 2022 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]aankomende papa en mama willen niks te maken hebben met BB. Dat wist ze van tevoren maar het is Kittytime dusssssssss Niks geen privilege. Ze heeft er zelf bewust voor gekozen dat ze haar kleinkind als het aan haar ligt tot de eindstreep niet te zien krijgt.
Dat lijkt me interresant, maar ik ben een Belg dat kan ik dan wellicht niet nemenquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:51 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang free IP tv. Weet ik veel.... 12000 zenders voor 80 euro per jaar. En ook de videoland streams inbesloten..... Je ziet veel meer.... voor weinig...
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ze maakt de dat gebaar net van buiten uit door het raam.
Natuurlijk wel.... De internet gaat over grenzen. PB mij en ik breng je in contact met mijn provider. Een goeie gast,,,,, nooit gzelf ontmoetquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat lijkt me interresant, maar ik ben een Belg dat kan ik dan wellicht niet nemen
zou hij een geweten hebben ?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
Salar zijn zonden aan het overdenken
die string zit goed in haar reetquote:
ah vera doucht nu ookquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vera plakte bijna haar natte lichaam tegen het glas....
[ afbeelding ]
Zijn bijnaam is kippenborstjequote:Op donderdag 6 januari 2022 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rambo is plots niet uit de badkamer weg te slaan.
En toen zag je dat paaltje niet...quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
I was walking in the street met een baksken Friet
andere maat he hahaquote:
Watching BBquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En toen zag je dat paaltje niet...
Met je bakkes in de Mayo...
Riep iedereen , Hajo!
veel is niet te zien, jill liepquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
badkamer streams zijn een pak leuker dit jaar
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Watching BB
en Goa die doet mee
Commentaar op de streams
en Kitty in my dreamsss
aaaahhhhhh![]()
* greysbones mic drop
Hier staan er wel een paar: https://www.tiktok.com/@nawelsgquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er is er maar eentje daar waar ik nieuwsgierig naar ben ik bikini....
En dat is Narwal
krijgt ze ook wel, volgende week nadat ze het huis is uitgestuurd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:05 schreef TicxTac het volgende:
Hopelijk krijgt Kitty snel haar koffer, wordt dat roze pak een beetje beu...
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:05 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
en ze deed het centjesgebaar met dr vingers
en krees toen 1 euro
en Kitty wilde gaan liegenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:08 schreef engine het volgende:
Peter suggereert dat ze de dag van de liveshow misschien wel verkeerd aan de krant hebben doorgegeven
Waarom denkt hij dat?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:08 schreef engine het volgende:
Peter suggereert dat ze de dag van de liveshow misschien wel verkeerd aan de krant hebben doorgegeven
Omdat Peter net als Kitty denkt dat hij altijd gelijk heeftquote:
Ah, komen vanzelf wel achter toch wanneer de liveshow isquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat Peter net als Kitty denkt dat hij altijd gelijk heeft
Omdat Sercan zei dat hij in de krant las dat het op zaterdag liveshow zou zijn.quote:
AH bestek?quote:
En dat klopt ookquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat Sercan zei dat hij in de krant las dat het op zaterdag liveshow zou zijn.
messen, lepels vorkenquote:
zaterdagquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, komen vanzelf wel achter toch wanneer de liveshow is
is er daar niemand zo slim om het even te gaan vragen in de DBK?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat Sercan zei dat hij in de krant las dat het op zaterdag liveshow zou zijn.
Kittyquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
is er daar niemand zo slim om het even te gaan vragen in de DBK?
de vraag is of ze daar antwoord op krijgenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
is er daar niemand zo slim om het even te gaan vragen in de DBK?
Helemaal jammer dat je er niet door bent gekomen nu of niet. 😉quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nouchine moet toch ook geil zijn in bed, kan niet anders![]()
![]()
Nee dus. Kitty heeft het gevraagd maar kreeg geen antwoord.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
de vraag is of ze daar antwoord op krijgen
ik vermoed van wel, zoiets moeten ze toch weten opdat ze niet in badjas voor de camera zitten tijdens de liveshowquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
de vraag is of ze daar antwoord op krijgen
Op dit soort momenten heb ik echt een teringhekel aan douchedeurtjesquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vera plakte bijna haar natte lichaam tegen het glas....
[ afbeelding ]
Veraquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Als jullie nu de dagen terug kijken wie is er nu het meest aanwezig.
Ik vind Klitty
nopequote:Op donderdag 6 januari 2022 19:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik vermoed van wel, zoiets moeten ze toch weten opdat ze niet in badjas voor de camera zitten tijdens de liveshow
Eens. Die is overduidelijk aanweizigquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik vind Klitty
niet op een positieve manier. Vorig jaar had ik nooit zo hard de neiging om mijn tv uit te zetten als wanneer Kitty in beeld komtquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik vind Klitty
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:16 schreef Ireth het volgende:
"Ja ik dacht dat maar toen deed en daarna kwam want als ik dit..."
Dimi geen gelijk, want volgens hem op vrijdag geen uitzending.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
zaterdag
Dimi had gelijk en Sercan ook
gedeeltelijk danquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dimi geen gelijk, want volgens hem op vrijdag geen uitzending.
alleen omdat de streams een halve dag op haar gericht staan terwijl ze haar afzijdig houd met een wezen tot op de grond.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eens. Die is overduidelijk aanweizig
zij had slip en bh erst later afgedaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Op dit soort momenten heb ik echt een teringhekel aan douchedeurtjes![]()
Is voor de mensen die hun dan op tv zienquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezelf opmaken voor de liveshow vind ik wel een beetje onnozel soms
Je bent 24/7 zichtbaar, maar je gaat voor dat anderhalf uurtje jezelf helemaal mooi maken
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Begint dat nu al .??? Salar : 'Ik ga pipi doen snel'
oordopjes in anders niet te verstaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Fluisteren in de badkamer over het feit dat de rest ze nog niet door hebben.
Stom...stom...stom
ze hoopt dat ze het morgen mogen vertellen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:25 schreef rinardo het volgende:
Ze fluisteren, ze willen het vertellen.
Gaan zij het morgen vertellen of BB?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
Vrijdag wordt het bekend gemaakt
en zaterdag is de liveshow
zegt Salar
Dat snapte ik niet helemaal. Maar misschien weet hij meer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
Vrijdag wordt het bekend gemaakt
en zaterdag is de liveshow
zegt Salar
zoals hij het zegt BBquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Gaan zij het morgen vertellen of BB?
ik hoorde het precies andersom, dat hij vanaf zaterdag elke week door Sercan wordt genomineerdquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:28 schreef Krambo het volgende:
Salar gaat elke week Sercan nomineren tot 'ie weg is.
(Als ik het goed heb verstaan)
ja zij weten meerquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dat snapte ik niet helemaal. Maar misschien weet hij meer.
Nee, de logica snap ik ook niet.. hij zal in de uitzending bedoelen ... maar wat dat zou veranderen, geen idee.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef freaky40 het volgende:
Wat wordt bekend gemaakt? Het is toch al bekend wie er genomineerd zijn.
Dat snapte ik ook nooitquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezelf opmaken voor de liveshow vind ik wel een beetje onnozel soms
Je bent 24/7 zichtbaar, maar je gaat voor dat anderhalf uurtje jezelf helemaal mooi maken
hun hebben hun genomineerd, in de white room, en hun weten dat maar de rest nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef freaky40 het volgende:
Op de andere stream zijn vaak wel de andere toch.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:18 schreef Stargazing het volgende:
[..]
alleen omdat de streams een halve dag op haar gericht staan terwijl ze haar afzijdig houd met een wezen tot op de grond.
De rest zie je bijna niet terwijl die steeds plezier hebben
Nee hij zij dat hij als Sercan er niet uit gaat hij hem elke week gaat nominerenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoorde het precies andersom, dat hij vanaf zaterdag elke week door Sercan wordt genomineert
ze hebben woensdag pas genomineerd in de dbkquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
hun hebben hun genomineerd, in de white room, en hun weten dat maar de rest niet
Dat Salar en Nawel degene zijn die ze genomineerd hebben. Tot nu toe denken ze (vooral) dat het publiek de nominaties gedaan heeft/quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef freaky40 het volgende:
Hij bedoelt dat morgen bekend wordt wie genomineerd hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, de logica snap ik ook niet.. hij zal in de uitzending bedoelen ... maar wat dat zou veranderen, geen idee.
Lijkt me dat ze dat live in de uitzending gaan vragen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat morgen bekend wordt wie genomineerd hebben.
Ik denk dat hij zichzelf overschat, ik denk niet dat de anderen blij zullen zijn als ze horen dat hij keihard staan liegen heeft, moeten of nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hij zij dat hij als Sercan er niet uit gaat hij hem elke week gaat nomineren
wat ik al die tijd heb begrepen is het onderdeel van een opdracht dat ze hun mond moesten houdenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze dat live in de uitzending gaan vragen.
'En Nawel .. waarom heb jij Kristof genomineerd?'
Wat heeft hij tegen Sercan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hij zij dat hij als Sercan er niet uit gaat hij hem elke week gaat nomineren
geen ideequote:
oh ja, de insta fab5 live chat ding , was erg leukquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Sercan heeft waarschijnlijk wel de Fab5 fanclub achter zich en dat weten ze daar nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |