we eten meestal gulschquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:34 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Hongarije is dan ook geen Oostenrijk.
voorspoelen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:35 schreef Kinga het volgende:
Moet dit afwassen voorstellen?! Hebben ze geen dreft ofzo.. die jongen heeft alles alleen maar afgespoeld.
Nogmaas.... I(n Hongarije eet je goullash met scipetke.... Een soort kleine pasta frutsels. Een hoop moeite en gezeik.... mar het hoord er wel bij.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
we eten meestal gulsch
met SEmmel
Ja en Mario eet het andersquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:38 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Nogmaas.... I(n Hongarije eet je goullash met scipetke.... Een soort kleine pasta frutsels. Een hoop moeite en gezeik.... mar het hoord er wel bij.
Yup, val ook net binnen.quote:
okayquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:38 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Nogmaas.... I(n Hongarije eet je goullash met scipetke.... Een soort kleine pasta frutsels. Een hoop moeite en gezeik.... mar het hoord er wel bij.
Klopt.... en niet in Hongarijequote:Op donderdag 6 januari 2022 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en Mario eet het anders
En woont in Oostenrijk
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kitty wilde kwarkbrood maken. Broccolikwarkbrood?![]()
"Kitty is Fan. Tas. Tisch!"quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:39 schreef zodeju het volgende:
Horen we het allemaal....Kitty is zo goed, al zegt ze het zelf.
Nee johquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De liefde van Vera is al over.... ze moet nu geeuwen bij zijn verhalen.
Binnenkort: Je bent net een broer voor me
De doodsteek!
[ afbeelding ]
gaat voor haar tussen hem en dibiltryquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De doodsteek!
[ afbeelding ]
moe is zij om dat zij zich inquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De doodsteek!
[ afbeelding ]
Uhuh... net als Julie en Michel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De doodsteek!
[ afbeelding ]
Dan maar naar stream 2 kijkenluisterenquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:41 schreef Krambo het volgende:
Ik heb een half uurtje de stream aan en ik heb Kitty 29 minuten horen praten.
En dan zegt ze dat Kristoff zo aanwezig en druk is..
Ik kijk liever 2 uur een drukke kristoff als 10 minuten Kittyquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:41 schreef Krambo het volgende:
Ik heb een half uurtje de stream aan en ik heb Kitty 29 minuten horen praten.
En dan zegt ze dat Kristoff zo aanwezig en druk is..
Als Bisexueel zou ik me enorm kunnen vernaken met deze 2. Kijk eens hoe haar mondje klaar is om een ...... Laat maar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De doodsteek!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:40 schreef greysbones het volgende:
Kitty weer vragen om een privilege
Leuk man .. wordt je omaquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]aankomende papa en mama willen niks te maken hebben met BB. Dat wist ze van tevoren maar het is Kittytime dusssssssss Niks geen privilege. Ze heeft er zelf bewust voor gekozen dat ze haar kleinkind als het aan haar ligt tot de eindstreep niet te zien krijgt.
Waarom worden wij in vlaanderen continu in Kitty's neus geduwd. Ik wil wel eens iets anders zien.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
Advies geven aan nouchine
Die meer mensenkennis heeft in haar pink dat Kitty in haar hele lijf
Nou ja, moet eerlijk bekennen... als ik oma zou dreigen te worden vlucht ik ook een BB-huis inquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarom worden wij in vlaanderen continu in Kitty's neus geduwd. Ik wil wel eens iets anders zien.
????? Verklaar je naderquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarom worden wij in vlaanderen continu in Kitty's neus geduwd. Ik wil wel eens iets anders zien.
Ok, welke delen van Kitty zou je liever zien? Misschien leest FEBO meequote:Op donderdag 6 januari 2022 18:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vlaanderen heeft maar 1 stream, en die is steeds op Kitty gerichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |