SPOILER: Waar op tv te bekijken?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die stem was ook in het huis te zacht, dus denk dat ze hem wat harder gezet hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Die BB stem staat echt op maximaal volume
nope niksssssssquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:04 schreef freaky40 het volgende:
Wat een saaie dag daar vandaag. Nog geen opdracht geweest volgens mij.
ja zij houd van jongens, maar zij huilte ook wegenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera kijkt even op naar Tobias, die iets uit z'n kast komt pakken.
[ afbeelding ]
Genoeg content blijkbaar. Ze doseren wel heel veel in de eerste dagen. Vorig jaar ook.quote:
op deze wijze haken mensen snel afquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Genoeg content blijkbaar. Ze doseren wel heel veel in de eerste dagen. Vorig jaar ook.
Misschien moeten ze die ook uitwassen en in de oven doen om te drogenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Het maandverband in het huis is op .. ze moeten de paar gebruiken die Grace in haar koffer had.
Dat is best slecht van BB.
Daar kwam vorig jaar kritiek op en toen werd er wel wat meer gedaan. Niet dat het er beter op werd overigens. Flut opdrachtjes en veel SL's dus ik weet niet wat dan erger is. Veel opdrachten maar daardoor meer SL's of weinig opdrachten en minder SL's...quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
op deze wijze haken mensen snel af
Getverquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien moeten ze die ook uitwassen en in de oven doen om te drogen
Ze wil het alleen nog niet toegeven, zei net tegen de meiden dat Dimitri haar voorkeur heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera kijkt even op naar Tobias, die iets uit z'n kast komt pakken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop