quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:02 schreef Japio666 het volgende:
Als de broccoli op is krijgen ze drie kisten met bruine bonen! Dat zou een knalfeest geven!
Ik ben bang dat de kippen dan in de pan belandenquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:07 schreef MacDeMarco het volgende:
ze hadden een kippenhok in de tuin moeten plaatsen voor eieren, dan kunne ze daar ook om vechten
Rijstepap.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:07 schreef greysbones het volgende:
Wat is Nawel aan het maken? rijstsoep?
???? De vader van je kinderen kan toch ook een enorme klootzak zijn........quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:08 schreef zodeju het volgende:
Wat geeft Kitty zich ontzettend af op haar ex met kan je nagaat wat een lul het was.....het is toch de vader van één van je kinderen of anders drie.
Ik vind dat ook nooit echt sjiek op tv. Tenzij het een veroordeelde crimineel is.. dan nog is het de vader van een ban je kinderenquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:08 schreef zodeju het volgende:
Wat geeft Kitty zich ontzettend af op haar ex met kan je nagaat wat een lul het was.....het is toch de vader van één van je kinderen of anders drie.
Tuurlijk maar moet dat op tv komen. Moet ze het er elke dag over hebben??quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:11 schreef pid1961 het volgende:
[..]
???? De vader van je kinderen kan toch ook een enorme klootzak zijn........
Heel eerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
PikachuPokemon
Nawel is wel een toppertje hoor
Elke dagquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zit Kitty stiekum aan de drank, ze heeft zo'n rooie KabouterPlop neus?
Sabine: Kutkip!quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:07 schreef MacDeMarco het volgende:
ze hadden een kippenhok in de tuin moeten plaatsen voor eieren, dan kunne ze daar ook om vechten
Het is in "momenten" ene keer zou ik me kapot ergeren andere keerquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
Vind haar nog mwehhh
Kan nog veranderen
En weet je wat een "marginaal" wil zeggen (zonder te googlen)quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat weten de meeste ollanders wel
Slaap te kortquote:
De kip is niet halalquote:
Nee, vertelquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En weet je wat een "marginaal" wil zeggen (zonder te googlen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |