Hier staan er wel een paar: https://www.tiktok.com/@nawelsgquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er is er maar eentje daar waar ik nieuwsgierig naar ben ik bikini....
En dat is Narwal
krijgt ze ook wel, volgende week nadat ze het huis is uitgestuurd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:05 schreef TicxTac het volgende:
Hopelijk krijgt Kitty snel haar koffer, wordt dat roze pak een beetje beu...
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:05 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
en ze deed het centjesgebaar met dr vingers
en krees toen 1 euro
en Kitty wilde gaan liegenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:08 schreef engine het volgende:
Peter suggereert dat ze de dag van de liveshow misschien wel verkeerd aan de krant hebben doorgegeven
Waarom denkt hij dat?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:08 schreef engine het volgende:
Peter suggereert dat ze de dag van de liveshow misschien wel verkeerd aan de krant hebben doorgegeven
Omdat Peter net als Kitty denkt dat hij altijd gelijk heeftquote:
Ah, komen vanzelf wel achter toch wanneer de liveshow isquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat Peter net als Kitty denkt dat hij altijd gelijk heeft
Omdat Sercan zei dat hij in de krant las dat het op zaterdag liveshow zou zijn.quote:
En dat klopt ookquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat Sercan zei dat hij in de krant las dat het op zaterdag liveshow zou zijn.
messen, lepels vorkenquote:
zaterdagquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, komen vanzelf wel achter toch wanneer de liveshow is
is er daar niemand zo slim om het even te gaan vragen in de DBK?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat Sercan zei dat hij in de krant las dat het op zaterdag liveshow zou zijn.
Kittyquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
is er daar niemand zo slim om het even te gaan vragen in de DBK?
de vraag is of ze daar antwoord op krijgenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
is er daar niemand zo slim om het even te gaan vragen in de DBK?
Helemaal jammer dat je er niet door bent gekomen nu of niet. 😉quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nouchine moet toch ook geil zijn in bed, kan niet anders![]()
![]()
Nee dus. Kitty heeft het gevraagd maar kreeg geen antwoord.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
de vraag is of ze daar antwoord op krijgen
ik vermoed van wel, zoiets moeten ze toch weten opdat ze niet in badjas voor de camera zitten tijdens de liveshowquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
de vraag is of ze daar antwoord op krijgen
Op dit soort momenten heb ik echt een teringhekel aan douchedeurtjesquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vera plakte bijna haar natte lichaam tegen het glas....
[ afbeelding ]
Veraquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Als jullie nu de dagen terug kijken wie is er nu het meest aanwezig.
Ik vind Klitty
nopequote:Op donderdag 6 januari 2022 19:13 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik vermoed van wel, zoiets moeten ze toch weten opdat ze niet in badjas voor de camera zitten tijdens de liveshow
Eens. Die is overduidelijk aanweizigquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik vind Klitty
niet op een positieve manier. Vorig jaar had ik nooit zo hard de neiging om mijn tv uit te zetten als wanneer Kitty in beeld komtquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik vind Klitty
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:16 schreef Ireth het volgende:
"Ja ik dacht dat maar toen deed en daarna kwam want als ik dit..."
Dimi geen gelijk, want volgens hem op vrijdag geen uitzending.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
zaterdag
Dimi had gelijk en Sercan ook
gedeeltelijk danquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dimi geen gelijk, want volgens hem op vrijdag geen uitzending.
alleen omdat de streams een halve dag op haar gericht staan terwijl ze haar afzijdig houd met een wezen tot op de grond.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eens. Die is overduidelijk aanweizig
zij had slip en bh erst later afgedaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Op dit soort momenten heb ik echt een teringhekel aan douchedeurtjes![]()
Is voor de mensen die hun dan op tv zienquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezelf opmaken voor de liveshow vind ik wel een beetje onnozel soms
Je bent 24/7 zichtbaar, maar je gaat voor dat anderhalf uurtje jezelf helemaal mooi maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |