SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
BMI zegt bijna alles, met als énige uitzondering heel gespierde mensen. Denk jij dat noes' vormen allemaal spiermassa is?quote:
Ja das leuker om naar te kijken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelf ben niet zo van de sportstreams.
Meer van actie onderling en opdrachten die er echt toe doen
Quote me eens dan. Nooit gezegd. Het tegenovergestelde juist.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:47 schreef Whuzz het volgende:
Je zei zelf al dat ze overgewicht had.
weet je hoe zwaar die voorgevel moet zijnquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
BMI zegt bijna alles, met als énige uitzondering heel gespierde mensen. Denk jij dat noes' vormen allemaal spiermassa is?
Nee, dacht ik al. Dus haar BMI zegt wel degelijk wat. Je zei zelf al dat ze overgewicht had. Ons enige meningsverschil is over wat je "dik" noemt.
Mijn definitie is: overgewicht = dik
Je mag prima een andere definitie hanteren hoor. T"is maar een woord.
Ah, verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Quote me eens dan. Nooit gezegd. Het tegenovergestelde juist.
Kitty mag wel eens een spiegeltje voor houdenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ondertussen mag Sercan naar de DBK. Als hij eruit komt, kijkt hij sip, en Kitty roept 'm bij zich om te vragen hoe het gaat. Hij voelt zich kut zegt hij. Hij krijgt een knuffel van Kitty.
Ze zegt dat ze niet gelooft dat het door het conflict komt. Ze zegt: 'We hebben een conflict gehad, maar ik heb geen hekel aan je lieverd. Heleboel komt voort uit vermoeidheid van beide kanten denk ik. En ik bedoel dingen helemaal niet verkeerd.'
Kitty : 'Wat je echt niet moet doen is je moet echt niet aan jezelf gaan twijfelen'
Curves zitten op plekken waar het WEL hoortquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah, verkeerd gelezen.
"Curves"... die bestaan uit vet. Op plekken waar het niet hoort
https://www.zorgwijzer.nl(...)ht%20en%20buikomvang.
Astu, de algemeen geldende definitie van overgewicht. Je maakt mij niet wijs dat Noes onder de 25 zit.
Overgewicht dus. Da's verder niet erg hoor, ik maak er geen drama van, maar het is wel wat het is.
spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is het mooiste van het landquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty mag wel eens een spiegeltje voor houden
ik vinbd Nouch niet dikquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:52 schreef D. het volgende:
[..]
Curves zitten op plekken waar het WEL hoort
Lol kitty kan dus ook toneelspelenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ondertussen mag Sercan naar de DBK. Als hij eruit komt, kijkt hij sip, en Kitty roept 'm bij zich om te vragen hoe het gaat. Hij voelt zich kut zegt hij. Hij krijgt een knuffel van Kitty.
Ze zegt dat ze niet gelooft dat het door het conflict komt. Ze zegt: 'We hebben een conflict gehad, maar ik heb geen hekel aan je lieverd. Heleboel komt voort uit vermoeidheid van beide kanten denk ik. En ik bedoel dingen helemaal niet verkeerd.'
Kitty : 'Wat je echt niet moet doen is je moet echt niet aan jezelf gaan twijfelen'
niet Kittyquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:52 schreef just me het volgende:
[..]
spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is het mooiste van het land
En gister de hele dag iedereen tegen hem opzetten. Achterbaks gedrag van kitty.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En gister de hele dag iedereen tegen hem opzetten. Achterbaks gedrag van kitty.
wel toevallig weer een belgquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Sercan heeft het Ziko script van vorig jaar. Die was ook not amused.
Is vast van hem zelfquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:49 schreef spapaars het volgende:
Dat jasje zal hij toch even hebben geleend?
[ afbeelding ]
ik denk toch dat een aantal zeker wel sportquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:57 schreef RobjeGeus het volgende:
Grappig dat mensen ineens s gaan sporten terwijl je ziet dat ze jaren lang niks hebben gedaan...en je weet dat zodra ze het huis uit zijn ook nooit weet zullen sporten.
Alles om erbij te horen
FTFY.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:56 schreef suzi1 het volgende:
hier een curvy dik model
[ afbeelding ]
eensquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
"Overgewicht" of niet, Nouch is leuk! Mag mij altijd komen gezelschap houden![]()
Tobias ook wel, btw.
dat staat er niet bijquote:
Eens.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
"Overgewicht" of niet, Nouch is leuk! Mag mij altijd komen gezelschap houden![]()
Dit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat staat er niet bij
maar neem maar van mij aan dat ze tegenwoordig veel dikke mensen curvy noemen. net als allochtoon nieuwe nler en dat soort aanpassingen. om de negatieve klank eruit te halen
Ohja zeker de jongens zijn fit en je ziet dat hun het wel vaker doen maar er lopen ook een paar bij die jaren niks hebben gedaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk toch dat een aantal zeker wel sport
Maakt niet uit wat er bij staat, mijn ogen doen het primaquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat staat er niet bij
maar neem maar van mij aan dat ze tegenwoordig veel dikke mensen curvy noemen. net als allochtoon nieuwe nler en dat soort aanpassingen. om de negatieve klank eruit te halen
volgens mij sport Vera ook en Nouchine doet elke dag mee met de mannen en lijkt het goed vol te houdenquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:00 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ohja zeker de jongens zijn fit en je ziet dat hun het wel vaker doen maar er lopen ook een paar bij die jaren niks hebben gedaan
Nu krijg ik trekquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die roestmuur vind ik nog wel leuk... maar dan die tompoes eronder de grond is een lelijke combi.
Moet een scheepswand voorstellen. Het ziet er indrukwekkend uit, maar vooralsnog is het net zo tam als vorig jaar. Maar ik denk dat dit tactiek is om ze niet gelijk al te overvoeren met ingewikkelde twists en opdrachten...quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die roestmuur vind ik nog wel leuk... maar dan die tompoes eronder de grond is een lelijke combi.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eens.
Zijn piemels halal? Vraag dit voor een vriend
Alleen als het topje er af is gesnedenquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eens.
Zijn piemels halal? Vraag dit voor een vriend
Yup, daarom geswitched van stream.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef D. het volgende:
Dat zingen begint wel vermoeiend te worden
poepen op een andere wc is gewoon een dingetje zeker als er camera's hangenquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef Whuzz het volgende:
Navel gaat proberen te schijten.
Wat is dat toch met vrouwen... raken allemaal verstopt zodra je iets verandert in hun leven. Vorige BB ook al.
Waarom dan? Die camera's kan ik me nog enigszinds in vinden... Maar dat zou voor mij één keer "uuh... ok... " zijn. Daarna moet je toch gewoon schijten lijkt me.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
poepen op een andere wc is gewoon een dingetje zeker als er camera's hangen
Misschien om andere niet voor het hoofd te stoten zelf nog niets te hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:11 schreef spapaars het volgende:
Peter heeft wel z'n koffer, maar draagt al dagen dezelfde shirt.
ik volg italie,ik geloof daar hebben ze dat problemquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
mannen snappen dat nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom dan? Die camera's kan ik me nog enigszinds in vinden... Maar dat zou voor mij één keer "uuh... ok... " zijn. Daarna moet je toch gewoon schijten lijkt me.
Maar wat heeft een andere WC er mee te maken? Die dingen zijn allemaal hetzelfde. Pot. Bril. Klep. Water. Pleepapier.
Een echt vervelende betweter.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
Kitty is weer degene die alles weet
Dat blijkt, maar ik probeer het te snappen. Maar blijkt dat vrouwen het ook niet kunnen uitleggenquote:
ik moet gewoon geen stream kijken met Kitty erinquote:
wil je dat ik in de COS het poepsyndroom van vrouwen uitlegquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat blijkt, maar ik probeer het te snappen. Maar blijkt dat vrouwen het ook niet kunnen uitleggen
Dan kun je ons niet verwijten dat we het niet snappen
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil je dat ik in de COS het poepsyndroom van vrouwen uitleg
Genomineerd worden door jaloersheidquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien om andere niet voor het hoofd te stoten zelf nog niets te hebben.
Ik zou niet weten waarom ze dat nog zouden zeggen, dan graven ze hun eigen grafquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat Salar en Nawel nog wel gaan zeggen dat zij moesten nomineren
dat gaat voor Kitty wel even een tegenvaller zijn
Ja, maar liefst wel op een tactisch moment. Bijvoorbeeld als Kitty heel betweterig zit uit leggen dat ze zeker weet dat het de kijkers waren, en waarom die dan allemaal op die twee gestemd hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat Salar en Nawel nog wel gaan zeggen dat zij moesten nomineren
dat gaat voor Kitty wel even een tegenvaller zijn
Ze kunnen het niet verborgen houden, als er nu nog nieuwe komen weten die dit toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ze dat nog zouden zeggen, dan graven ze hun eigen graf
Leuker zou zijn als BB dat zelf meldt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ze dat nog zouden zeggen, dan graven ze hun eigen graf
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet verborgen houden, als er nu nog nieuwe komen weten die dit toch?
rellen rellen rellenquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Leuker zou zijn als BB dat zelf meldt.
Gelijk scheve gezichten.
Ruzie. Bloed aan de muur!
en JANKENquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Leuker zou zijn als BB dat zelf meldt.
Gelijk scheve gezichten.
Ruzie. Bloed aan de muur!
Als die nu nog thuis zitten wel jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet verborgen houden, als er nu nog nieuwe komen weten die dit toch?
eens tis een leuke groep maar er mag wat pit inquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat dus.
Veel te soft alweer daar![]()
Els en ..... en Pat kwamen ook later.. die hadden in Quarantaine ook dingen gezienquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:18 schreef D. het volgende:
[..]
Als die nu nog thuis zitten wel ja
Kunnen ze dan gebruik van maken, chantage
in italie,brasil is dat niet zoquote:
Je ziet het pas als je het begrijptquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:21 schreef Burner82 het volgende:
Kitty: als je de verhouding verdubbelt, heb je iets meer, denk ik.![]()
![]()
![]()
zeer ververvelend als je niet kuntquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
in italie,brasil is dat niet zo
maar laatste jaar in brasil 1 model
wel de had ook gehuilt, en dann
als het flutschte moest zij
10 keer op deze dag
The Circle. Soort reality show/competition show op Netflix.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen idee waar ze het over hebben... spelletje of serie over catfishing... Oh ... heet blijkbaar 'The Circle'
Misschien moeten die vrouwen al die make-up en 500 sets kleding thuis laten en in plaats daarvan hun toiletpot in de koffer stoppenquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeer ververvelend als je niet kunt
vor meiden wel maar peter luisterte ookquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeer ververvelend als je niet kunt
Nee, gaat ook via de timer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:24 schreef spapaars het volgende:
Via de keukenkraan hebben ze wel onbeperkt warm water?
Nee, is ook koud.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:24 schreef spapaars het volgende:
Via de keukenkraan hebben ze wel onbeperkt warm water?
ik heb niet veel make up en zeker geen 500 stukken kleding laats staan 500 setsquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien moeten die vrouwen al die make-up en 500 sets kleding thuis laten en in plaats daarvan hun toiletpot in de koffer stoppen
Maar heb je wel een toiletpotquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb niet veel make up en zeker geen 500 stukken kleding laats staan 500 sets
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:27 schreef Cargamelk het volgende:
Als ze pissen hebben ze ook warm water.
Jill kwam laterquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk pas in de live uitzending zaterdag.
kitty is gewoon een gluurderquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is Kitty van het watermanagement?
Hilde was positief en geen zeurkous.quote:
Els en Nick kwamen gelijk al na de openingsshow, in de nacht. Jill en de rest van dat groepje zaten in dozen in de gameroom en dat was de vrijdag er op na de eerste liveshow.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jill kwam later
Els en ...(ik weet zijn naam niet meer)
maar weet ook niet meer hoeveel tijd er tussen zat
die zit inmiddels vastgeplakt aan haar lijfquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gmid. wrom heeft Titty nog dr rosje rollade outje aan?
Geen eigen koffer nog.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Behalve peter en grace heeft de rest hun koffers nog nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Els en Nick kwamen gelijk al na de openingsshow, in de nacht. Jill en de rest van dat groepje zaten in dozen in de gameroom en dat was de vrijdag er op na de eerste liveshow.
En de rijst er nog bij ;-)quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
live show is pas zaterdag hequote:Op donderdag 6 januari 2022 11:31 schreef Blackprinces het volgende:
Inpakken voor sercan of kristoff gaat geen hele dag duren. Ze hoeven alleen die koffer maar te geven
Als ze ekte helden zijn doneren ze hun koffer aan het huis bij vetrekquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:31 schreef Blackprinces het volgende:
Inpakken voor sercan of kristoff gaat geen hele dag duren. Ze hoeven alleen die koffer maar te geven
Een roze dictator is het.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is Kitty ook van het watermanagement?
dann moet je nog bedenken hier in huisquote:
Vindt dat nu echt niet raar, als je denkt dat het publiek jou als eerste eruit wil hebben....denk dat er heel wat door dat koppie gaat. Bewoners op elkaar stemmen kan vele reden hebben. Kijkers moeten je dan gewoon niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:32 schreef Cargamelk het volgende:
Die Sercan heeft ook geen enkel nut ...nog in zijn badjas en de hele dag aan het
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar hier thuis is de toiletpot ook unisex...quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann moet je nog bedenken hier in huis
is unisex toilet ,zij heeft geen rust misschien
heeft zij nog en vent naast die ook poept
rotstreek? Perfect! Het is geen My Little Pony hier zeg.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt dat nu echt niet raar, als je denkt dat het publiek jou als eerste eruit wil hebben....denk dat er heel wat door dat koppie gaat. Bewoners op elkaar stemmen kan vele reden hebben. Kijkers moeten je dan gewoon niet.
Ik vind dit zo'n dubbele rotstreek.....
Over de keuken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:39 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik heb geprobeerd terug te lezen, maar waar ging de confrontatie tussen Kitty en Sercan over? Heb toen half wel iets meegekregen uit de keuken, maar kon er toen ook al niet uitleiden wat nou de aanleiding was
met wie?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grace vindt Tobias leuk! Dat wordt nog vechten straks.
Vera.quote:
ik zag niet eens dat er grace stondquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vera.
Tobias en Vera zijn al bijna een setje.
Of delenquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grace vindt Tobias leuk! Dat wordt nog vechten straks.
Vorig jaar zaten de laatste vanaf het begin in isolatiequote:Op donderdag 6 januari 2022 11:18 schreef D. het volgende:
[..]
Als die nu nog thuis zitten wel ja
Kunnen ze dan gebruik van maken, chantage
Ja, of die twee hadden moeten horen wie er op hun gestemd hadden.....lekker ongemakkelijk. Wetende dat elke nieuwe bewoner misschien ook die kans krijgt. Scheve gezichten en de nieuwe ontzettend bang voor hun haggie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
rotstreek? Perfect! Het is geen My Little Pony hier zeg.
man man man hier zitten ze met 11 inquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar hier thuis is de toiletpot ook unisex...
mij niet salar heeft eerst lang op nawel ingepraat over kristoff en toen zelf sercan genomineerdquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:42 schreef Jockari het volgende:
De nominaties verbazen me wel enigszins.
en??quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man man hier zitten ze met 11 in
huis
niks is hoorquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vera.
Tobias en Vera zijn al bijna een setje.
En al het personeel moet er ook op diezelfde pot.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
huis
Nee.. iets met een rode lamp 's avonds in de slaapkamer en Sercan gaf Kitty toen een grote mond.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Over de keuken.
Sercan waagde het om aan te geven dat hij ook wel eens in Kitty's domein wilde verblijven.
zo slecht weer van BBquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:44 schreef Ireth het volgende:
Stond op fb.... heb geen stemmingsronde gezien en gezien de uitslag, velen hier niet gok ik zo![]()
[ afbeelding ]
Salar heeft gewoon 2 genomineerd die qua leeftijd en gedrag op hem lijken, en dan ook ziet als de grootste concurrenten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:42 schreef Jockari het volgende:
De nominaties verbazen me wel enigszins.
wat krijgen we nouquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:44 schreef Ireth het volgende:
Stond op fb.... heb geen stemmingsronde gezien en gezien de uitslag, velen hier niet gok ik zo![]()
[ afbeelding ]
sercan maakte iedereen para voor het naar bed gaan volgens kittyquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. iets met een rode lamp 's avonds in de slaapkamer en Sercan gaf Kitty toen een grote mond.
hoewel ik het een vuile rotstreek vind kan ik hem geen ongelijk geven over het feit dat Kitty zichzelf al op de bank heeft gezet, hij is wel seksistisch en vals dus hij valt zelf nog wel door de mandquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
mij niet salar heeft eerst lang op nawel ingepraat over kristoff en toen zelf sercan genomineerd
Is toch gewoon een fansite? Even veel waarde aan te hechten als aan de polls op FOK.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:44 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
man man man als ik een feest geef hier thuis zijn er ook 20 man die dezelfde 3 toiletten gebruiken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
huis
Salar is gewoon een slimme en berekende jongen. Voor velen is dat even wennen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:46 schreef Stargazing het volgende:
[..]
hoewel ik het een vuile rotstreek vind kan ik hem geen ongelijk geven over het feit dat Kitty zichzelf al op de bank heeft gezet, hij is wel seksistisch en vals dus hij valt zelf nog wel door de mand
Ja... Tobias had speciaal toestemming gekregen van Kittyquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:48 schreef Blackprinces het volgende:
Mogen ze van kitty wel brood maken?
Meteen over de schutting met die wap!quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace niet gevaxd zo lijkt het.. geen qr.. .. voor de informatie...
Aanvraag in drievoud indienen, verschijnen voor de KittyCommissie om je verhaal te doen, juryberaad en daarna uitspraak.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... Tobias had speciaal toestemming gekregen van Kitty
Ohh gelukkigquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... Tobias had speciaal toestemming gekregen van Kitty
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
die slimme en berekende jongen heeft er geen rekening mee gehouden dat er nog mensen in het huis komen na hem die de beelden hebben gezien, anders zou hij gewoon open kaart spelen want dat liegen maakt het alleen maar erger. Niemand zal hem nog vertrouwen zodra het uitkomt en dat opzich is gegarandeerd nominatiequote:Op donderdag 6 januari 2022 11:47 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Salar is gewoon een slimme en berekende jongen. Voor velen is dat even wennen.
Goed om te weten, dus geen verplichte vax bij BBquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Misschien mogen Salar en Nawel niet zeggen dat zij genomineerd hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:49 schreef Stargazing het volgende:
[..]
die slimme en berekende jongen heeft er geen rekening mee gehouden dat er nog mensen in het huis komen na hem die de beelden hebben gezien, anders zou hij gewoon open kaart spelen want dat liegen maakt het alleen maar erger. Niemand zal hem nog vertrouwen zodra het uitkomt
Tuurlijk heeft hij daar rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:49 schreef Stargazing het volgende:
[..]
die slimme en berekende jongen heeft er geen rekening mee gehouden dat er nog mensen in het huis komen na hem die de beelden hebben gezien, anders zou hij gewoon open kaart spelen want dat liegen maakt het alleen maar erger. Niemand zal hem nog vertrouwen zodra het uitkomt
Hopelijk zijn dit jaar iets slimmer, en zitten deze mensen in isolatie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:49 schreef Stargazing het volgende:
[..]
die slimme en berekende jongen heeft er geen rekening mee gehouden dat er nog mensen in het huis komen na hem die de beelden hebben gezien, anders zou hij gewoon open kaart spelen want dat liegen maakt het alleen maar erger. Niemand zal hem nog vertrouwen zodra het uitkomt en dat opzich is gegarandeerd nominatie
Wie gaat er nou weken in isolatie voor een mogelijke deelname aan BBquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hopelijk zijn dit jaar iets slimmer, en zitten deze mensen in isolatie.
Opbloeiende liefdequote:Op donderdag 6 januari 2022 11:52 schreef Hunter het volgende:
Vera en Tobias gezellig samen in de keuken
vorig jaar Mike 2 xquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Wie gaat er nou weken in isolatie voor een mogelijke deelname aan BB
ja en Theo, die meermaals aangaf niet in isolatie te zijn geweest.quote:
Dat is wat ik ook had begrepen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:52 schreef Yolk het volgende:
[..]
Misschien mogen Salar en Nawel niet zeggen dat zij genomineerd hebben.
Als ik het mij goed herinner is dit ook letterlijk door Salar (?) gezegd in de kamer. De dame (Nawel?) zat excuusjes te verzinnen hoe ze het dan tegen de bewoners moest zeggen en hij zei toen dat je toch gewoon kan zeggen dat je moest kiezen op basis van een dag beelden bekijken (of iets in die trant) en de bewoners dat echt wel zouden begrijpen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:52 schreef JDB94 het volgende:
Als men een beetje inlevingsvermogen heeft zou je als target die nominatie snappen, op basis van eerste indrukken. Gok dat beide het ook niet mogen zeggen hoe de nominatie tot stand is gekomen..
Vera: Ik vind het leuk om een vork in mijn oog te stekenquote:
Ze ligt tegen Sercan aan te rijden, die al heeft gezegd dat hij geen boxer aanheeft....quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:54 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Stuiptrekkingen zijn de eerste symptomen
Is toch geen zonde neem ik aan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Succes, ik heb 5 dagen hoge koorts gehad na mijn booster. Zat op 40.8 elke dag. Maar ben blij dat ik hem weer heb gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Meteen over de schutting met die wap!
* Whuzz gaat straks zijn booster halen
bleh. Bij mijn 2e prik ben ik één dag gammel geweest. Hoop dat het daar wel weer bij blijft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Succes, ik heb 5 dagen hoge koorts gehad na mijn booster. Zat op 40.8 elke dag. Maar ben blij dat ik hem weer heb gehad.
Benieuwd of ie er ook zo over dacht als Kitty hem yogales wou gevenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:44 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Moeten ze vandaag vertrekken of zaterdag ?quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:16 schreef Whuzz het volgende:
grees en sercan aan het stoeien. (inclusief neukgeluidjes)
Ik zou zeggen "dat wordt neuken", maar dan moeten ze heel snel zijn, want Sercan is straks weg.
Ik meen zaterdag, maar weet het ook niet zeker.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moeten ze vandaag vertrekken of zaterdag ?
Er gebeurt tenminste iets. Vorig jaar moesten we kijken naar Nick onder een dekentje. Dat was niet al te bestquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Het levert niet perse spectaculaire streams op, maar ze zijn wel creatief.
Misschien omdat ze nu minder hebben?quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:27 schreef Benny het volgende:
En deze bewoners zijn 100 keer intuïtiever dan die van vorig jaar. Vooral Kristof
In het begin hadden ze vorig jaar ook niks. Er kwam ook niks uit. Er ging vooral veel in (doelend op het vele eten). Ze begonnen zich dermate te vervelen dat ze maar spelletjes kregen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien omdat ze nu minder hebben?
Nick lag veel plat. Deze bewoners zijn iets activer, maar denk ook dat dat komt, omdat BB de regels heeft bijgesteld. Niet meer slapen overdag.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Er gebeurt tenminste iets. Vorig jaar moesten we kijken naar Nick onder een dekentje. Dat was niet al te best
Wacht maar tot we een maand verder zijn dan zakt het wel inquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Er gebeurt tenminste iets. Vorig jaar moesten we kijken naar Nick onder een dekentje. Dat was niet al te best
Oh, het zal ook wel inkakken. Ik bedoel alleen te zeggen dat er nu wel meer energie in het huis zitquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:34 schreef Inca het volgende:
[..]
Wacht maar tot we een maand verder zijn dan zakt het wel in
Vorig jaar was het al na 3 dagen voornamelijk bankhangen, hottubben en tuinluierenquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh, het zal ook wel inkakken. Ik bedoel alleen te zeggen dat er nu wel meer energie in het huis zit
Dus datquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vorig jaar was het al na 3 dagen voornamelijk bankhangen, hottubben en tuinluieren
Bij de volgende stemming ronde vast welquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:36 schreef Jockari het volgende:
Misschien mogen wij als kijker nog beslissen wie er uiteindelijk echt genomineerd wordt.
Daar hadden we gisteren om vijf uur een inspraakmoment voor. Maar dat ging niet door.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:36 schreef Jockari het volgende:
Misschien mogen wij als kijker nog beslissen wie er uiteindelijk echt genomineerd wordt.
Ja, dat vind ik een geweldige vorm die ze daar gebruiken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou wel willen dat ze het systeem van bv BB AUS gebruiken. Dat de winnaar van een spel 2 mensen mag nomineren.. krijg je heerlijke verrassingen door.
Winnaar van Weerwolven mag iemand nomineren, dan is het misschien het kijken waardquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou wel willen dat ze het systeem van bv BB AUS gebruiken. Dat de winnaar van een spel 2 mensen mag nomineren.. krijg je heerlijke verrassingen door.
Mja, maar wel een beetje manipuleerbaar door bepaalde spellen te kiezen. Dan krijg je weer allemaal gezeur dat het niet eerlijk is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:44 schreef Sestra666 het volgende:
is er ook een officiele bb site ofzo?
Mijn chromebook gaat steeds via google naar bing search
Die is er nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:44 schreef Sestra666 het volgende:
Ze doen geen Weerwolven, maar "Moordenaartje". Een soort weerwolven voor downies (of kleine kinderen).quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Winnaar van Weerwolven mag iemand nomineren, dan is het misschien het kijken waard
Pannekoeken met appelquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dimi met zn vingers in de pan. K zou t al niet meer moeten hebben. Wat maken ze eig?
Vanmorgen nog wel, maar als je er op klikte moest inloggen.. dus denk dat ze het er uit gehaald hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:45 schreef Hunter het volgende:
Stemfunctie is van Videoland verdwenen?
Ja, dat is op de RTL site.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:57 schreef spapaars het volgende:
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[ afbeelding ]
Hier zal gestemd kunnen gaan worden:quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:44 schreef Sestra666 het volgende:
Denk ik ook.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat je pas kan stemmen nadat de nominaties op tv is gebracht.
Punt is dat dezelfde stemfunctie ook op Videoland zat, en nu niet meer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat je pas kan stemmen nadat de nominaties op tv is gebracht.
Dus datquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:57 schreef spapaars het volgende:
https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
[ afbeelding ]
Uitslag van Wonk is niet bevallenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:00 schreef Hunter het volgende:
[..]
Punt is dat dezelfde stemfunctie ook op Videoland zat, en nu niet meer.
Neem aan dat ze het eerst in de uitzending bekend maken wie de genomineerden zijnquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:55 schreef Poeziewoes het volgende:
Misschien mogen wij niet meer stemmen?
Daglicht is engquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon wat regelmatiger je snuit boven de grond steken.
Thxquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/spuit-elf-geeft-ook-modder
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/spuit-elf-geeft-ook-modder
Die dusquote:‘Dat is daarnet al gezegd, sufferd!’
Volgens mij wel .. ze vullen die potten steeds bij .. maar het zijn basis dingen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:15 schreef Ebinas het volgende:
Is wat in de kast staat gewoon "pakbaar" en "eetbaar"?
[ afbeelding ]
Okquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij wel .. ze vullen die potten steeds bij .. maar het zijn basis dingen.
Dan ontploft Kitty. Of gaat ze weer weenween.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:18 schreef spapaars het volgende:
Hadden ze de durf maar om dit tegen Kitty te zeggen.
Die zitten in haar kofferquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:22 schreef Clasientje het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Kitty haar Roze pak gaat wassen en even in haar normale kleren rond loopt.
Ze heeft niets anders.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:22 schreef Clasientje het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Kitty haar Roze pak gaat wassen en even in haar normale kleren rond loopt.
Heb ik wel al gezien denk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Hebben we al een poll voor sercan en kristof
En kleren van andere past ze niet, dus tja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:22 schreef Clasientje het volgende:
Ja, net na de bekendmakingquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Hebben we al een poll voor sercan en kristof
Welkom bij BB 2022. Op Peter en Grace na heeft niemand z'n koffers mee mogen nemen naar binnen. Dit is alles wat Kitty heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:22 schreef Clasientje het volgende:
Waar ze mee binnenkwam toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze heeft niets anders.
Heb niets met Kitty, maar dit vind ik wel erg ver gaan.
Iemand zo lang in dezelfde kleding laten
Het moet hoe dan ook ontploffen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Salar en Nawel moeten zich nu toch ook steeds unheimlicher gaan voelen over de geheimzinnige totstandkoming van de nominaties?
Ben benieuwd wanneer dit uit gaat komen: nog voor de exit, of middels een nieuwe bewoner. Als ze het niet persé geheim moeten houden, snap ik wel dat ze het niet gelijk gister hebben gezegd, maar hoe langer je wacht, hoe heftiger 't wordt.
Salar kijkt ondertussen weemoedig naar de genomineerden...
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:25 schreef Ebinas het volgende:
Kitty lult veel, kon veel zaniken, maar eik niet over haar kleding.
Tenminsten van wat ik heb kunnen zien dan
Kan iemand mij vertellen of ze het geheim moeten houden ( opdracht)? of doen ze dit zelf?quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het moet hoe dan ook ontploffen.
Anders zie ik het nut van geheimhouding niet in.
Ow, hmmmm goeiequote:Op donderdag 6 januari 2022 13:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Waar ze mee binnenkwam toch?
Voor zover ik weet doen ze dat zelf ... maar wellicht is in de DBK gezegd om het geheim te houden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen of ze het geheim moeten houden ( opdracht)? of doen ze dit zelf?
Spuit 12quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |