Ohh gelukkigquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... Tobias had speciaal toestemming gekregen van Kitty
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace niet gevaxd zo lijkt het.. geen qr.. .. voor de informatie...
die slimme en berekende jongen heeft er geen rekening mee gehouden dat er nog mensen in het huis komen na hem die de beelden hebben gezien, anders zou hij gewoon open kaart spelen want dat liegen maakt het alleen maar erger. Niemand zal hem nog vertrouwen zodra het uitkomt en dat opzich is gegarandeerd nominatiequote:Op donderdag 6 januari 2022 11:47 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Salar is gewoon een slimme en berekende jongen. Voor velen is dat even wennen.
Goed om te weten, dus geen verplichte vax bij BBquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Misschien mogen Salar en Nawel niet zeggen dat zij genomineerd hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:49 schreef Stargazing het volgende:
[..]
die slimme en berekende jongen heeft er geen rekening mee gehouden dat er nog mensen in het huis komen na hem die de beelden hebben gezien, anders zou hij gewoon open kaart spelen want dat liegen maakt het alleen maar erger. Niemand zal hem nog vertrouwen zodra het uitkomt
Tuurlijk heeft hij daar rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:49 schreef Stargazing het volgende:
[..]
die slimme en berekende jongen heeft er geen rekening mee gehouden dat er nog mensen in het huis komen na hem die de beelden hebben gezien, anders zou hij gewoon open kaart spelen want dat liegen maakt het alleen maar erger. Niemand zal hem nog vertrouwen zodra het uitkomt
Hopelijk zijn dit jaar iets slimmer, en zitten deze mensen in isolatie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:49 schreef Stargazing het volgende:
[..]
die slimme en berekende jongen heeft er geen rekening mee gehouden dat er nog mensen in het huis komen na hem die de beelden hebben gezien, anders zou hij gewoon open kaart spelen want dat liegen maakt het alleen maar erger. Niemand zal hem nog vertrouwen zodra het uitkomt en dat opzich is gegarandeerd nominatie
Wie gaat er nou weken in isolatie voor een mogelijke deelname aan BBquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hopelijk zijn dit jaar iets slimmer, en zitten deze mensen in isolatie.
Opbloeiende liefdequote:Op donderdag 6 januari 2022 11:52 schreef Hunter het volgende:
Vera en Tobias gezellig samen in de keuken
vorig jaar Mike 2 xquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Wie gaat er nou weken in isolatie voor een mogelijke deelname aan BB
ja en Theo, die meermaals aangaf niet in isolatie te zijn geweest.quote:
Dat is wat ik ook had begrepen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:52 schreef Yolk het volgende:
[..]
Misschien mogen Salar en Nawel niet zeggen dat zij genomineerd hebben.
Als ik het mij goed herinner is dit ook letterlijk door Salar (?) gezegd in de kamer. De dame (Nawel?) zat excuusjes te verzinnen hoe ze het dan tegen de bewoners moest zeggen en hij zei toen dat je toch gewoon kan zeggen dat je moest kiezen op basis van een dag beelden bekijken (of iets in die trant) en de bewoners dat echt wel zouden begrijpen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:52 schreef JDB94 het volgende:
Als men een beetje inlevingsvermogen heeft zou je als target die nominatie snappen, op basis van eerste indrukken. Gok dat beide het ook niet mogen zeggen hoe de nominatie tot stand is gekomen..
Vera: Ik vind het leuk om een vork in mijn oog te stekenquote:
Ze ligt tegen Sercan aan te rijden, die al heeft gezegd dat hij geen boxer aanheeft....quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:54 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Stuiptrekkingen zijn de eerste symptomen
Is toch geen zonde neem ik aan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Succes, ik heb 5 dagen hoge koorts gehad na mijn booster. Zat op 40.8 elke dag. Maar ben blij dat ik hem weer heb gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Meteen over de schutting met die wap!
* Whuzz gaat straks zijn booster halen
bleh. Bij mijn 2e prik ben ik één dag gammel geweest. Hoop dat het daar wel weer bij blijft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Succes, ik heb 5 dagen hoge koorts gehad na mijn booster. Zat op 40.8 elke dag. Maar ben blij dat ik hem weer heb gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |