Misschien moeten die vrouwen al die make-up en 500 sets kleding thuis laten en in plaats daarvan hun toiletpot in de koffer stoppenquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeer ververvelend als je niet kunt
vor meiden wel maar peter luisterte ookquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeer ververvelend als je niet kunt
Nee, gaat ook via de timer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:24 schreef spapaars het volgende:
Via de keukenkraan hebben ze wel onbeperkt warm water?
Nee, is ook koud.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:24 schreef spapaars het volgende:
Via de keukenkraan hebben ze wel onbeperkt warm water?
ik heb niet veel make up en zeker geen 500 stukken kleding laats staan 500 setsquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien moeten die vrouwen al die make-up en 500 sets kleding thuis laten en in plaats daarvan hun toiletpot in de koffer stoppen
Maar heb je wel een toiletpotquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb niet veel make up en zeker geen 500 stukken kleding laats staan 500 sets
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:27 schreef Cargamelk het volgende:
Als ze pissen hebben ze ook warm water.
Jill kwam laterquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk pas in de live uitzending zaterdag.
kitty is gewoon een gluurderquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is Kitty van het watermanagement?
Hilde was positief en geen zeurkous.quote:
Els en Nick kwamen gelijk al na de openingsshow, in de nacht. Jill en de rest van dat groepje zaten in dozen in de gameroom en dat was de vrijdag er op na de eerste liveshow.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jill kwam later
Els en ...(ik weet zijn naam niet meer)
maar weet ook niet meer hoeveel tijd er tussen zat
die zit inmiddels vastgeplakt aan haar lijfquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gmid. wrom heeft Titty nog dr rosje rollade outje aan?
Geen eigen koffer nog.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Behalve peter en grace heeft de rest hun koffers nog nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Els en Nick kwamen gelijk al na de openingsshow, in de nacht. Jill en de rest van dat groepje zaten in dozen in de gameroom en dat was de vrijdag er op na de eerste liveshow.
En de rijst er nog bij ;-)quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
poepen op een andere wc is gewoon een dingetje zeker als er camera's hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |